Είναι πρωί 5 Ιουνίου, το επόμενο δηλαδή πρωί μετά από τις εξετάσεις που έκανα. Σήμερα θα μου φέρει τα αποτελέσματα ο γιατρός και έχω πολύ άγχος. Του είπα να έρθει ο ίδιος να τα φέρει και φυσικά να μην τα βάλει στο γραμματοκιβώτιο του κολλεγίου γιατί θα το έβλεπε η διευθύντρια. Έτρεξα λοιπόν μέσα στον ήλιο με το νυχτικό μου ακόμη και είδα τον γιατρό να περιμένει έξω από την καγκελόπορτα. Τον κοίταξα, μου έδωσε τον φάκελο ανάμεσα από τα κάγκελα και μου είπε...
Γιατ: Καλή επιτυχία με ότι και αν κάνετε δεσποινίς μου.Ωχ κατάλαβα... Πήρα τον φάκελο χωρίς να του απαντήσω και έτρεξα γρήγορα στο δωμάτιο μου. Άνοιξα τον φάκελο, πήρα τα αποτελέσματα και άρχισα με προσοχή να διαβάζω. Το φανταζόμουν. Όλα τα σημάδια αυτό έλεγαν. Είμαι έγκυος! Και τώρα; Τι κάνουμε;
{Vera και Steve στο τραπέζι}
Ver: Αγαπη μου, πως νιώθεις που αύριο θα παντρευτούμε; Εγω ακόμη να το πιστέψω. (είπα απλώνοντας την μαρμελάδα στην φρυγανιά μου).
Ste: Ναι ούτε εγώ δεν το συνειδητοποιήσα ακόμη.
Ver: Όλα είναι έτοιμα. Το κουστούμι σου, το νυφικό μου, η εκκλησία, η δεξίωση, όλα! Εσύ δεν κουράστηκες καθόλου. Αυτά εμείς οι γυναίκες τα κανονίζουμε επειδή ξέρουμε καλύτερα από εσάς.
Ste: Ναι, έχεις δίκιο. (είπα με ένα ψεύτικο χαμόγελο).
Ver: Δεν φαίνεσαι χαρούμενος; Σκέφτεσαι ακομη την μικρή μαθήτρια;
Ste: Τι; Που την ξες; Θέλω να πω, πως;
Σου μίλησε η μητέρα μου;
Ver: Δεν χρειάστηκε να μου μιλήσει. Σε είδα, και γενικά σε βλέπω πως κάνεις όταν την βλέπεις. Μα καλά, δεν μπορώ να καταλαβαίνω πως μπορεί να ερωτεύτηκες μια έφηβη μαθήτρια.
Ste: Δεν είναι και τόσο μικρή. Σε λίγο θα γίνει 18.
Ver: Δεν έχει σημασία. Δεν θα μας μπει εμπόδιο αυτό το κοριτσάκι αγάπη μου. Εμείς θα παντρευτούμε, θα ζήσουμε την ζωή μας, θα κάνουμε οικογένεια και εγώ θα κάνω τα πάντα για να την ξεχάσεις. (είπα σηκώνοντας πάνω, δίνοντας του ένα φιλί στο μάγουλο). Πάω να ετοιμαστώ. Θα πάω για ιππασία με τον μπαμπά μου. Θέλεις να έρθεις μαζί μας;
Ste: Όχι ευχαριστώ. Έχω διάβασμα. Μια άλλη φορά. Δώστου τα χαιρετίσματα μου.
Ver: Οκ.{Katelyn και Sylthia στο δωμάτιο}
Syl: Ωχ και τώρα τι θα κάνεις; (είπα αφού έμαθα για τα αποτελέσματα).
Kat: Δεν ξέρω. Δεν έχω ιδέα τι να κάνω.
Syl: Ο Mike μου είπε ότι αύριο παντρεύεται.
Kat: Εμ, καιρός ήταν.
Syl: Μήπως να το πεις στην διευθύντρια; Μπορεί έτσι να σταματήσουν τον γάμο.
Kat: Όχι. Η διευθύντρια δεν θέλω να μάθει τίποτα. Σκέφτομαι να...
Syl: Ιιιι! Μην το πεις! Βγάλτο από το μυαλό σου αυτό που μόλις σκέφτηκες.
Kat: Το ξέρω ότι είναι αμαρτία αλλα είναι η μόνη λύση για να μην διαλύσω την ζωή του και την δική μου.
Syl: Όχι δεν είναι λύση αυτό! Ξέχνα το! Αν το κάνεις εγώ θα είμαι αυτή που θα το πει στην διευθύντρια. Το κατάλαβες;
Kat: Εντάξει.
Syl: Λοιπόν εγώ πάω να ετοιμαστώ για το βράδυ.
Kat: Γιατί τι είναι το βράδυ;
Syl: Ξέχασες; Ααα καλά. Η αποχαιρετιστήρια γιορτή. Μόνο που φέτος αποχαιρετάνε εμάς. Η τελευταία μας χρόνια τελείωσε. Πάμε για σπουδές. Helloooo;
Kat: Αα ναι, καλά, θυμήθηκα. Καλά να περάσετε.
Syl: Τι είναι αυτά που λες; Εσύ δεν θα έρθεις;
Kat: Δεν έχω καμία όρεξη για γλέντια.
Syl: Έξω στο προαύλιο θα γίνει η γιορτή. Δεν θα πας και κάπου μακριά.
Kat: Μπα, άσε, δεν έχω καλή διάθεση.
Syl: Και θα κάτσεις όλο το βράδυ εδώ μέσα;
Kat: Ναι, θα σας κοιτάω από το παράθυρο.
Syl: Ναι και θα κλαις την μοίρα σου. Σύνελθε! (είπα φιλώντας την στο κεφάλι). Τα λέμε!Η ώρα είναι 21:00μμ και βρίσκομαι στο δωμάτιο κοιτώντας το παράθυρο. Βλέπω κόσμο που κουβαλάει φαγητά, καρέκλες και κάτι άντρες που ρυθμίζουν την μουσική, και την διευθύντρια να συντονίζει του κυρίους που να βάλουν την κάθε καρέκλα. Ουφ! Όλο το μεσημέρι σκεφτόμουν να το κάνω ή να μην το κάνω. Ξέρω πως είπα στην Sylthia ότι δεν θα το κάνω αλλά με τρώει μέσα μου. Έπιασα την κοιλιά μου και ένιωσα τόσο περίεργα. Από την μια λυπάμαι τόσο πολύ να σκοτώσω αυτό το πλασματάκι που μεγαλώνει μέσα μου αλλά από την άλλη το βλέπω σαν ένα εμπόδιο που θα μου φέρει πολλές δυσκολίες. Πήγα στην ντουλάπα έβαλα ένα φόρεμα, τα παπούτσια μου με το μικρό τακουνάκι, έβαλα τα ωραία μου άσπρα γάντια και τέλος πήρα την κομψή μου τσαντούλα και βγήκα από το δωμάτιο. Βγήκα έξω και πήγα στο πίσω μέρος του κήπου για να φύγω χωρίς να με δουν. Πήγα σε έναν γυναικολόγο που άκουσα ότι κάνει εκτρώσεις. Λίγο νωρίτερα πήγα στο γραφείο της κυρίας Benneth, έψαξα στα συρτάρια της για να βρω χρήματα. Τα πήρα και πήγα. Στάθηκα έξω από το ιατρείο του γυναικολόγου αλλα τελευταία στιγμή δίστασα.
{Sylthia}
Πήγα στο δωμάτιο για να πάρω την Katelyn για να βγούμε έξω. Άνοιξα την πόρτα και το κρεβάτι της ήταν άδειο. Έτρεξα γρήγορα στις τουαλέτες αλλα και οι τουαλέτες ήταν άδειες. Βγήκα γρήγορα στο προαύλιο, κοίταξα τριγύρω μήπως την δω αλλά τζίφος. Ωχ. Μην μου πεις ότι πήγε. Έτρεξα γρήγορα στην κυρία διευθύντρια.
Syl: Mrs Benneth! (είπα λαχανιασμένη).
Mrsben: Τι συμβαίνει Sylthia; Γιατί είσαι αναστατωμένη; Έγινε κάτι;Καλησπέρα!! Τι κάνετε; Το 22ο κεφάλαιο ολοκληρώθηκε! Αν σας άρεσε ❤ ψηφίστε 🌟 και μείνετε συντονισμένοι για τα επόμενα κεφαλαιαααα 💕💕🔥
KAMU SEDANG MEMBACA
Κολλέγιο Brighton
PertualanganΥπήρχε κάποτε, σε ένα μέρος του μακρινού Καναδά ένα κολλέγιο θηλέων. Εκεί πήγαιναν μόνο κορίτσια που έμεναν ορφανές. Από μικρή ηλικία μεγάλωναν εκεί, κοιμόντουσαν εκεί, έτρωγαν εκεί, έκαναν τα πάντα εκεί. Είχαν και μια αυστηρή διευθύντρια της οποίας...