Τρέχω γρήγορα στην τουαλέτα μαζί με την Sylthia για να δούμε τι στο καλό έπαθε η Penny. Μπαίνουμε στην τουαλέτα και την βλέπουμε να κοιτάει σοκαρισμένη το εσώρουχο της.
Kat: Χαχα (είπα αφού είδα τι έγινε).
Syl: Αχ και μας τρομάξατε (είπα χαμογελώντας).
Kat: Σου ήρθε περίοδος γλυκιά μου. Δεν χρειάζεται να φοβάσαι.
Pen: Δηλαδή τι σημαίνει αυτό;
Kat: Αυτό σημαίνει ότι τώρα πια είσαι γυναίκα και όχι μωρό.
Syl: Πάω να σου φέρω σερβιέτες.14:00μμ και μαζευτήκαμε όλα τα κορίτσια στην τραπεζαρία για να φάμε το μεσημεριανό μας. Η Sylthia λείπει από το τραπέζι.
Stel: Που είναι η Sylthia; (ρώτησα την Katelyn δαγκώνοντας ταυτόχρονα το ψωμί μου).
Kat: Δεν ξέρω. (είπα κοιτώντας γύρω μου).
Syl: Σορρι που άργησα. Με φώναξε πάλι η Penny.
Kat: Τι έπαθε πάλι;
Syl: Πονάει η κοιλιά της. Της έδωσα ένα παυσίπονο.
Stel: Γιατί; Έφαγε τίποτα που την πείραξε;
Syl: Όχι καλέ. Περίοδος της ήρθε.
Stel: Ααα! Μεγάλωσε η τσούπρα.
Kat: Ναι μωρέ. Του χρόνου θα πάει πέμπτη και αυτή και οι υπόλοιπες φίλες της και εμείς θα φύγουμε. Από την μια θέλω να φύγω για να μην ξαναδώ την ξυλόκοτα την διευθύντρια μας αλλά από την άλλη εδώ μεγάλωσα. Δεν μπορώ να φύγω. Άσε που δεν θα τον ξαναδώ.
Stel: Ποιόν;
Kat: Εε τίποτα. (είπα ξεχνώντας ότι είναι και η Stella μπροστά στην συζήτηση).
Stel: Πώς τίποτα; Νόμιζα ότι είμασταν φίλες και τα μοιραζόμασταν όλα μεταξύ μας.
Kat: Το ξέρω Stella μου και με συγχωρείς άλλα αυτό είναι κάτι πολύ προσωπικό.
Stel: Η Sylthia όμως σίγουρα το ξέρει έτσι;
Kat: Η Sylthia είναι σαν αδερφή μου.
Stel: Ενώ εγώ είμαι απλώς η συμμαθήτρια σου εε;
Kat: Όχι. Είσαι πολύ καλή μου φίλη αλλα δεν μπορώ να το μοιραστώ με πολλά άτομα. Σε παρακαλώ κατάλαβε με και μην παρεξηγήσε.
Stel: Καλά. (είπα ηττημένη βάζοντας την κουτάλια της σούπας μου στο στόμα).Λίγο αργότερα βγήκαμε στο κήπο να μιλήσουμε λίγο.
Kat: Αχ τι ωραίο απόγευμα. (είπα μυρίζοντας ένα λουλούδι).
Syl: Θέλω να τον δω. (είπα μυρίζοντας και εγώ ένα λουλούδι).
Kat: Που να είναι άραγε. (είπα και εκείνη την στιγμή μπήκε στο κολλέγιο).
Ste: Katelyn μπορώ να σου μιλήσω; (είπα βιαστικός).
Syl: Ο αδερφός σου που είναι;
Ste: Σπίτι.
Syl: Αα (είπα στραβομουτσουνιάζοντας).
Kat: Τι θέλεις;
Ste: Έλα λίγο πιο πέρα και θα σου πω.
Kat: Τι συμβαίνει;
Ste: Όλη την νύχτα το σκεφτόμουν αυτό που είπες και δεν μπορούσα να κλείσω μάτι.
Kat: Τι είπα;
Ste: Αυτό που είπες ότι εξαιτίας μου έμεινες αδιάβαστη.
Kat: Βλακεία είπα. Ξέχνα την. (είπα και έκανα να φύγω).
Ste: Περίμενε! Αποκλείεται να είπες βλακεία. Κάτι εννοούσες. Πες μου σε παρακαλώ.
Kat: Το μυαλό μου ήταν σε εσένα. Γι'αυτό δεν μπορούσα να συγκεντρωθώ, να διαβάσω και γι'αυτό έμεινα αδιάβαστη και με τιμώρησαν.
Ste: Αχά (είπα με ανακούφιση). Άρα με σκεφτόσουν.
Kat: Σκεφτόμουν την πρώτη φορά που σε είδα. Που μιλήσαμε. Που ήσουν τόσο ευγενικός και γλυκός μαζί μου.
Ste: Αρα;
Kat: Άρα ναι. Είμαι ερωτευμένη μαζί σου. (είπα κατεβάζοντας το κεφάλι).
Ste: Αγάπη μου! Και εγώ είμαι ερωτευμένος μαζί σου. (είπα αγκαλιάζοντας την).
Kat: Αλήθεια;
Ste: Ναι αγάπη μου. (της είπα και ανταλλάξαμε το πρώτο μας φιλί).
Kat: Πρέπει να φύγεις τώρα. Να μην μας δουν και έχουμε πάλι προβλήματα.
Ste: Ναι καρδιά μου. Φεύγω. Να ξες ότι θα σε σκέφτομαι συνέχεια.
Kat: Και εγώ, πήγαινε.Έτρεξα γρήγορα στην Sylthia και την τράβηξα να πάμε στο δωμάτιο.
Syl: Τι έγινε; Γιατί με τραβάς;
Kat: Φιληθήκαμε! (είπα συγκινημένη).
Syl: Αλήθεια?!
Kat: Ναι! Του είπα ότι είμαι ερωτευμένη μαζί του και μου είπε πως και αυτός είναι.
Syl: Μπράβο βρε τυχερούλα. (της είπα και την αγκάλιασα).
Kat: Σε ευχαριστώ. Δεν ξες πόσο χαρούμενη είμαι.
Syl: Ξέρω. Σε νιώθω. Ο δικό μου όμως γιατί δεν ήρθε να με δει;
Kat: Θα έρθει. Μην ανησυχείς. Είμαι σίγουρη.
Stel: Κορίτσια! (είπα μπαίνοντας μεσα στο δωμάτιο).
Kat: Τι συμβαίνει;
Stel: Σας έψαχνα σε όλο το προαύλιο.
Syl: Τι έγινε;
Stel: Ήρθε στην πόλη μας.
Kat: Ο Roman?
Stel: Ναι! Πρέπει να πάμε.
Syl: Αχ ναι! Θέλω τόσο πολύ.
Kat: Πότε θα τραγουδήσει; (ρώτησα σκεπτική).
Stel: Απόψε στην 9.
Kat: Θα πάμε!
Syl: Τι; Πώς;
Kat: Θα πάμε κρυφά.
Syl: Εισιτήρια όμως δεν έχουμε.
Stel: Μοιράζουν στην είσοδο.
Kat: Ωραία. Ξες που θα γίνει η συναυλία έτσι;
Stel: Ναι! Ειναι λιγάκι μακριά από εδώ αλλά ο δρόμος είναι εύκολος. Θα το βρούμε αμέσως.
Kat: Ωραία. Ενημέρωσε όποια άλλη θέλει να έρθει. Απόψε θα το σκάσουμε! (είπα με γενναιότητα).ΚΑΛΗΣΠΕΡΑΑΑ! Τι μου κάνετε; Ελπίζω να είστε όλοι πολύ καλά❤ Το 10ο κεφάλαιο ολοκληρώθηκε! Πώς σας φάνηκαν οι απίστευτες εξελίξεις;
Αυτές τις μέρες θα αργήσω λίγο να ξανα γράψω καινούργιο κεφάλαιο γιατί δεν θα έχω πολύ χρόνο αλλα θα γράψω οπότε βρω ελεύθερο χρόνο, το υπόσχομαι!
Ψηφίστε 🌟 και αυτό το κεφάλαιο αν σας άρεσε και εμείς θα τα πούμε το συντομότερο δυνατό! Φιλάκια💕
YOU ARE READING
Κολλέγιο Brighton
AdventureΥπήρχε κάποτε, σε ένα μέρος του μακρινού Καναδά ένα κολλέγιο θηλέων. Εκεί πήγαιναν μόνο κορίτσια που έμεναν ορφανές. Από μικρή ηλικία μεγάλωναν εκεί, κοιμόντουσαν εκεί, έτρωγαν εκεί, έκαναν τα πάντα εκεί. Είχαν και μια αυστηρή διευθύντρια της οποίας...