Έκλαιγα λοιπόν όλη την ημέρα. Σκεφτόμουν πόσο μεγάλος λάθος ήταν που συμφώνησα να δώσω το παιδί μου. Είμαι τόσο χαζή! Καλά να πάθω! Δεν αντέχω όμως. Δεν πρόλαβα να το χορτάσω. Η ζωή μου δεν έχει πλέον αξία χωρίς αυτό.
Mrs Benneth:
Πήγα λοιπόν γρήγορα στο κολλέγιο με τον εγγονό μου αγκαλιά.
MrsBen: Ήρθα. Ορίστε το παιδί.
Ver: Αχ τι όμορφο που είναι; Αγόρι είναι;
MrsBen: Ναι και είναι δικό σου πια. Λοιπόν θα μείνουμε εδώ μέχρι το βραδάκι. Θα πουμε στον Steve ότι σε ξεγεννησε μια μαμί και ότι δεν πρόλαβα να τον ενημερώσω επειδή έγιναν όλα πολυ γρήγορα. Τώρα κοιμάται ούτως ή άλλως οπότε μην ανησυχείς.
Ver: Η Katelyn πως αντέδρασε; Στο έδωσε με άνεση;
MrsBen: Όχι. Μετάνιωσε και αρνιόταν να μου το δώσει.
Ver: Το φαντάστηκα. Αλλά τι να κάνουμε; Είναι πολυ αργά τώρα.Katelyn:
Το επόμενο πρωί πήγα να βρω την Sylthia. Πήγα στο σπίτι που έχουν με το Mike. Θέλω να με βοηθήσει να φύγω μιας και έχασα την μάχη.
Τοκ τοκ..
Syl: KATELYN!! Τι κάνεις; Πως και από εδώ;
Kat: Να περάσω;
Syl: Φυσικά, και το ρωτάς;
Kat: Ο Mike που είναι; (είπα κοιτώντας τριγύρω).
Syl: Στο πανεπιστήμιο. Που αλλού; Εγώ ήμουν λίγο αδιάθετη και δεν πήγα σήμερα.
Kat: Πρέπει να σου μιλήσω. (είπα σοβαρά).
Syl: Τι έγινε; Για να σε δω. Γέννησες!
Kat: Τωρα το πρόσεξες;
Syl: Εε χάρηκα που σε είδα και δεν πρόσεξα τίποτα. Πότε γέννησες; Που είναι το παιδί;
Kat: (Δεν είπα τίποτα και απλά κατέβασα το κεφάλι).
Syl: Τους το έδωσες;; Δεν το πιστεύω. Πίστευα ότι με το που το έβλεπες θα άλλαζες γνώμη.
Kat: Άλλαξα στο ορκίζομαι. Αλλά ήρθε η Benneth με το ζόρι και μου το πήρε.
Syl: Σκρόφα! Και τώρα τι θα κάνεις; Μπορείς να το πάρεις. Στο κάτω κάτω δικό σου είναι.
Kat: Δεν θα το πάρω πίσω Sylthia. Δεν μπορώ. Ήρθα για να σου ζητήσω να με βοηθήσεις σε κάτι.
Syl: Τι θέλεις;
Kat: Θέλω να μου πεις πως μπορώ να φύγω από εδώ.
Syl: Τι εννοείς; Από την πόλη;
Kat: Και από την χώρα καλύτερα. Όσο μακριά βρίσκομαι τόσο το καλύτερο. Δεν θέλω να υπάρχει ούτε μια πιθανότητα να με βρει ο Steve.
Syl: Αχ γλυκιά μου. Πες μου τι θες να κανω εγώ;
Kat: Μήπως ξες πως μπορώ να φύγω. Ίσως κάποιο φορτηγό να με μεταφέρει. Δεν έχω χρήματα για αεροπλάνο. Ούτε καν για τρένο. Ξερεις κανέναν που να μπορεί να με μεταφέρει στην κεντρική Αμερική ίσως;
Syl: Εγώ που να ξέρω; Ο Mike ίσως να ξέρει γιατί αν θυμάμαι καλά έχει έναν φίλο που μεταφέρει τρόφιμα σε διάφορα μέρη εδώ τριγύρω.
Kat: Ωραία. Μπορώ να επικοινωνήσω μαζί του;
Syl: Μα πως; Έτσι παράνομα θα πας σε άλλη χώρα; Δεν γίνεται αυτό που λες!
Kat: Πρέπει να το κάνω Sylthia. Θα ρισκάρω ακόμη και την ζωή μου.
Syl: Δεν το πιστεύω αυτό που πας να κάνεις. Θα ρωτήσω τον Mike με κάποιο τρόπο χωρίς να καταλάβει κάτι και αν μάθω πληροφορίες θα σε ενημερώσω.
Kat: Σε ευχαριστώ πολύ! Είσαι πραγματική φίλη!
Syl: Σου εύχομαι μέσα από την καρδιά μου καλή επιτυχία!
Kat: Σε ευχαριστώ (της είπα και την αγκάλιασα). Μόνο κάνε γρήγορα. Βιάζομαι.
Syl: Εντάξει.Mrs Benneth:
Νύχτωσε και είπαμε να γυρίσουμε σπίτι.
MrsBen: Steve;
Ste: Επιτέλους που είστε όλη μέρα; (είπα βγαίνοντας από το δωμάτιο).
Ver: Εκπληξη! (είπα δείχνοντας του το μωρό).
Ste: Πως, πότε; (είπα βλέποντας το).
Ver: Γιαυτό αργήσαμε.
Ste: Είσαι καλά;
Ver: Μια χαρά είμαι αγάπη μου. Παρτον μια αγκαλιά.
Ste: Αγόρι είναι; Αγάπη μου (είπα παίρνοντας τον στην αγκαλιά μου).
MrsBen: Στο κολλέγιο γέννησε. Έτσι ξαφνικά της έσπασαν τα νερά και δεν προλαβαιναμε να πάμε στο νοσοκομείο γιαυτό καλέσαμε μια μαμί από το δίπλα χωριό.
Ste: Μία στιγμή. Έχει ένα σημάδι στο κεφάλι του.
MrsBen : Εε και;
Ste: Και το μωρό της Katelyn έχει ένα σημάδι στο ίδιο σημείο.
Ver: Εε σύμπτωση θα' ναι.
Ste: Μπορεί.Steve:
Με το που είδα το σημάδι στο κεφαλάκι του μωρού και αυτά που μου είπαν η μάνα μου και η Vera με έκαναν αμέσως να σκεφτώ ότι μου λένε ψέματα. Αμέσως μου ήρθε στο μυαλό η εικόνα της συζήτησης μου με την Katelyn στο νοσοκομείο. Με το που της είπα ότι θα μιλήσω στην μάνα μου με φόβο και με επιμονή ήθελε να με κάνει να της υποσχεθω ότι δεν θα μιλήσω. Όσο πιο πολύ το σκέφτομαι τόσο πιο πολύ μου κολλάνε όλα μεταξύ τους. Έτσι και με κορόιδευαν τόσο καιρό να τις σκοτώσω!Γειά σας!! 💕 Τι κάνετε; Ένα ωραίο ακόμη κεφάλαιο ολοκληρώθηκε. Διαβάστε και πείτε μου γνώμη. Τι πιστεύετε ότι θα ακολουθήσει μετά; Εμείς θα τα πούμε στο επόμενο κεφάλαιο. Φιλιά!! 😍
YOU ARE READING
Κολλέγιο Brighton
AdventureΥπήρχε κάποτε, σε ένα μέρος του μακρινού Καναδά ένα κολλέγιο θηλέων. Εκεί πήγαιναν μόνο κορίτσια που έμεναν ορφανές. Από μικρή ηλικία μεγάλωναν εκεί, κοιμόντουσαν εκεί, έτρωγαν εκεί, έκαναν τα πάντα εκεί. Είχαν και μια αυστηρή διευθύντρια της οποίας...