Βρίσκομαι στο δωμάτιο και συνεχίζω να κλαίω μετά που έφυγε η διευθύντρια από το δωμάτιο.
Syl: Katelyn; (είπα μπαίνοντας μέσα).
Τι κάνεις κορίτσι μου; Τι σου είπε;
Kat: Το έμαθε και έγινε τρελή. Τι θα κάνω θεέ μου;
Syl: Ησύχασε. Το μεγαλύτερο πρόβλημα το πέρασες. Το έμαθε. Μάλλον θα σε αφήσει να παντρευτείς τον γιο της αναγκαστικά.
Kat: Όχι, μου είπε ότι ο Steve δεν πρέπει να μάθει τίποτα. Και μου είπε και εμείς να μην μιλήσουμε σε κανέναν. Θα σκεφτεί τι θα γίνει είπε. Δεν ξέρω.
Syl: Τι εννοεί; Αυτός είναι ο πατέρας. Πρέπει να το μάθει.
Kat: Το ξέρω αλλά εγώ θα κάνω ότι μου πει. Νιώθω λες και εγώ φταίω.
Syl: Δεν φταις εσύ! Και οι δύο φταίτε. Μαζί κάνατε αυτό το παιδί. Πρέπει να το μάθει. Τι βλακείες λέει αυτή τώρα; Κοίτα μην του το πω εγώ.
Kat: Όχι! Οχι μην διανοηθείς, σε παρακαλώ. Υποσχέσου μου ότι δεν θα του το πεις.
Syl: Μα είναι λάθος να μην του το πούμε. Δεν καταλαβαίνεις;
Kat: Καταλαβαίνω. Αλλα θα κάνω ότι μου πει.Το επόμενο πρωί ζήτησα από την τραπεζοκόμο να μου φέρει το πρωινό μου στο κρεβάτι γιατί δεν αισθανόμουν καλά μετά τα χθεσινά. Έφαγα, ήπια ένα ποτήρι χυμό και ξαφνικά χτύπησε η πόρτα. Άφησα τον δίσκο δίπλα στο κρεβάτι και είπα "περάστε" .
MrsBen: Καλημέρα κορίτσι μου.
Kat: Καλημέρα; (είπα κοιτώντας την περίεργα επειδή μου μίλησε γλυκά).
Mrsben: Πώς είσαι;
Kat: Καλά είμαι.
Mrsben: Σκέφτηκα την κουβέντα μας χθες και ήθελα να σου ζητήσω συγγνώμη για την αντίδραση μου. Δεν έφταιγες μόνο εσύ. Και επίσης σκέφτηκα έναν τρόπο για να διορθώσουμε αυτό που κάνατε. Είναι όμως κάτι δύσκολο αλλά αν είσαι έξυπνη και σκεφτείς σωστά τότε θα είναι εύκολο.
Kat: Τι θέλετε να κάνω;
MrsBen: Να, σκέφτηκα να κρυφτείς σε ένα σπίτι μέχρι να γεννήσεις και μετά να δώσεις το παιδί στον πατέρα του και στην Vera.
Kat: Τι πράγμα?! Τι είναι αυτό που μου ζητάτε;
Mrsben: Θα ήταν ο καλύτερος τρόπος για να σώσω και τον γιο μου αλλά και εσένα. Θα μπορέσεις να σπουδάσεις. Αν δεν το δώσεις αυτό το παιδί θα μπει εμπόδιο στο μέλλον σου. Σκέψου αυτό που σου λέω. (είπα κάνοντας να της ακουμπήσω το χέρι).
Kat: Αφήστε με μόνη μου (είπα μαζεύοντας το χέρι μου).
Mrsben: Όπως θέλεις. Να ξες όμως ότι αν θελήσεις αργότερα να με βρεις δεν θα είμαι εδώ. Θα φύγω τώρα να πάω να ετοιμαστώ για τον γάμο.
Kat: Σήμερα είναι;
MrsBen: Ναι. Ξέχνα το αυτό τώρα. Ηρέμησε και θα τα πούμε κάποια άλλη στιγμή.Syl: Katelyn; Τι ήθελε πάλι αυτή στο δωμάτιο μας;
Kat: Μου ζήτησε να δώσω το παιδί στον Steve και στην Vera.
Syl: Τι πράγμα; Δεν πάει καθόλου καλά. Δικό σου είναι το παιδί! Δεν γίνεται αυτό.
Kat: Μου είπε ότι έτσι θα μπορέσω και να σπουδάσω χωρίς εμπόδια.
Syl: Δεν έχει καμία σημασία αυτό. Το παιδί είναι δικό σου και μόνο δικό σου. Θα μπορούσε πολύ απλούστατα να σε αποδεχτεί σαν νύφη της, να παντρευόσουν τον Steve και όλα να ήταν καλά! Αλλά όχι! Μόνο τον γιόκα της σκέφτεται.
Kat: Ότι και να γίνει Sylthia αυτή η γυναίκα δεν θα με αποδεχτεί ποτέ. Δεν θέλει να έχει νύφη μια μαθήτρια της.
Syl: Είναι ηλίθια, αυτό ξέρω εγω. Μην διανοηθείς να συμφωνήσεις! Το ακούς; Μην την αφήσεις να περάσει το δικό της. Αυτό που σκέφτηκε είναι τρελό!
Kat: Άσε με να το σκεφτώ. Αυτός σήμερα παντρεύεται μια γυναίκα που δεν θέλει και που να ήξερε ότι η γυναίκα που θέλει περιμένει το παιδί του.
Syl: Δεν ήρθε μετά από τόσο καιρό να σε δει;
Kat: Όχι. Μάλλον έχει πάψει να ελπίζει για εμάς τους δύο. Και πολύ καλά έκανε.
Syl: Λοιπόν όταν την ξανα δεις αρνήσου το κατευθείαν! Δεν έχεις να σκεφτείς τίποτα!Hola! Cómo estás? Εντάξει σταματάω. Άρχισα να μαθαίνω ισπανικά γι'αυτό το εξασκώ. 😅 Τι κάνετε; Εγω το Σάββατο δίνω προφισιενσι και γι'αυτό ήμουν κάπως ανενεργή αυτές τις μέρες. Το 24ο κεφάλαιο ολοκληρώθηκε. Ψηφίστε 🌟 και επίσης ευχηθείτε μου καλή επιτυχία 😊 Τα λέμε την επόμενη εβδομάδα! Αν θέλετε αφήστε μου τα σχόλια σας για το σημερινό κεφάλαιο λέγοντας μου την γνώμη σας για αυτά που συμβαίνουν. Αυτά...Τα λέμε ❤
DU LIEST GERADE
Κολλέγιο Brighton
AbenteuerΥπήρχε κάποτε, σε ένα μέρος του μακρινού Καναδά ένα κολλέγιο θηλέων. Εκεί πήγαιναν μόνο κορίτσια που έμεναν ορφανές. Από μικρή ηλικία μεγάλωναν εκεί, κοιμόντουσαν εκεί, έτρωγαν εκεί, έκαναν τα πάντα εκεί. Είχαν και μια αυστηρή διευθύντρια της οποίας...