Δεκτή η πρόταση

179 12 1
                                    

Το επόμενο πρωί ξύπνησα, ενώ κοιμήθηκα λίγο γιατί δεν έκλεισα μάτι όλο το βράδυ αφού σκεφτόμουν για την απόφαση που πρέπει να πάρω. Μετά από πολύ σκέψη, μια έλεγα θα συμφωνήσω, μια έλεγα όχι δεν θα το δώσω. Αλλα τελικά αποφάσισα ότι θα το δώσω. Μάλλον έχει δίκιο η διευθύντρια, εγώ δεν θα έχω ποτέ σχέση με τον Steve. Χθες παντρεύτηκε και μάλλον το παιδί θα μπει εμπόδιο στο μέλλον μου. Δεν θα μπορέσω να σπουδάσω. Αποφάσισα λοιπόν να πάω στο γραφείο της λίγο πριν το μάθημα.

Kat: (Τοκ τοκ).
Mrsben: Παρακαλώ.
Kat: Καλημέρα σας. (είπα μπαίνοντας μέσα).
Mrsben: Ααα Katelyn! Έλα, πέρασε. Τι κάνεις; Πώς είσαι;
Kat: Καλά. Είχα κάποιες ενοχλήσεις με το στομάχι μου αλλά τώρα είμαι καλά.
Mrsben: Ωραία. Σκέφτηκες αυτό που σου είπα χθες;
Kat: Ναι. Γι'αυτό ήρθα να σας μιλήσω.
Mrsben: Σε ακούω.
Kat: Εντάξει. Θα κρυφτώ μέχρι να γεννήσω και μετά θα δώσω το παιδί στον γιο σας και στην νύφη σας.
Mrsben: Ευχαριστώ θεέ μου. Εύγε. Έχεις μυαλό. Μπράβο. Είσαι όμως σίγουρη; Πρέπει να είσαι γιατί αν το μετανιώσεις θα κινδυνέψει το σχέδιο.
Kat: Ναι είμαι σίγουρη.
Mrsben: Ωραία τότε. Θα πάω να μιλήσω στην Vera και θα έρθει και αυτή να μιλήσετε.

{Στο σπίτι}
Mrsben: Vera;
Ver: Ναι μητέρα; (είπα βγαίνοντας από το δωμάτιο).
Mrsben: Ο Steve που είναι;
Ver: Έφυγε νωρίτερα. Πήγε στο πανεπιστήμιο.
Mrsben: Μα σήμερα; Κανονικά θα έπρεπε να περάσετε όλη την μέρα μαζί σήμερα. Χθες παντρευτήκατε.
Ver: Αφού το ξέρετε ότι κάνει τα πάντα για να μην περνάει πολλές ώρες μαζί μου. Αν και όσο περνάει ο καιρός μαλακώνει. Αρχίζει να την ξεχνάει την κοπελίτσα.
Mrsben: Παρεμπιπτόντως την θυμάσαι αυτή την μαθήτρια μου έτσι;
Ver: Ναι.
Mrsben: Έλα λοιπόν να μιλήσουμε σε παρακαλώ. (είπα τραβώντας την καρέκλα της κουζίνας προς τα πίσω για να κάτσω).
Ver: Συμβαίνει κάτι;
MrsBen: Πριν σε γνωρίσει ο γιος μου ήρθε σε σεξουαλική επαφή με την μαθήτρια μου.
Ver: Τι πράγμα;
Mrsben: Ναι πρόλαβαν να φτάσουν σε αυτό το σημείο αλλα εγώ δεν ήξερα τίποτα για την σχέση τους τότε.
Ver: Και;
Mrsben: Και είναι έγκυος η κοπέλα.
Ver: Τιι;;; Όχι Παναγία μου!
Mrsben: Ηρέμησε! Της μίλησα και της ζήτησα να κάνουμε ένα σχέδιο. Θα κρυφτεί μέχρι να γεννήσει και μετά θα δώσει το παιδί σε εσένα και τον Steve. Συμφώνησε! Αυτό το παιδί θα γίνει δικό σας.
Ver: Αποκλείεται να συμφωνήσει ο Steve.
Mrsben: Μα δεν θα του το πούμε. Θα του πούμε ότι εσύ είσαι έγκυος. Έχετε έρθει σε σεξουαλική επαφή έτσι;
Ver: Ναι. Σε ποιο μήνα βρίσκεται το κοριτσάκι;
Mrsben: Κοντεύει τον τέταρτο. Γι'αυτό πρέπει πολύ σύντομα να πεις τον Steve ότι κάποιους μήνες τώρα έχεις καθυστέρηση και μετά θα του πεις ότι είσαι έγκυος. Όσο περνάει ο καιρός θα βάζουμε μαξιλάρια ή υφάσματα για να φουσκώνει η κοιλιά σου. Τι λες; Σκέψου ότι το μεγάλο εμπόδιο το περάσαμε. Συμφώνησε να δώσει το παιδί. Ο Θεός είναι με το μέρος μας.
Ver: Εντάξει. Αλλα αν θελήσει να πιάσει την κοιλιά μου κάποια στιγμή;
MrsBen: Μπορείς να το αποτρέψεις. Δεν είναι πρόβλημα αυτό. Όταν γεννήσει θα με ενημερώσει. Εκείνη την μέρα θα πας μόνη σου επίσκεψη στο κολλέγιο και τάχα θα γεννήσεις εκεί. Εγω στο μεταξύ θα πάρω το παιδί και θα το φέρω σε εσένα. Τι λες;
Ver: Φυσικά και συμφωνώ. Είναι ο άντρας μου πλέον.
Mrsben: Έτσι μπράβο! Μαζί θα διορθώσουμε το σκάνδαλο τους.
Ver: Ωραία λοιπόν. Θα πάω στο κολλέγιο να μιλήσω μαζί της για τις διαδικασίες.
Mrsben: Εντάξει πήγαινε. Ήρθε η ώρα να γνωριστείτε περισσότερο.

{Vera}
Πηγαίνω στο κολλέγιο λοιπόν να βρω την μαθήτρια να της μιλήσω. Δεν το πιστεύω πως αυτή η μικρή έφηβη έκανε ότι έκανε με τον γιο της διευθύντριας της. Αχ. Τα σιγανά ποταμάκια να φοβάσαι. Την βλέπω λοιπόν με μια φίλη της στην αυλή.
Ver: Καλημέρα.
Syl: Καλημέρα κυρία Brighton. Τι κάνετε εδώ χωρίς τον σύζυγό σας;
Ver: Ήρθα να μιλήσω στην φιλενάδα σου.
Syl: Τι έχετε να της πείτε;
Ver: Δεν νομίζω πως σε αφορά γλυκιά μου.
Syl: Katelyn τι λέει;
Kat: Η Sylthia ξέρει. Μπορείτε να μου μιλήσετε μπροστά της.
Syl: Τι να σου πει;
Kat: Συμφώνησα Sylthia. Θα τους δώσω το παιδί.
Syl: Τι πράγμα; Όχι δεν το έκανες!
Ver: Ήρθα λοιπόν να γνωριστούμε λίγο καλύτερα και να μιλήσουμε για τις διαδικασίες μέχρι να γεννήσεις.
Syl: Όχι δεν έχετε να πείτε τίποτα! Δεν πρόκειται να δώσει το παιδί της!
Ver: Μόλις συμφώνησε. Και κοίτα μικρή μου, αν είναι να μπαίνεις εμπόδιο στην συζήτηση μου με την φίλη σου καλύτερα να πηγαίνεις.
Syl: Δεν πάω πουθενά!
Kat: Sylthia σε παρακαλώ πήγαινε.
Syl: Δεν σε πιστεύω! (είπα και έφυγα έξαλλη).
Ver: Λοιπόν είμαι η Vera Brighton, η σύζυγος του πατέρα του παιδιού αυτού που έχεις μέσα στην κοιλιά σου.
Kat: Είμαι η Katelyn Frauden.
Ver: Φέτος τελειώνεις έτσι;
Kat: Ναι.
Ver: Τι θα σπουδάσεις;
Kat: Μάλλον Βιολογία.
Ver: Μμμ ενδιαφέρον. Επιστήμονας λοιπόν. Θέλει πολύ διάβασμα και με ένα παιδί μέσα στο πόδια σου δεν νομίζω να τα είχες καταφέρει.
Kat: Μήπως να σας πω και ευχαριστώ;
Ver: Θα έπρεπε. Σε απαλλάσουμε από ένα τεράστιο εμπόδιο. Λοιπόν όταν γεννήσεις θα ενημερώσεις την διευθύντρια σου, εγώ θα γεννήσω εκείνη την ημέρα στο κολλέγιο που θα είχα πάει για επίσκεψη στην πεθερά μου. Την κοιλιά μου θα την γεμίζω με διάφορα κάθε μήνα ώστε να φουσκώνει όλο και περισσότερο κάθε μήνα. Κάποια απορία;
Kat: Μπήκα στον τέταρτο μήνα. Πρέπει να του είχατε ήδη πει ότι είστε έγκυος.
Ver: Μην ανησυχείς θα το κανονίσω εγώ. Τίποτα άλλο;
Kat: Όχι.
Ver: Τέλεια. Δεν το περίμενα πάντως αυτό το φημισμένο κολλέγιο θηλέων που τόσα χρόνια φητούν μικρές παρθένες να είχε και κορίτσια με τόσο θράσος και τόλμη σαν και εσένα να ανοίξουν τα πόδια τους στον γιο της διευθύντριας.
Kat: Σας παρακαλώ πολύ! Σας απαγορεύω!! Και ο Steve με ήθελε.
Ver: Αυτός είναι άντρας. Μπορεί να δοκιμάσει πολλά φρούτα. Εσύ όμως μπορούσες να συγκρατηθείς. Αλλα δεν το ήθελες. Λοιπόν εγώ πρέπει να φύγω. Θα γυρίσει ο άντρας μου σε λίγο. Γεια σου μικρούλα.

Γεια σας!! Το 25ο κεφάλαιο ολοκληρώθηκε!! Ουφ και τι έχει να γίνει! Δύσκολα τα πράγματα για την Katelyn. Έκανε το λάθος να συμφωνήσει και τώρα η νύφη και η πεθερά θα συμμαχήσουν πίσω από την πλάτη του Steve και η καημένη η Kateyn τι θα απογίνει; Αν σας άρεσε το σημερινό κεφάλαιο ψηφίστε 🌟 και μείνετε συντονισμένοι για το επόμενο κεφάλαιο. Φιλιά

Κολλέγιο Brighton Onde histórias criam vida. Descubra agora