Λάθος έρωτας

355 23 2
                                    

Syl: Σου μιλάω Katelyn! Κοίτα με στα μάτια. Τον ερωτεύτηκες;
Kat: Ναι (είπα και άρχισα να κλαίω στον ώμο της).
Syl: Ηρέμησε, ηρέμησε να καθαρίσω τα χέρια σου.
Kat: Δεν το ήθελα, στο ορκίζομαι.
Syl: Το ξες ότι είναι αδύνατον έτσι;
Kat: Το ξέρω αλλά τι να κάνω; Μου έχει πάρει το μυαλό.
Syl: Να τον ξεχάσεις. Συγκεντρώσου στα μαθήματα αλλιώς θα σε χτυπάνε συνέχεια. Λοιπόν θα δέσω και τα δύο σου χέρια με μια γάζα μέχρι να κλείσουν οι πληγές. Εντάξει;
Kat: Ναι.

Η ώρα είναι 18:00μμ και βγήκαμε όλες οι κοπέλες στο προαύλιο.
Syl: Έλα να κάτσουμε στο παγκάκι. Δεν έφαγες τίποτα το μεσημέρι. Θα πέσεις κάτω.
Kat: Δεν πεινούσα.
Syl: Δεν μου λες, τι νομίζεις ότι κάνεις; Τιμωρείς τον εαυτό σου επειδή τον ερωτεύτηκες;
Kat: Σουτ, θα μας ακούσει κανείς. Αλλά κανονικά αυτό πρέπει να κάνω.
Να τιμωρήσω τον εαυτό μου.
Syl: Βρισκόμαστε σε μια ηλικία που όλες θέλουμε ένα αγόρι. Αλλά πρέπει να περιμένουμε μέχρι να γίνουμε 18 και να φύγουμε από δω.
Kat: Sylthia δεν καταλαβαίνεις; Εγω δεν θέλω ένα απλό αγόρι. Θέλω τον γιο της.

Ξαφνικά ανοίγει η μεγάλη καγκελόπορτα και μπαίνουν μέσα τα δύο αδέρφια, οι γιοι της κυρίας Benneth!
Syl: Αυτοί είναι;
Kat: Ναι! Κατέβασε το κεφάλι σου.
Syl: Εσένα ποιος σου αρέσει; (της ψιθύρισα).
Kat: Ο πιο ψηλός.

Ste: Καλημέρα κορίτσια. Τι κάνετε;
Syl: Γεια σας. (είπα και έκανα μια αμήχανη υπόκλιση).
Mike: Δεν χρειάζεται να μην μας κοιτάζετε. Η μητέρα μας δεν είναι μπροστά.
Ste: Τι έπαθαν τα χέρια σου Katelyn?
Kat: Τίποτα (είπα και έκανα να τα κρύψω).
Ste: Πώς τίποτα; Η μητέρα μου εε; Τώρα θα δει. (είπα και έτρεξα γρήγορα στο γραφείο της).
Mik: Καλή σας μέρα κορίτσια.

Syl: Μου φαίνεται πως εμένα μου αρέσει ο δεύτερος αδερφός.
Kat: Αλήθεια; Μετά εμένα έλεγες είναι αδύνατον.

Ste: (Τόσο νευριασμένος μπαίνω μέσα στο γραφείο της μητέρας μου χωρίς να χτυπήσω και κλείνοντας δυνατά την πόρτα πίσω μου).
MrsBen: Τι κάνεις; Πώς μπαίνεις έτσι μέσα;
Ste: Μητέρα συνεχίζεις να χτυπάς τις μαθήτριες;
Mik: Μητέρα συγγνώμη για την συμπεριφορά του. (είπα μπαίνοντας μεσα).
MrsBen: Τι με ρώτησες;
Ste: Χτυπάς με την βέργα ακόμη τις μαθήτριες;
MrsBen: Ναι. Άμα τις αξίζει ναι! Δεν καταλαβαίνω την στάση σου.
Ste: Σου έχω πει να το σταματήσεις. Αυτό που κάνεις δεν είναι σωστό.
MrsBen: Δεν θα μου πεις εσύ εμένα τι είναι σωστό και τι όχι. Έτσι λειτουργώ εγώ και έτσι λειτουργούσε και ο πατέρας σου. Όταν θα έρθεις και εσύ στην θέση μου να δω τι θα κάνεις. Άσε, ξέρω τι θα κάνεις. Θα γίνεις φιλαράκι με τις μαθήτριες.

Καλησπέρα παιδιά!!! Το 5ο κεφάλαιο μόλις ολοκληρώθηκε! Πηγαίνετε να το διαβάσετε. Ψηφίστε 🌟 και αν απολαμβάνετε την ιστορία μου μέχρι στιγμής γράψτε το μου στο σχόλια. Θα χαρώ πολύ να το ακούσω. 😍 Επίσης ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για τα γρήγορα reads στην ιστορία μου. Με κάνετε τόσο χαρούμενη!! Σας αγαπώ πολύ!! ❤ Τα λέμεεε...

Κολλέγιο Brighton Where stories live. Discover now