Η μη κατανοητή συμβουλή

149 11 0
                                    

{Mrs Benneth}
Γύρισα γρήγορα σπίτι μαζί με τον Steve και άρχισα να τον ψέλνω.
Mrsben: Πότε θα σταματήσεις να είσαι τόσο εγωιστής; Μόνο τον εαυτό σου σκέφτεσαι.
Ste: Ήθελα να την δω.
Mrsben: Εγω σου απαγόρευσα όμως να την πλησιάσεις και εσυ έκανες του κεφαλιού σου.
Ste: Μητέρα δεν είμαι μωρό. Ότι θέλω θα κάνω.
MrsBen: Ότι θέλεις θα κάνεις; Άμα σε αφήσω στον δρόμο θα σου πω εγώ. Σε λίγο θα παντρευτείς. Συνειδητοποίησε το επιτέλους.
Ste: Δεν μπορώ. Δεν την θέλω.
Mrsben: Αυτή θα είναι γυναίκα σου θες δεν θες. Πάντως την μαθήτρια μου βγάλτην από το μυαλό σου. Εξαιτίας σου λιποθύμησε. Η καημένη προσπαθεί να σε ξεχάσει και εγώ θα την βοηθήσω να το ξέρεις! Θα την βοηθήσω να σε ξεχάσει. Πονάει εξαιτίας σου και εσύ απλά τα κάνεις χειρότερα.
Ste: Την αγαπάω μητέρα. Θέλω να την βλέπω, να την αγγίζω.
MrsBen: Κάνε την καρδιά σου πέτρα και ξέχασε την! Πήγαινε στην Vera. Την αφήνεις συνέχεια μόνη της. Και να ξες ότι δεν σε αφήνω άλλο βράδυ να κοιμηθείς στον καναπέ. Θα πας μέσα, στο δωμάτιο σας.
Ver: Καλημέρα! Γυρίσατε κιόλας από την εκδρομή; (είπα φιλώντας στο στόμα τον Steve).
MrsBen: Ναι κορίτσι μου. Εσύ; Πώς κοιμήθηκες;
Ver: Μια χαρά. Αν και μόνη μου.
Ste: Με συγχωρείς. Διάβαζα ένα βιβλίο και με πήρε ο ύπνος στον καναπέ.
Ver: Εμ δεν πειράζει. (είπα χαϊδεύοντας του το στήθος).
Ste: Πάω να κάνω ένα μπάνιο. (είπα παίρνοντας το χέρι της από πάνω μου).
MrsBen: Λοιπόν έφαγες;
Ver: Όχι.
Mrsben: Έλα να φάμε μαζί. Clara; Έλα να σερβίρεις σε παρακαλώ. (είπα στην υπηρέτρια).

{Στο δωμάτιο, στο κολλέγιο}
Syl: Πώς είσαι; (είπα βάζοντας την κουβέρτα πάνω της).
Kat: Καλά. Προσπαθώ να συνέλθω.
Ένιωσα απαίσια όταν με ακούμπησε. Είχα αρχίσει να τον ξεχνάω και τώρα ξανά από την αρχή.
Syl: Μην τον σκέφτεσαι άλλο. Μετά από αυτό που έγινε η διευθύντρια δεν θα τον αφήσει από τα μάτια της.
Kat: Ελπίζω. (είπα ανεστενάζοντας).
Syl: Άντε να σε αφήσω να ξεκουραστείς. (είπα κάνοντας να σηκωθώ).
Kat: Sylthia; (είπα πιάνοντας της το χέρι).
Syl: Τι;
Kat: Σου συνιστώ να μείνεις μακριά από αυτή την οικογένεια.
Syl: Τι είναι αυτά που λες;
Kat: Χώρισε τον.
Syl: Γιατί να το κάνω αυτό;
Kat: Αυτοί οι άντρες δεν είναι για εμάς.
Syl: Επειδή ο Steve σου έκανε ότι έκανε αυτό δεν πάει να πει ότι και ο Mike είναι τέτοιος.
Kat: Δεν είπα ότι είναι. Αλλα ότι υπάρχει μια πιθανότητα να γίνει.
Syl: Σταμάτα! Επειδή εσύ απέτυχες δεν σημαίνει ότι και εγώ θα δυστυχίσω.
Kat: Υπάρχει μια μεγάλη πιθανότητα σου λέω. Τώρα ο Mike είναι μικρός αλλα θα έρθει η ώρα που η μητέρα του θα θέλει να τον παντρέψει. Και φυσικά όχι με μια μαθήτρια της. Τότε εσύ τι θα κάνεις; Θα σε παρατήσει Sylthia. Θα σε πληγώσει.
Syl: Πάψε! (είπα τραβώντας το χέρι μου). Ο Mike δεν είναι τέτοιος. Δεν θα μου έκανε ποτέ κάτι τέτοιο.
Kat: Ούτε εμένα θα μου το έκανε. Στο γράμμα που μου έστειλε πριν ένα μήνα θυμάσαι; Μου είπε ότι τον εκβίασε η μάνα του. Και αναγκάζεται τώρα να παντρευτεί. Μπορεί και στον Mike έτσι να φερθεί. Θα πληγωθείς Sylthia. Άκουσε με. Δες πως κατέντησα εγώ τώρα. Είμαι μια λύπηση. Τελείωνε το όσο είναι καιρός.
Syl: Παράτα με! Ότι θέλω θα κάνω. Μάλλον ζηλεύεις επειδή εγώ έχω αγόρι ενώ εσένα σε παρατήσε και έμεινες μόνη σου. Δεν θα σε αφήσω να χαλάσεις την ευτυχία μου.
Kat: Δεν θα την χαλάσω εγώ. Η ευτυχία σου θα διαρκέσει για λίγο. Μετά θα έρθει ο πόνος.
Syl: Έτσι νομίζεις. Άσε με ήσυχη και κοίτα τον εαυτό σου. (είπα κλείνοντας δυνατά την πόρτα πίσω μου).
Kat: Sylthia;

Είναι απόγευμα και σηκώθηκα να κάνω καμία βόλτα στο προαύλιο. Η Sylthia δεν μου μιλάει και με αποφεύγει. Θέλω το καλό της και αυτή δεν λέει να το καταλάβει. Καθώς λοιπόν βγαίνω έξω βλέπω σε μια άκρη ένα νεαρό γυρω στην ηλικία μου να μαστορεύει κάτι.
Kat: Γεια. Ποιός είσαι;
?: Γεια. (είπα γυρίζοντας να την αντικρίσω). Είμαι ο καινούριος επιστάτης.
Kat: Γιατί; Ο James τι έπαθε;
?: Τίποτα. Είμαι ο βοηθός του. Χρειαζόταν βοήθεια και η κυρία Benneth με προσέλαβε για να βοηθήσω.
Kat: Γι'αυτό σε βλέπω πρώτη φορά. Είμαι η Katelyn. (είπα δίνοντας το χέρι μου για χειραψία).
?: Είμαι ο Brent. Χάρηκα. (είπα χαμογελώντας της).
Kat: Και εγώ. Θα τα ξανά πούμε αφού θα σε βλέπω κάθε μέρα.
Bre: Ναι προφανώς.

Syl: Δεν το πιστεύω. (είπα πλησιάζοντας την).
Kat: Τι θες;
Syl: Τόσο απελπισμένη είσαι πια που την πέφτεις σε όποιον άντρα βρεις μπροστά σου; Μα τον επιστάτη;
Kat: Τι είναι αυτά που λες;
Syl: Μάλλον καλή πόρνη είσαι και εσύ. Και δεν σου φαινόταν.
Kat: Φλαπ! (ακούστηκε το δυνατό χαστούκι που της έδωσα). Ποιόν είπες πόρνη ρε ηλίθια;
Syl: Τόλμησες να με ακουμπήσεις;
Kat: Ναι ρε, τι νόμιζες; Θα σε φοβηθώ; (είπα πιάνοντας την από το μαλλί).

Καλησπέρα! Είμαι πίσω με ένα ωραίο κεφάλαιο. Τα γεγονότα εξελίσσονται και πολλά καινούργια συμβαίνουν. Αν σας άρεσε το 19ο κεφάλαιο ψηφίστε 🌟 και εμείς θα τα πούμε στο επόμενο κεφάλαιο. Καλό βράδυ!! ❤

Κολλέγιο Brighton Donde viven las historias. Descúbrelo ahora