Νέα γεγονότα στο φως

79 7 0
                                    

Σοκαρισμένη από τα όσα άκουσα πηγαίνω γρήγορα στην Benneth αφού πρώτα σιγουρεύτηκα ότι η Penny είχε φύγει για να μην φανεί ότι είχε ανάμειξη σε όλο αυτό. Χωρίς καν να με νοιάζει αν μου βάλει τις φωνές που υποτίθεται μπήκα μέσα στην αποθήκη χωρίς την άδειά της πήγα να της ζητήσω τον λόγο.

Kat: Benneth! (φώναξα μπαίνοντας στο γραφείο χτυπώντας δυνατά την πόρτα πίσω μου).
MrsBen: Τι συμβαίνει; Πώς μπαίνεις έτσι μέσα;
Kat: Γιατί δεν μου είπες ποτέ την αλήθεια για την οικογένειά μου; Για το ποια πραγματικά είμαι; (την ρώτησα κάθετα).
MrsBen: Τι πράγμα; Τι είναι αυτά που λες; Τι χαρτιά είναι αυτά που κρατάς; Μπήκες μέσα στην αποθήκη; Πώς τόλμησες;
Kat: Πάψε! Τις ερωτήσεις τώρα τις κάνω μόνο εγώ! (της απάντησα με πολύ αυστηρό ύφος).
MrsBen: Τι ακριβώς έμαθες;
Kat: Ότι το πραγματικό μου επίθετο είναι Donaldson και πως ο πατέρας μας ήταν πολιτικός και η μητέρα μου μοδίστρα και το πιο σημαντικό ότι δεν σκοτώθηκαν σε ατύχημα αλλά δολοφονήθηκαν.
MrsBen: Μάλιστα. (είπα μετά από κάποια δευτερόλεπτα σιγής). Κοίτα Katelyn, ότι έκανα το έκανα για να σε προστατέψω.
Kat: Να με προστατέψεις από τι; Από την αλήθεια; Από την πραγματική μου ταυτότητα; (της απάντησα με τα μάτια βουρκωμένα από την σύγχυση).
MrsBen: Για να σε προστατέψω από τους εχθρούς που είχαν οι γονείς σου. Ο πατέρας σου ήταν σπουδαίος πολιτικός. Ήθελε να φέρει το κάτι "καινούργιο" και "διαφορετικό" σε αυτόν τον τόπο, όμως ο κόσμος φοβόταν τις αλλαγές. Όλοι ήταν προγονολάτρες. Οτιδήποτε καινούργιο το απέρριπταν. Για αυτούς ο πατέρας σου αποτελούσε απειλή. Η μητέρα σου ήταν καλή γυναίκα απ'οτι θυμάμαι. Ήσυχη, ευγενική όμως μόνο που ήταν σύζυγος του Ryan Donaldson ήταν καταδικασμένη χωρίς να έφταιγε. Όταν σε γέννησε σε έφερε κατευθείαν εδώ, τότε όταν ο άντρας μου ήταν σε αυτή την θέση. Όταν έμαθαν πως οι ίδιοι κινδυνεύουν μας παρακάλεσαν να σε μεγαλώσουμε. Έστησαν ολόκληρο θέατρο. Ότι και καλά πέθανες στην γέννα. Οι γιατροί δεν μίλησαν. Τους πλήρωσε καλά ο πατέρας σου. Για να μην κινδυνεύεις αλλάξαμε το όνομα και το επίθετο σου.
Kat: Πότε θα μου έλεγες την αλήθεια; (είπα κάθοντας στην καρέκλα, κοιτώντας το κενό προσπαθώντας να χωνέψω όλα αυτά που μόλις άκουσα).
MrsBen: Δεν είχα σκοπό ποτέ να το κάνω. Πίστευα ότι το καλύτερο για εσένα ήταν να μην το μάθεις ποτέ.
Kat: Που τους έχουν θάψει; Ξέρεις;
MrsBen: Τι είναι αυτά που ρωτάς τώρα; Δεν έχω ιδέα. Υπάρχει και περίπτωση να τους έκαψαν, δε, δεν ξέρω. Μην καταπιέζεις τον εαυτό σου με αυτά.
Kat: Αν υπάρχει έστω και ένας τρόπος για να μάθω τι απέγιναν θέλω να
ξέρω.
MrsBen: Δεν υπάρχει. Μετά από τόσα χρόνια είναι σαν να ψάχνεις ψύλλους στα άχυρα. Εμείς εδώ στο κολλέγιο δεν έχουμε κάτι παραπάνω για τα βιογραφικά τους. Και καλύτερα. Είναι επικίνδυνο αν μάθουν πως ζεις. Σκέψου ότι θα βάλεις την ζωή σου σε κίνδυνο και κυρίως του παιδιού σου.
Kat: Ο Steve το ξέρει; Όλο αυτό;
MrsBen: Ναι. Έτυχε μια μέρα όταν ήταν έφηβος να μας ακούσει να το συζητάμε με τον πατέρα του.
Kat: Δηλαδή όταν με ερωτεύτηκε ήξερε πως εγώ είμαι αυτό το παιδί;
MrsBen: Ναι. Αλλά όπως είδες δεν τον ένοιαξε ποτέ. Σε αγάπησε και δεν τον ένοιαξε τίποτα άλλο. Αυτός ήταν ένας ακόμη λόγος που δεν σε ήθελα με τον γιο μου. Όχι επειδή ήσουν απλά μαθήτρια μου.
Kat: Πάω να τον βρω. (είπα παίρνοντας την τσάντα μου).
MrsBen: Πήγαινε αλλά μίλησε μόνο σε αυτόν. Να ξέρεις πως ούτε η Sylthia δεν ξέρει τίποτα. Όσο πιο λίγοι το ξέρουν τόσο το καλύτερο.

{Στο σπίτι}
Kat: Steve; (φώναξα μόλις μπήκα στο σπίτι).
Ste: Γύρισες αγάπη μου; Τι έγινε; Αναστατωμένη φαίνεσαι. (είπα βλέποντας την).
Kat: Τα ξέρω όλα. Για την πραγματική μου ταυτότητα.
Ste: Τι; Τι εννοείς;
Kat: Ότι λέγομαι Donaldson. Ότι η μητέρα μου ήταν μοδίστρα και ο πατέρας μου πολιτικός.
Ste: Τι; Πώς;
Kat: Δεν έχει σημασία. Η μητέρα σου μου είπε ότι το ήξερες και εσύ.
Ste: Ναι. (είπα αναστενάζοντας, βάζοντας τα χέρια μου στις τσέπες του παντελονιού).
Kat: Γιατί δεν μου είπες τίποτα τόσα χρόνια;
Ste: Δεν χρειαζόταν. Ήσουν πιο ασφαλής χωρίς να γνωρίζεις τίποτα.
Kat: Έπρεπε να ξέρω.
Ste: Ωραία το καταλαβαίνω. Όμως δεν μπορείς να κάνεις κάτι ακόμα και τώρα που έμαθες την αλήθεια.
Kat: Το ξέρω. Όμως νιώθω πολύ καλά που ξέρω ποια είμαι πραγματικά. Ο Mike το ξέρει;
Ste: Ξέρει αλλά όχι λεπτομέρειες. Μην φανταστείς.
Kat: Θα ήθελα πολύ να μάθω αν και που τους έχουν θάψει.
Ste: Όχι! (είπα κουνώντας το κεφάλι μου αρνητικά). Μην σκαλίζεις παλιές πληγές. Δεν θέλεις να μπούμε σε μπελάδες. Σκέψου τον Logan.
Kat: Καταλαβαίνω Steve αλλά με πνίγει όλο αυτό. Απ'οτι μου είπε η μάνα σου δολοφονήθηκαν άδικα. Δεν έκαναν τίποτα κακό για να αξίζουν τέτοιο τέλος.
Ste: Το ξέρω. Αλλά δυστυχώς δεν αλλάζει τίποτα.
Kat: Steve αν ξέρεις κάτι παραπάνω...
Ste: Δεν ξέρω τίποτα. Στο ορκίζομαι. (είπα χαϊδεύοντας απλά το πρόσωπο της).
Kat: Θέλω πολύ να το πω στην Sylthia. Η Benneth είπε ότι είναι καλύτερο να μην το ξέρουν πολλοί αλλά αυτή είναι η καλύτερη μου φίλη.
Ste: Πες της το. Η Sylthia είναι οικογένεια μας. Αλλά μόνο σε αυτήν. Πόσοι το ξέρουν τώρα;
Kat: Αν δεν κάνω λάθος εγώ, εσύ, η Benneth, ο Mike και η Penny.
Ste: Η Penny; Ποια είναι αυτή;
Kat: Η μικρή συμμαθήτρια μου από το κολλέγιο. Έψαχνε κάτι δικούς της φακέλους και έπεσε πάνω στους δικούς μου.
Ste: Την εμπιστεύεσαι; Ότι δεν θα μιλήσει;
Kat: Απόλυτα.
Ste: Όπως νομίζεις.
Kat: Πάμε στο σπίτι του αδερφού σου;
Ste: Τώρα;
Kat: Ναι. Θέλω οπωσδήποτε να μιλήσω στην κολλητή μου.
Ste: Καλά. Πάμε.

{Στο σπίτι του Mike και της Sylthia}
Syl: Καλησπέρα παιδιά. Πως και από εδώ;
Kat: Ήρθα να σας πω κάτι που έμαθα πριν λίγο. Εσένα κυρίως Sylthia.
Syl: Τι έγινε;
Kat: Έμαθα ότι τόσα χρόνια ζούσα στο σκοτάδι. Το πραγματικό μου επίθετο είναι Donaldson και πως οι γονείς μου δολοφονήθηκαν.
Syl: Τι; (είπα γουρλώνοντας τα μάτια μου).

Γειά σας παιδιά!!! Είμαι πίσω. Συγγνώμη για την αργοπορία. Ήθελα λίγο να ηρεμήσω για διάφορους λόγους και γι'αυτό άργησα. Τώρα είμαι καλά και σας προσφέρω το ΠΡΟΤΕΛΕΥΤΑΙΟ κεφάλαιο! Ναι! Η ιστορία φτάνει στο τέλος της. Μείνετε συντονισμένοι για το τελευταίο κεφάλαιο που θα δημοσιευτεί σε καμία βδομάδα. Θα σας ενημερώσω στο προφίλ μου. Μην ανησυχείτε. Φιλάκια πολλά! ❤️ Τα λέμε!

Κολλέγιο Brighton Where stories live. Discover now