Η πρώτη φορά

237 10 1
                                    

13:00 το μεσημέρι και επιτέλους τελειώσαμε το μάθημα. Όλη την ώρα αυτό σκεφτόμουν. Μια έλεγα στο μυαλό μου θα το κάνω, μια έλεγα, όχι δεν μπορώ. Όχι! Θα το κάνω. Βρίσκομαι στο δωμάτιο με την Sylthia και είμαι έτοιμη να της πω ότι θα το κάνω χωρίς όμως να της πω τι άκουσα όταν πήγα τουαλέτα.
Kat: Sylthia, το σκέφτηκα καλά και θα το κάνω.
Syl: Τι πράγμα;
Kat: Θα κοιμηθούμε μαζί.
Syl: Είσαι σίγουρη; Αυτό είναι σοβαρό. Μπορεί να κομπλάρεις ξαφνικά. Άλλο να το λες και άλλο να το κάνεις.
Kat: Δεν θα κομπλάρω. Θα το κάνω. Τέλος!
Syl: Όπως νομίζεις.

Έφτασε το βραδάκι και εγώ είμαι έτοιμη να συναντήσω τον Steve. Βγαίνω από το κολλέγιο και πάω να τον συναντήσω στο γνωστό μέρος, πίσω στον κήπο.
Kat: Γεια. (είπα πιάνοντας νευρικά το φόρεμα μου).
Ste: Γεια σου αγάπη μου. (είπα και την φίλησα στο μάγουλο).
Kat: Θέλω να σου πω ότι...Θα το κάνω..Ειμαι έτοιμη.
Ste: Τι; Τόσο γρήγορα; Θέλω να πω είσαι σίγουρη;
Kat: Ναι. Που θα πάμε; Στο σπίτι σου;
Ste: Όχι. Είναι η μητέρα μου και ο Mike εκεί. Δεν γίνεται. Ξέρω άλλο μέρος. Έλα. (είπα τραβώντας την από το χέρι).

Πήγαμε σε ένα μικρό παλιό σπίτι.
Kat: Ποιός μένει εδώ;
Ste: Εδώ ζούσε ένα ηλικιωμένο ζευγάρι που τώρα δεν είναι στην ζωή δυστυχώς. Η οικογένεια τους μένει στην Γερμανία και μετά τον θάνατο τους το σπίτι έμεινε μόνο του αλλα εκεί κάτω από την γλάστρα έχει κλειδί . Οι γονείς μου τους ήξεραν και ερχόμουν με την μητέρα μου για επίσκεψη όταν ήμουν μικρός. Αλλα το σπίτι είναι σε καλή κατάσταση ακόμη.
Θα σε ρωτήσω για τελευταία φορά. Είσαι σίγουρη;
Kat: Απόλυτα.

Πήγαμε στην κρεβατοκάμαρα. Έβγαλα το φόρεμα μου και το άφησα στο πάτωμα. Ο Steve άρχισε να βγάζει τα ρούχα του και εμένα ταυτόχρονα χτυπούσε τόσο δυνατά η καρδιά μου. Άρχισε να με πλησιάζει και να με φιλάει στον λαιμό. Άρχισα και εγώ με την σειρά μου να τον αγγίζω προσπαθώντας να χαλαρώσω και να μην δείχνω σφιγμένη. Ένιωθα την ανάσα του πάνω μου και πραγματικά ένιωσα όμορφα.
Ste: Έτοιμη;
Kat: Ναι. (είπα και τα πόδια μου αγκάλιασαν την πλάτη του).

Μετά από λίγο, καθόμαστε δίπλα δίπλα στο κρεβάτι και κοιτιώμαστε.
Ste: Σου άρεσε;
Kat: Ναι. (είπα χαμογελώντας).
Ste: Σε πόνεσα;
Kat: Λιγάκι. Έλα μην ανησυχείς. Ένιωσα επιτέλους γυναίκα και όχι κοριτσάκι. Να σε ρωτήσω, το έχεις ξανακάνει;
Ste: Όχι. Είσαι η πρώτη μου σε αυτό το κομμάτι.
Kat: Τι εννοείς;
Ste: Μια απλή σχέση είχα πριν από εσένα. Μια κοπέλα που σπούδαζε και αυτή ιατρική. Αλλά ήταν ζηλιάρα και δεν την άντεχα. Μόνο με εσένα όμως ένιωσα πραγματική αγάπη και σιγουριά για να κάνω και τα άλλα.
Έλα ας μην μιλάμε άλλο γι'αυτά.
Kat: Εμ, έχεις σκοπό να παντρευτείς κάποια στιγμή; (είπα προσπαθώντας να ανοίξω θέμα για αυτό που άκουσα το πρωί).
Ste: Πώς σου ήρθε τώρα;
Kat: Έτσι. Δεν ξέρω. Πες.
Ste: Θέλω να παντρευτώ, εσένα.
Kat: Σε ρώτησα αν έχεις σκοπό να παντρευτείς. Να, για παράδειγμα κάποια άλλη κοπέλα.
Ste: Τι είναι αυτά που λες;
Kat: Αν δηλαδή σου πρότεινε η μητέρα σου να παντρευτείς, τι θα της έλεγες;
Ste: Μου το πρότεινε.
Kat: Τι πράγμα; (είπα κάνοντας την ανίξερη).
Ste: Ναι. Μου πρότεινε να με παντρέψει με προξενιό αλλα εγώ δεν θέλω. Θέλω εσένα.
Kat: Τι της απάντησες;
Ste: Της είπα όχι. Αλλά αυτή όπως πάντα θα κάνει του κεφαλιού της και θα την φέρει στο σπίτι να γνωριστούμε.
Kat: Άρα συμφώνησες;
Ste: Δεν μπορούσα να κάνω αλλιώς. Δεν θέλω να την ντρόπιασω. Έδωσε τον λόγο της στους δικούς της να γνωριστούμε και τώρα δεν μπορεί να πει όχι.
Kat: Μάλιστα. Άρα μου λες ότι παντρεύεσαι. (είπα νευριασμένα).
Ste: Όχι! Απλά θα την γνωρίσω. Δεν σημαίνει τίποτα αυτό. Δεν την θέλω.
Kat: Και αν σου αρέσει; Τι θα κάνεις; Θα την παντρευτείς και εμένα θα με παρατήσεις;
Ste: Όχι αγάπη μου! Δεν είπα αυτό! (είπα κάνοντας να την ακουμπήσω).
Kat: Μην με ακουμπάς! (είπα παίρνοντας το χέρι μου). Με κοροϊδεύεις έτσι; Τι θα γίνει; Θα μας έχεις και τις δύο;
Ste: Όχι. Απλά θα την γνωρίσω.
Kat: Γιατί; Για ποιο λόγο;
Ste: Μόλις σου εξήγησα. Για να μην εκτεθεί η μητέρα μου.
Kat: Το ξέρω ότι δεν μπορείς να χαλάσεις χατήρι στην μητέρα σου. Και επίσης ξέρω ότι τελικά θα την παντρευτείς. Από εμένα τι θέλεις τότε;
Ste: Αγάπη μου, άκουσε με!
Kat: Άσε με! Πάω στο κολλέγιο. (είπα προσπαθώντας να φορέσω γρήγορα το φόρεμα μου).
Ste: Περίμενε! Δεν ξες το δρόμο για να γυρίσεις. Δεν θα σε αφήσω να γυρίσεις νυχτιάτικα μόνη σου.
Kat: Παράτα με! Εμείς οι δύο τελειώσαμε! Θα πάρει όλο το κολλέγιο κουφέτα από το γάμο σου. Θα μάθω τα νέα σου, μην ανησυχείς.
Ste: Άσε τις βλακείες! Κάτσε να μιλήσουμε.
Kat: Ότι είχαμε να πούμε το είπαμε. Μην με ξανα ενοχλήσεις αλλιώς θα πω στην μητέρα σου για την σχέση μας.
Ste: Πες της τα όλα! Δεν με νοιάζει! Εγω θα ειμαι με αυτή που αγαπάω. Εσύ είσαι αυτή, το ακούς;
Kat: Μην με ξανα πλησιάσεις είπα γιατί αν μιλήσω στην μάνα σου το κολλέγιο θα το βλέπεις πίσω από τα κάγκελα. (είπα και έκλεισα δυνατά την πόρτα πίσω μου).

ΓΕΙΑ ΣΑΣ!!! Έγραψα και σήμερα κιαλο κεφάλαιο ΠΟΛΥ ΤΕΛΕΙΟ😍 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΚΑΙ ΘΑ ΞΕΤΡΕΛΑΘΕΙΤΕ!! Ψηφίστε 🌟 και θα τα πούμε πολύ σύντομα στο επόμενο κεφάλαιο. Stay tuned! 🔥

Κολλέγιο Brighton Onde histórias criam vida. Descubra agora