Éppen a földön, szinte fetrengtem miközben a házikedvencemmel szórakoztam. Niall leült mellém és csak később vett erőt magán, hogy megszólaljon.
- Lenne kedved elmenni sétálni?- kezdte a szőke fiú mellettem ülve.
- Komolyan? Persze, hogy lenne.- kezdtem lelkesen. Eszembe jutott, hogy jelemleg hol is tartózkodom és vidáman pattantam fel ediggi helyemről.
- Van még kb fél órád elkészülni ha, gondolod és akkor szívesen elmegyek veled körbemutogatni pár dolgot.- mosolygott az ír fiú és világoskék szemei izgatottan csillogtak.
Felrohantam a szobámba ahol kiválasztottam egy bő fazonú farmert és egy passzosabb fehér pólót majd ezekre rávettem egy kockás kék inget amit kigombolva hagytam. A hajamat csak kifésültem és leccamogtam. Valamilyen oknál fogva mind az öten lent ültek és amint észrevettek cukkolni kezdték Niall-t. Kivéve Liam. Enyhén elvörösödött arcomat próbáltam takarásban tartani de, ez lehetetlennek bizonyult. Mindenképp le kellett, hogy üljek mert, még bőven volt idő ezért Harry mellett foglaltam helyet. Hazz nagy mosollyal az arcán húzott magához és úgy ültünk ott mintha már, minimum egy hónapja együtt lennénk. Pedig csak közel egy napja ismertem és érzelmek szempontjából is csak maximum egy nagyon-nagyon jó barátomnak mondtam volna.
- Ti most..?- kezdte a kérdést Zayn akinek úgy tűnt gondolatai hasonlóak az enyéimhez és ő is úgy látja, hogy ez így megtévesztő. Egyet tudtam vele érteni. Nekem is ez lett volna az első gondolatom.
- Nem.- válaszoltunk egyszerre Harry-vel. A szituáció kialakulásán egyszerre nevetettünk fel csakugyan. Liam furcsán nézett még pár másodpercig de, aztán ránk hagyta a dolgot.
Még volt 10 percem ezért váltottam pár szót Messengeren Miával aki kezdetek óta a legjobb barátnőm csak 3 éve kiköltöztek Londonba és ha, találkoztunk akkor is csak úgy, hogy jöttek ők valakit meglátogatni. Nagyban irogattam vele amikor a felettem-gondolom egész végig-a beszélgetésemet figyelő göndör hajú fiú kikapta a kezemből a készüléket és írni kezdett. Fogalmam sem volt, hogy mit csinál ezért nem csináltam semmit majd amikor hallottam, hogy valakit hív oldalra kaptam a fejem és elkerekedett szemekkel néztem ahogyan ő egész jól elszórakozik.
- Szia, mizu?- szólalt meg egy hang a telefonban majd rögtön el is halkult és mintha valami szörnyett látott volna visított. Kötve hiszem, hogy Hazz ennyire ijesztő lenne de, az annál inkább hihető, hogy Mia ott helyben fangörcsöt kapott mivel számomra már köztudott, hogy a One Direction a kedvenc bandája és abból is Harry a kedvence. - ÚRISTEN!- sikítozott továbbra is.
- Harry!- szólalt meg egyszerre mind a négy fiú és szúrós pillantásokat vetett az említettre.
- Mia, szia!- mosolygot a fiú úgy mintha fel sem tűnt volna neki az egész.- Harry vagyok.- integetett aranyosan.
- Szia.- kapkodott levegő után legjob barátnőm. - De... Engem Anne hívott.- esett le neki.
- Szia.- vettem ki a fiú kezéből a telefonom.- Szóval az van, hogy ideköltöztem a fiúkhoz és hát, igazság szerint most fogunk majd lemenni sétálni Niall-el meg megmutat pár dolgot.- magyaráztam és láttam, hogy Louis kíváncsian figyeli miről beszélek.- Gondoltam, hogy majd írok egy címet és tudnánk találkozni is. Csak az lehet átcsúszik későbbre.- gondolkodtam el aztán Liam kizökkentett azzal, hogy a telefonjának a jegyzetébe felírt valamit és ezt felém mutatva el kellett olvasnom. ,,Holnap jöhet"-elolvastam és hálásan pillantottam bátyámra aki csak biccentett egyet.- Holnap jöhetnél.- adtam gyorsan tudtára legjobb barátnőmnek az infókat.- Küldök címet. Most megyek, szioo.- már tettem volna le amikor Hazz kikapta a kezemből a telefont újból és boci szemekkel pillantott rám. Legyintettem és elindultam felvenni a cipőm.
- Van kedved beszélgetni?- kérdezte a fiú a vonalban lévő Miától. Többet nem hallottam de, ennyi is elég volt.
...
Niall csomó mindent megmutatott és pár rajongójával is találkoztunk akik nagyon kedvesek voltak. Vettünk Hot Dogot és csendben vagy, éppen hangosan sétáltunk. Hazaérve mindenki csinált valamit ezért nem zavartuk őket. Felmentem lezuhanyoztam és a pizsamámnak szánt szettemben ültem le a nappaliban.
- Milyen volt?- kérdezte Zayn. Érdeklődése meglepett de, azért válaszoltam.
- Nagyon jó.- bólogattam.
- Hallod, mióta elmentetek Harry azzal a csajjal beszél folyamatosan. Nem tudják letenni azt a rohadt telefont.- magyarázta Louis.
- A legjobb barátnőmmel. Ezek szerint kijönnek.- mosolyodtam el. Különösebb oka nem volt mosolyomnak de, miután Louis-val beszéltem rögtön megjelent az arcomon.
- Szólj majd a csajnak, hogy vegye komolyan Harry-t mert, ilyenkor elég érzékeny tud lenni ha, tetszik neki valaki.- szólalt meg Zayn újból. Mi? Hazz-nak tetszik Mia? Hát ez nagyon klassz!
- Rendben.- bólintottam.
Liam-re néztem aki még mindig csendben a telefonját bámulta. Gondoltam felvidítom így leültem mellé és megvártam amíg rámnéz. Szemeiben szinte könnyek gyűltek. Nem sírt. Tudtam, hogy nem is fog de, szörnyű volt nézni. A bátyám teljesen összetört miután a barátnője szakított vele. Csináltam neki egy teát és mellette ülve néztük a kedvenc filmjét. Én megtettem mindent és kis időre jobb kedve is lett. Ezzel zárult a nap. 11 körül mindenki felment a szobájába én pedig lefeküdtem aludni. Érdekes. Nem ment. Most még nem teljesen voltam biztos benne, hogy miért de, erre is rájöttem később. Mint minden másra.
YOU ARE READING
One Way Or Another /One Direction FF./ [Befejezett]
FanfictionAnne élete eddig is különbözött más emberekétől. Testvére, aki csupán 4 évvel idősebb egy igazi nagy dologgal lepi meg szülinapja alkalmából főszereplőnket. A lánynak meg kell tanulnia a kissebb-nagyobb hírnévvel élni, amit későbbi barátainak is kö...