1 year of OWOA

153 6 5
                                    

Sziasztok! Gondoltam írnék pár sort, hogy megköszönjek mindent. Megint... 

Kezdeném azzal, hogy nagyjából ma egy éve, hogy elkezdtem írni ezt a könyvet, amihez meghatározó dolgok kötnek. Ilyen maga a One Direction szeretete, a kitartásom és az, hogy életemben először sikerült saját magamtól befejeznem egy történetet. Őszinte leszek, büszke vagyok. 

A másik dolog, ami fontos ennél a könyvnél, hogy rengetegen elolvashatták. Számomra legalábbis ez felfoghatatlan, miszerint nagyjából egy év alatt több, mint 13 ezer emberhez jutott el ez kis semmiség. Sokat dolgoztam vele és első könyvként meg is vagyok elégedve. Gondolom erről azért megoszlanak a vélemények, mert így később már én is belátom, hogy ez közel sem a legjobb munkám. 

Nem tudom ki mit keres itt, ezen a felületen, de ha rátaláltál a könyvemre, akkor nagyon-nagy köszönettel tartozom. Tudom, sokan nem rajonganak ezért a felületért, de őszintén, szerintem megéri. Itt olvashatsz, írhatsz, megmutathatod a kreativitásodat, segíthetsz másoknak és bíztathatod, akár kommentek formájában is. Így nem szabad megfeledkezi arról sem, hogy embereket ismerhetünk meg, akiknek sokat köszönhetünk. Dorinaa15 itt rád gondolok <3

Talán a régebbi olvasókban nem hagyott túl nagy nyomot Anne és Louis elképesztően tökéletes és klisés életének története, és talán a jövő olvasóinak sem tartogat sok emlékezetes dolgot, de az biztos, hogy nekem rengeteget jelent, az az plusz egy olvasó is.

Röviden: Köszönök mindent mindenkinek! 

Mindenkinek küldöm az energiát és, hogy legyetek kitartók!

Mindenkinek kellemes ünnepeket, boldog új évet ééééééééééés....

BOLDOG EGY ÉVET A ONE WAY OR ANOTHER -NEK !!!!!

One Way Or Another /One Direction FF./ [Befejezett]Where stories live. Discover now