,, Újra együtt láthattuk Anne Payne-t és Louis Tomlinson-t 3 év elteltével! Elvileg szakításuk előtt sok időt töltöttek kettesben a kávézóban, így felmerülhet bennünk az is, hogy véletlen megint van a két fiatal között valami. Ti mit gondoltok? " - olvastam fel magamban a cikket.
- Szia, láttam a cikket! Mi van köztetek? Annyira érdekel, ha már az én szerelmi életem a kukában van...- szólt a telefonba Niall. A srác mindig is a legnagyobb shipper-ünk volt, így meg sem lepődtem a hívásán.
- Megbeszéltünk egy-két dolgot, de talán semmi sincs köztünk.- húztam el a számat. A saját otthonomban egy nyúzott pólóban és egy rövidnadrágban feküdtem el a kanapén a nappaliban, amikor valaki berontott az ajtón.- Niall, kérlek gyere át hozzám.- ezzel pedig kinyomtam a telefont.
- Hogy a jó büdös életbe lehetséges az, hogy én tudom meg utoljára a kis akciótokat Tomlinson-al?- tette keresztbe a karjait Harry a nappalim közepén álldogálva.
- Szerintem Zayn még nem tudja, szeretnéd te elmondni neki, vagy hagyod Liam-nek? Esetleg interjút nem adsz valamelyik cikknek?- vontam fel a szemöldököm.
- Rendben, bocsi.- mosolyodott el.- Szóval, mondd, hogy együtt vagytok! Az annyira jó lenne!- csillantak fel a szemei. Fél órán keresztül magyaráztam Hazz-nak, hogy ez enyhe túlzás, de Louis nagyon el van határozva, hogy én márpedig újra a barátnője leszek. Az ajtó kicsapódott és belépett rajta Niall.
- A TV-t, gyorsan!- kiáltotta el magát. Úgy látszik a köszönés mostanság luxus, de sebaj. A lehető leggyorsabban kapcsoltam arra a csatornára, amit az ír mondott és hallgattam csendben, hogy miről is lesz szó.
- Legfrissebb híreink szerint tegnap délelőtt több, mint egy órát eltöltött egymás társaságában Anne Payne és Louis Tomlinson, akiket legutóbb 3 éve láttak egy légtérben. Vajon van köztük valami, vagy csak szimplán egy baráti beszélgetés volt? Hamarosan ezt is megtudhatjuk! Az Anne-Louis páros összesen 2 évig tartott, majd egy szomorú szakítás után, már nem láttuk őket többet egy légtérben. Talán nem is annyira meglepő módon. A Louis fanoknak, csak azt tudjuk mondani, hogy lehet újra szerelmes az egykori One Direction nevű banda legidősebb tagja! Az Anne oldalán lévő rajongóknak pedig azt üzenjük, hogy tartsanak ki, mivel nem sokára jönnek a még ennél is frissebb híreink!- mosolygott a kamerába a szőke, erősen kifestett nő.
- Ez egy nagy rakás szar!- motyogtam.- Ez egy kész életrajz!- tártam szét a karjaim.
...
- Itt fogsz ülni mellettem és nézni fogod a híreket kettőnkről, hogy bizonygasd magadnak, hogy kaptál még egy esélyt?- mosolyogtam a mellettem ülő Louis-ra.
- Jól hangzik, ja. De egy hónapomba került az, hogy most itt üljek melletted és azt nézzem mit mondanak arról, hogy megint együtt vagyunk.- mosolygott rám. Magyarázattal tartozom, tudom.
Kezdjük a kávézónál. Rendszerességgel kezdtünk oda járkálni kettesben és ezt egy hónapig műveltük. Pár napja Louis újra feltette a kérdést, miszerint lennék-e a barátnője. Annyi minden volt a fejemben, de végül az az énem győzött, aki teljesen bele van zúgva Louis-ba. A másik felem csalódottan lemondott arról, ami mellett egy hónapot ültem és vártam a jelet, hogy melyik a helyes. Remélem ez.
- Nézd benne VAGYUNK a TV-ben!- kiáltott fel Lou, és a tévé felé bökött a kezével.
- Úgy viselkedsz mintha sosem lettél volna benne..- mosolyogtam rá.
- Sosem voltam még benne azzal, akit igazán szeretek!- csillantak meg a szemei.
- Ez nagyon nyálas...- nevettem el magam, majd a fejemet a vállára téve hallgattam a "legfrissebb híreket".
- Csak őszinte, Anne.- húzta ki magát. Mélyen beszippantottam az illatát és a hírekre koncentráltam.
- A mai nap posztolva lett egy kép Anne Payne közösségi oldalain, amin egy kezet fog, amiből arra következtetünk, hogy az énekesnő kapcsolatba került. Emellett a tippünk nem más, mint Louis Tomlinson. A rajongók véleményére is kíváncsiak vagyunk, a közösségi oldalakon az adott poszt alá bátran kommentelhettek! Mindenki véleménye fontos!- mosolygott a kamerába a hölgy.
- Megölelhetlek?- néztem az arcát annak a személynek, akit akárhogy próbálnék nem tudnék elengedni. Elég béna vagyok, nem?
- Mire vársz?- mosolygott és szoros ölelésbe vont. Annyira hiányzott már és más nem volt képes ilyen ölelést adni, de innentől kezdve megint itt lesz ő. Körül vett a Louis-illat, amit már egy ideje hiányoltam és akkora biztonságot adott, hogy minden dühöm és rossz érzetem megszűnt azzal kapcsolatban, amit tett. Ezt kellett tenni, nem csinálhatott mást.
- Ez hiányzott már.- motyogtam fel sem nézve a barátomra. Louis Tomlinson újra a barátom. Talán mégis hamar gondolom meg magam. Nagy hiba, Anne. Néha nagy hiba.
A délután eltelt és lerendeztem egy találkozót a másik négy fiúval. Azt hoznak akit csak szeretnének, nem szólok bele! A lényeg az, hogy ők jöjjenek el. Hazza, Liam és Niall szinte rögtön válaszoltak és megjegyezték kit hoznak magukkal, míg Zayn válaszára, ha várni is kellett, de megérkezett miszerint ő is eljön. Engem személy szerint feldobott a dolog. Újra együtt a kis csapatunk, ha pár taggal bővülve is. Éjjeli egy körül jött a válasz Miától is akire valóban nem számítottam, de jól esett az üzenete. A válaszában csak annyi állt, hogy jön. Ennyi. Több, mint a semmi, nem?
YOU ARE READING
One Way Or Another /One Direction FF./ [Befejezett]
FanfictionAnne élete eddig is különbözött más emberekétől. Testvére, aki csupán 4 évvel idősebb egy igazi nagy dologgal lepi meg szülinapja alkalmából főszereplőnket. A lánynak meg kell tanulnia a kissebb-nagyobb hírnévvel élni, amit későbbi barátainak is kö...