31.

391 20 0
                                    

Már egy ideje kint voltunk, és kezdtünk unatkozni. A fiúk úgy gondolták, hogy az lesz a legjobb, ha kitalálnak valamit.

- Van kedvetek felelsz vagy merszet játszani?- nézett körbe Liam.

- Én benne vagyok!- mondta Will, majd lassan jöttek a válaszok.

- Te játszol?- fordította felém a fejét Louis, aki medence szélének támaszkodott mellettem.

- Nem hiszem, elég nézni is...- gondolkodtam el.

- Légyszi...- hajolt közelebb.

- Nem tartom jó ötletnek. - mondtam halkan.- És nincs itt Niall.

- Jó buli lesz, naa...- mosolygott.

- Rendben.- forgattam meg a szemem.

A játék elég nagy hülyeségekből állt, de jól elszórakoztunk vele. Egy ideig nem volt gond, hogy nem játszok, de később Harry engem választott.

- Na, Anne! Felelsz vagy mersz?- pislogott kettőt.

- Felelek..?- mondtam bizonytalanul. Mindig is utáltam a játékot. Párszor játszottam, és akkor is mindig én voltam az a lány aki nem mert, csak felet. Hát igen, Anne Payne személyesen.

- Oké, akkor...- gondolkodott el.- Amúgy mi ez a rossz kedv, édesem?- vette kicsit komolyabbra.

- Ne édesemezz a barátnőmnek!- húzott magához Louis.

- Adom!- kiáltott Zayn.

- Mindjárt a medencében landolsz, Malik!!!- kiáltott rá Harry.

- Mint az óvoda, esküszöm!- nézett az égboltra Mia.

- Neked egy szavad sem lehet, jó ideje semmi közöd nincs ahhoz, hogy milyenek vagyuk!- mondta mogorván Hazz.

- Nyugi...- böktem meg egy kicsit.

- Veled minden rendben van..?- nézett rám Louis és amilyen halkan csak tudta próbálta kérdezni.

- Aha. Minden rendben.- bólintottam.

- Hol tartottunk?- kérdezte egy kicsit hangosabban.

- Ott, hogy... Öhm, ja igen. Anne, miért vagy ennyire letörve? Ez a kérdésem. - mondta Harry.

- Talán az a baja, hogy rohadtul belerángatod olyan dolgokba amit nem szeret, és te is, Tomlinson!- mondta egy fokkal hangosabban Mia.

- Nem meg mondtam, hogy semmi közöd hozzá?!- nézett rá a fürtös.

- Pofád befogod, te nem beszélsz így a csajommal!- emelkedett meg Will. A rohadt életbe.

- Ha mondjuk, esetleg, véletlenül, netalántán meghallgattok kiderülhet. - ültem ki a medence szélére.

- Hallgatlak.- nézett rám Louis a vízből. Nem részletezném, hogy mennyire jól nézett ki a kócos, vizes hajával.

- Szóval, az egyetlen dolog ami elbaszta a kibaszott kedvem...- mosolyogtam végig a társaságon. - Először az, hogy nincs itt Niall, akiért mellesleg aggódok. Aztán az, hogy Mia és Harry között kialakult ez az enyhén szólva feszültség. És amúgy pedig semmi bajom, minden a legnagyobb rendben van. - bólintottam, majd egy mozdulattal lekaptam a törülközőt a napozóágyról és felmentem a szobába, ahol az éjszakát töltöttem, mivel az enyémben még mindig Niall pihenhetett.

Lezuhanyoztam, hajat mostam és tiszta ruhát vettem fel, ami alatt azt értem, hogy egy rövidnadrágot amiben kényelmesen fetrenghetek az ágyon, és egy hosszú pólót. Rendben a póló az volt amiben lementem, de amúgy azon kívül minden a sajátom volt. Unottan lapozgattam a közösségi oldalakat, amíg meg nem találtam az engem érdeklő cikkeket.

One Way Or Another /One Direction FF./ [Befejezett]Where stories live. Discover now