KÖSZÖNET

332 11 13
                                    

Sziasztok! 

Igen, ez lett volna a vége ennek a "könyvnek". Négy hónapig dolgoztam ezzel a történettel, és tudom, hogy ez nem egy olyan hosszú idő, de én büszke vagyok rá! Nemrégiben megkérdeztem egy barátnőm, hogy mi lesz, ha nem tudom befejezni, mert nem lesz ötletem? Azt mondta ne érdekeljen. Azt mondta ha van másik ötletem ne hagyjam, hogy ez befolyásoljon, mivel nem kötelességem befejezni. Mind ezek ellenére én annak éreztem. Elkezdtem és befejeztem. 

Őszinte leszek. Nem ez volt az első elkezdett sztorim itt, Wattpad-on. Egész nyáron posztoltam ki részeket ilyen-olyan ötletekkel, de min a kukában kötött ki végül. Nem volt az igazi. Akik követték a történéseket azoknak óriási nagy hála! Erőt adtatok a vote-okkal. Nem voltam benne biztos, hogy ez tetszeni fog bárkinek is. 

Emlékszem, hogy karácsony előtt pár nappal leültem a gép elé és óriási nagy beleéléssel írtam le az első pár részt! Annyira tetszett az ötlet, de nem tudtam, hogy ezt vajon mások is így gondolják-e. Az első személy akinek megmutattam a szűk családi körömben, az az öcsém volt, aki mindenképp azt szerette volna, ha karácsonyi ajándék gyanánt mutatom meg neki. Ezt tettem és egyszerűen boldoggá tett, hogy azt mondta tetszik neki. 

Elképesztően hálás vagyok mindenkinek! Aki kommenteket írt, azoknak csak annyit, hogy feldobjátok a mindennapjaim! Köszönöm nektek! 

Meg szeretném osztani mindenkivel, hogy Anne Payne karaktere mennyire is érdekes számomra. Először nem így képzeltem el őt. Úgy gondoltam, hogy minden úgy alakul majd ahogy jön, de nem voltam túl pontos amikor megalkottam. Eredetileg azt szerettem volna, hogy semmi képen se vallja be magának, hogy neki tetszik Louis, aztán mégis egész hamar összehoztam őket. Nem mondom, hogy hiba volt, de lehetett volna máshogy is. Ettől függetlenül jónak érzem a történetet alapjáraton. A vége felé talán kicsit kesze-kusza lett, de nekem tetszik. 

Remélem, ha ezt végigolvastad akkor te is meg vagy elégedve vele. Bármilyen formában jelezheted a tetszésedet, nem tetszésedet. Szívesen elolvasom őket, köszönöm! 

Nagyon nehéz ezt csak így lezárni, de egyszer ez is eljön. Ez pedig most van. Sokat foglalkoztam ennek az írásával, de nem csüggedek sokáig, mivel van mit írnom! 

Ha érdekel, akkor nézz rá, az ,,I WOULD" című könyvemre is! 

Sok puszi, ölelés, szeretet hála, és köszönet, Julcsi!!!!!

2021.03.13.

One Way Or Another /One Direction FF./ [Befejezett]Where stories live. Discover now