17.

579 24 8
                                    

Hazaérkezve teljes béke és nyugalom fogadott aztán rá kellett jönnöm,  hogy ez csupán annak köszönhető,  hogy első ként léptem be a házba.  Miután tudomásul vettem, hogy ettől függetlenül mindjárt megjelenik mögöttem a hat csodálatos lakótársam kapkodva rúgtam le a lábamról a cipőt és kimerülten lépkedtem a szobámig. 

20 perccel később már az ágyamon ültem és a laptopommal szórakoztam. Tisztáztam magamban a ma történteket, és azt is, hogy mik várnak rám a jövőben. Furcsa dolgok jutottak eszembe amiket inkább meg sem említek. Egy halk kopogás zavart meg aminek hatására felkaptam a fejem a készülék képernyőjéről. Niall lépett be a szobába, és vigyorogva ült le mellém. Mi történt? 

- Szia, mi járatban erre?- néztem a fiúra aki csak vállvonogatva megrázta a fejét.- Történt valami?- kérdeztem egy fokkal rémültebben. Mondjuk, ha történt valami, és így mosolyog akkor én félek.

- Nem. Igazából csak azt akartam mondani, hogy van kaja készen.- nézett bele a laptopom tartalmába.- Szerintem ne nézd a híreket. - fintorodott el. 

- Már késő.- ráztam meg a fejem.- Mi a kaja?- tereltem a "témát". 

- Nem tudom.- sétáltunk ki a szobából. Rendben, ez fura volt. Igazából még mindig az. 

...

- Anne, kéne a segítséged.- kopogtatott hangosan az ajtómon Harry.- Anne, tényleg nagyon kéne a segítséged.- az ágyamból egy hirtelen mozdulattal kimásztam, és az ajtóhoz cammogtam. Kinyitva azt, egy szomorú Harry-vel találtam szembe magam aki tényleg valami nagyon fontos dolog miatt zavarhatott meg mivel ő tipikusan az az ember aki nem zavarna... Hajnali 3 van. Tényleg komoly lehet.

- Hallgatlak.- zártam be az ajtót amin bejött, és az ágyamra ülve beburkolóztam a takarómba amíg Hazz csak megrázta a fejét.- Mi történt?- néztem a fiúra aki csak a kezembe adta a telefonját. Ennek nem lesz jó vége.

- Most két órája.- sóhajtott.- Mit rontottam el? Mit..?- nézett rám. Igazából a telefon képernyőjén egy üzenet állt a barátnőjétől, az én legjobb barátnőmtől. Szakított vele. Semmi indok, normális ok, vagy csak rendes megfogalmazás. Egy elhamarkodott üzenetnek tűnt. 

- Nem rontottál el semmit. Este még itt volt. - a velem szemben ülő fiú halványan bólintott és csak annyit suttogott, hogy ,,összevesztünk". A szívem szakadt meg, ahogyan a fiút figyeltem. - Van kedved sírni, inni, enni, filmet nézni, sétálni, vagy esetleg aludni? Akarsz róla beszélgetni, esetleg?- kérdezgettem a göndör hajút.

- Tudsz valamit arra, hogy mit tudok csinálni? - Persze Harry. Én éjjel-nappal azon agyalok, hogy milyen tanácsot adjak a már szinte testvéremnek tekintett barátomnak aki most szakított a barátnőmmel. Totálisan erre készülök életem minden percében. 

...

Vasárnap. Végre. Már vártam ezt a napot. Nyugalom, viszonylag csend, és béke. A nappaliban szürcsölgettem a kávémat, és a híreket olvastam. Igen, képes voltam saját magamról olvasgatni. Amúgy egész szórakoztató. Nagyjából egy hete jelentette be Louis, hogy barátnője van ami felé mindenki érdeklődést mutatott, és nem hagyhatta figyelmen kívül. A mai napomra egy biztos tervem van: igazából nincs. Képes lennék még jó sokáig így maradni, és csak a híreket bámulni, de hátha történik valami érdekes is. Hoppá! Hazza a híreimben. ,,Harry Styles és barátnője szakítottak volna?"- csodás cím. Mióta Mia elintézte ezt egy üzenettel Harry teljesen maga alatt van. A lány nem írt semmit senki másnak. Nekem küldött egy rövid sort amiben az állt, hogy el fognak költözni ez az oka mindennek. Göndör barátomnak egy szót sem szóltam erről, de talán majd, ha mindketten úgy gondolják akkor megbeszélik. 

- Minek olvasod ezt a sok szart?- ült le mellém Zayn.- Semmi értelmük.- a fiú  haja egy ideje újból csak szimplán sötét, így nagyobb az összhang a külsejét tekintve.

- Érdekes, hogy menyire kreatívak az emberek.- vontam meg a vállam.- Amúgy eddig úgy néz ki, hogy én vagyok az ideális Louis-nak. Mondjuk ezt nem értem mi alapján gondolják, de szórakoztató.

- Jó híreink vannak!- ugrott elő szinte a semmiből Liam, és Louis. - Dobpergés!- imitálta a dob hangját a bátyám- Turnéé!- kiáltották el magukat egyszerre a fiúk.- Van egy meglepetésünk!- lelkesedett továbbra is Liam. - Jössz velünk!!!

- Jössz velünk, ugye?- ült le közvetlen mellém Louis.- Ugye jössz?- esett kétségbe hirtelen a semmiből. 

- Megyek veletek.- bólintottam határozottan.- Mondjuk nem tudom mit fogtok velem ott kezdeni. Csak egy kislány vagyok aki elkísér.- vonogattam a vállam. 

- Nem igaz, a barátnőm vagy.- szorított magához Lou. Aranyos mikor ilyeneket csinál, de talán ezt más nem értékeli. 

- Sziasztok.- nézett végig a szobán Harry majd, kivette a kezemből a laptopot, bepötyögött valamit és visszaadta. Egy újabb cikk volt ami róla szólt. Liam végre jobban van a csaj után aki otthagyta erre, Hazz-nak lesznek ilyen gondjai. Ezek szörnyűek. 

- Harry, ne foglalkozz már az ilyen dolgokkal.- jelentettem ki miután gyorsan végigfutottam a cikk sorait. A fiú lassan bólogatott és csalódottan vágta le magát a fotelbe. 

Idő közben Niall is a szobába került így már mind a hatan ott ültünk és beszélgettünk. 

- Mikor lesz a turné?- tettem fel a kérdést ami leginkább érdekelt.- Értitek, csak normális suliba járok. Nem hagyhatom ott. Az nem lenne normális.- magyaráztam.

- Ki mondta, hogy most megyünk?- kérdezte Liam.- Nyár elején kezdődik és mivel ősszel majd töltöd a tizenhetet így könnyebben lehetsz majd "magántanuló". Mondjuk ez túlzás, de érted.- mondta a bátyám. 

A szavai hallatán még nem igazán tudtam, hogy mire számítsak, de mint,  már sok minden ez is új, és érdekes dolgokat ígért. Ekkor még nem tudtam mi fog történni ezen a turnén. Az eddig is eléggé felborított életem még egy száznyolcvan fokos fordulatot vett ez által. Talán Anne Payne mégsem csak egy cuki tinilány lesz a turné végére. Talán kicsit több, de ezt én akkor még nem is sejtettem.  

One Way Or Another /One Direction FF./ [Befejezett]Where stories live. Discover now