Az együtt dolgozás elég nehézkesen kezdődött. Phoebe mindenkit végig ölelt és képet is csinált a fiúkkal. Mia kicsit megelégelte, hogy egy teljesen ismeretlen csaj, hogy ölelgeti a barátját. Nem lettem volna a helyében. Harry és Mia elvonultak gondolom filmet nézni vagy valami ami nekem annyira nem érdekes jelen pillanatban. Niall feljött nekünk segíteni, Liam, Louis és Zayn pedig lent játszottak. A bátyám megtört volt. Nem tudta az érzéseit takarni. Egyszerűen fájt ránéznem, hogy egyre kedvetlenebbül nyomkodja a konzolt. A nap nehéz része pedig csak most következett. A zene kiválasztása. Kész idegbaj.
- Legyen 1D szám? - nézett rám a szőke hajú lány. - Nem muszáj, de nagyon más ötletem nincs.-Erre kellett volna készülnöm egész végig.
- Ez nem is rossz ötlet. - kapta fel a fejét Niall. Nagy vidáman kezdett el lapozgatni egy mappát, majd rám nézett.
- Az kicsit nagyképűnek tűnne. Hiszen a ti számotokkal "indultam". - magyaráztam nagyot sóhajtva.
- Megyek, oké?- nézett ránk- Majd még jövök, ha kellek. - lépett ki az ajtón.
- Ezt muszáj megkérdeznem.- szólalt meg Phoebe. Nem számítottam a legjobbra. - Ti tényleg együtt vagytok Niall-el?- csillogtak a szemei. Nemlegesen megráztam a fejem, és ekkor jött a hideg zuhany. - Uh, akkor Louis-val?! Én is inkább Louis-ra szavaztam. Biztos voltam benne. Meg most is. Tök durva, hogy mennyire tudjátok leplezni.- gondolkodott. Be sem állt a szája.
- Sziasztok, zavarok?- lépett be a szobába a már megszokott kócos hajú fiú. Emlegetett szamár. - Segítsek ötletelésben?- ült le mellém. Elkapott az érzés. Nem tudom eddig mit hallott, de abban biztos voltam, hogy nem véletlen az, hogy ebben a pillanatban jött be.
- Nem zavarsz. Épp azon gondolkodtam, hogy mennyire rohadt jól kezelitek a sok hírt. Bár szerintem is full összeilletek. - nézett ránk. - Nem mondom el senkinek.- tette a szájára a kezét. Louis felkuncogott és rám nézett. Azta. Kezdem azt érezni, hogy befolyásolható vagyok. Nem lesz ez ilyen egyszerű, Tomlinson.
...
Phoebe elment. Megegyeztünk, hogy majd még megbeszéljük a zenét. Nyugodtabb lettem, hogy nem kell a sok hülyeséget hallgatnom. Tagadhattam volna mindent ami a kapcsolatunkról mindenhol kint volt. Nem tettem, mert tudtam, hogy akkor csak tovább folytatja. És én pont ezt nem akartam. Előnyt adni neki.
- Megvan a megoldás!- lépett mellém Louis.- Figyeled ugye, hogy hol az ész?- mutatott a fejére. Én csak vacsorázni akartam.- Játszuk el. Ez a megoldás, Anne. Egy idő után úgyis leszállnak rólunk.- magyarázta Louis.
- Nem egy játék vagyok, hogy most azt játszd el velem, hogy a csajod vagyok aztán pedig otthagyj. Légy esznél, Tomlinson. - nagy levegőt vettem és folytattam.- Másrészt pedig vedd számításba, hogy ezeknek mindig az lesz a vége, hogy valamelyikőnk beleszeret a másikba valójában is.- és ebben az esetben én már el is vesztettem a játékot. - Szóval a válaszom nem. A harmadik pedig, ha kiderül nagyobb port keverünk, mint eddig az ilyenekkel. Erre nekem nincs szükségem.
- Majd meglátjuk, hogy ki fog nyerni.- nézett a szemembe és miután már 2 perce csak csendben figyelte az arcom halkan megszólalt.- Tudjuk mindketten, hogy nyerésre állok. - mosolyodott el. - 1-0 nekem.
Tovább ettem. Nem akartam ezzel foglalkozni, de nem ment. Nem sikerült kivernem a fejemből a szavait. Nyerésre áll, de még mennyire. A bökkenő az, hogy nem lesz olyan egyszerű, mint ahogy ő ezt gondolja.
- Nem rossz az ötlet. - mondta Zayn.- Bár szerintem inkább 1-0 neked. - vonta meg a vállát. Értetlenül néztem a pakisztáni fiúra aki csak beletúrt sötét hajába és otthagyott a gondolataimmal. Amik emésztettek. Percről-percre.
...
Az éjjel keveset aludtam, és sokat agyaltam. Lesétáltam a 6:20-as időpontomban és tudomásul vettem, hogy mindenki a nappaliban van.
- Gondolkodtam.- léptem a kócos fiú elé. Egy fejjel magasabb volt, mint én ezért kellő távolságra álltam meg. Szimplán azért, hogy ne kelljen annyira felnéznem rá.
- Én is gondolkodtam.- mondta Harry.
- És te mégis min?- nézett rá kérdőn Mia. Harry csak megvonta a vállát.
- Azon, hogy mennyire szerencsés vagyok.- vigyorgott a nagy Harry Styles.
- Úristen! Mia terhes vagy? Nagybácsi leszek, lehetek keresztapa???? - kezdett szinte ugrálni Niall.
- Nem.- jelentette ki. - Nem vagyok terhes.- nézett értetlenkedve.
- Igen, ehhez értesz. Hogyan cseszd el a gyerek kedvét. - morgott Niall. - Várjunk! Akkor... Hazz!!! Terhes vagy?! Lehetek keresztapa. Eskü én leszek a legjobb.- tette a szívére a kezét. Már tényleg készült az esküre.
- Niall, nem vagyok terhes.- vágott értetlen arcot Harry is.
- Nem akarlak elszomorítani Ni, de Hazz fiú. - mondta Zayn. - És ez ugye köztudott, hogy a fiúk nem lehetnek terhesek.- magyarázta álmosan.
- Nem leszek nagybácsi?- nézett szomorúan az Ír származású fiú és ajkait lebiggyesztve nézett rám. - Mindegy. Mit akartál mondani Tommo-nak?- kérdezte el is feledkezve Harry terhességéről. Zayn óvatosan bólintott.
- Benne vagyok, Tomlinson. De a játéknak vannak szabályai amiket be kell tartanod. Nekem is, és neked is.- néztem a szemébe és apró pillangók a hasamban életre keltek. Hosszú játszma lesz ez. Megbánom. De még mennyire.
- Miről van szó?- nézett rám kíváncsian Liam.
- Kamu-pár. Semmi több. Amint vége ennek a témának minden visszamegy a rendes kerékvágásba. - nyújtottam a kezem Louis felé.
- Megegyeztünk. - fogott velem kezet és kicsit közelebb húzott. Épp annyira, hogy mostmár fel kelljen rá néznem.
- Későn szólok, de ez nem egy jó ötlet. Bár mindegy... - vonogatta a vállát Liam. Aztán leesett neki.- Louis, Anne erről szó sem lehet.- emelte fel a kezét.
- Már belement.- mondta Louis és ezzel a lendülettel elhagyta a térséget.
Nehéz játék lesz ez. Szedd össze magad, Payne.- Én ebbe nem egyeztem bele.- motyogta Liam. - De ha kellek itt vagyok, segítek. - mondta majd tovább evett. Sajnálom, hogy meg kellett zavarnunk az evésben. Így is eléggé maga alatt volt.
A nap gyorsan eltelt. Minden rendben volt. Délután próbáltunk Phoebe pedig kicsit normálisabb lett. Igen. Egy nap alatt sikerült megtanulnia/ megszoknia úgy vislekedni, hogy ne dobjam ki az ablakon. Kedvességem azóta is határtalan. Louis írt egy egész listát amibe bele kéne egyeznem, mert szerinte ez így logikus. Én is írtam pár dolgot, de inkább csak a lényeget. Amíg én suliban voltam a srácok lebeszélték Paul-al a dolgokat. Nem tudom ennek különösebb okát, de ez érdekel a legkevésbé.
YOU ARE READING
One Way Or Another /One Direction FF./ [Befejezett]
FanfictionAnne élete eddig is különbözött más emberekétől. Testvére, aki csupán 4 évvel idősebb egy igazi nagy dologgal lepi meg szülinapja alkalmából főszereplőnket. A lánynak meg kell tanulnia a kissebb-nagyobb hírnévvel élni, amit későbbi barátainak is kö...