24.

468 20 11
                                    

Miután a fiúk úgy döntöttek, hogy a mi szobánkba gyülekezünk, így ott üldögéltünk mindannyian. Louis aranyos mosollyal az arcán vizsgálgatott, majd megunta, és szorosan magához ölelt. Motyogott valamit, de nem igazán értettem. Az illata újból megcsapta az orromat, tipikus Louis-illat. 

- Csoportos ölelés!!!- ugrott ránk Niall. Zayn nehézkesen, de belement, Hazz is csatlakozott, mire Liam is mosolyogva ölelte át a kis csapatot.

- Muszáj eszt így?- kérdeztem fuldokolva.- Srácok! Nem kapok levegőt...- kalimpáltam a kezemmel. 

- Bocsi, nem akartam.- nevetett fel Niall. 

- Hát persze, te soha semmit sem akarsz.- mondta Louis, és összehúzott szemöldökkel nézte a szöszit.- Szólj, és leütöm.- nyomott egy puszit a fejemre.

A fiúk még beszélgettek, de én nem tudtam tovább ébren maradni, ezért az ágyamra dőlve el is nyomott az álom. Reggel valami csapódásra keltem fel. Louis levert valamit amit egy hangos csattanás követte. Biztos voltam benne, hogy Louis volt az mivel, egy halk káromkodást hallatott. 

- Jó reggelt.- fordultam a másik oldalamra, és még jobban a takaró alá bújtam.

- Neked is.- ült le az ágy szélére.- Ne haragudj, nem akartalak felkelteni. Csak az a rohadt könyvespolc. - motyogta.- Aludj még nyugodtan. 

- Nem akarok. - nyomtam el egy ásítást.- Kimehetek veled?-  kérdeztem mire csak bólintott. 

A gyors felöltözésem után, kint ültem Louis-val, és néztem, ahogy a kissé még álmos fiú lassan elszív egy szál cigit. Tulajdonképp nem zavart. Nem rajongtam érte, de nem is gondoltam a világ legnagyobb gondjának. Nagyjából húsz perc elteltével bementünk, és az étkezőbe vezetett utunk. 

- Jó reggelt!- dörzsölte meg a szemét Harry, amint ő is leért. A többiek is megérkeztek, és a kedvünk, és a jóllétünk után érdeklődtünk felváltva. Békésen ettünk, maikor Paul megjelent, és vázolta a nap terveit.

- Jó reggelt, mindenkinek! Egyetek nyugodtan, van idő. Legközelebb egy órakor találkozunk a parkolóban.- magyarázta.- Azután készülünk a koncertre. Remélem mindenki felkészült.- nézett végig a társaságon.- Köszi, hogy meghallgattatok. További jó étvágyat.

Délután egy órakor, már mind a hatan kint álltunk a parkolóban. Niall próbált megnyugtatni olyanokkal, hogy nincs min izgulnom, mert az előbb is sikerült. Próbáltam úgy felfogni, ahogy az előző napon. 

A próbák zajlottak, mi pedig össze-vissza rohangáltunk, hol az egyik öltözőbe, hol pedig a másikba. Kira tökéletesen tudta, hogy milyen ruhadarabok kellenek nekem amiért roppant hálás voltam neki. Ezzel ellentétben a fiúk nem igazán szerették, hogy a lány ennyire nézi őket. Mint már említettem, nekem sem szimpatikus, Kira, viszont nincs mit tenni. 

- Ne haragudj, nem figyeltem!- kért bocsánatot egy magam srác, aki majdnem rám öntötte a kezében tartott kávékat.

- Semmi... gond...- motyogtam, mivel a fiú már el is ment. Nem is azt sajnáltam, inkább azt, hogy végig sem hallgatott. Vissza siettem az öltözőbe, és boldogan néztem végig az öt fiún. 

- Ide jössz?- ütögette meg Lou, a mellette lévő üres helyet.- Kérlek.- pislogott kettőt. 

- Oda.- nevettem el magam. Leültem az üres helyre, és azt figyeltem, hogy ki lép be legközelebb az ajtón. Legnagyobb meglepetésemre a fiú, aki majdnem lezúdított egy adag kávéval, lépett be  a kis helyiségbe. 

- Sziasztok, meghoztam a kávékat.- magyarázta aztán megakadt a szeme rajtam.- Ohh, baszzus.- mondta mintha nem is tudom mi történt volna.- Örülök, hogy újból látlak, de azért nem öntelek le.- mosolygott. A névtáblájáról leolvastam a nevét, és tisztáztam magamban, hogy tuti kedves. 

- Azt megköszönöm, ha nem öntöd le a barátnőm.- morgott a mellettem ülő, Louis.

- Boccs, haver. Nem akartam.- mondta védekezően.

- Nem boccs, és nem vagyok a haverod.- vizsgálgatta Kevin-t. Elvileg ez a neve.

- Rendben, csak a kávékat hoztam.- tette le a kis dohányzóasztalra.- Sziasztok!- intett egyet mosolyogva, és el is hagyta a szobát. 

- Ez mégis ki a jó büdös franc volt?- meredt rám, Tomlinson. 

- Fogalmam sincs, csak az előbb majdnem rám öntötte a a poharak tartalmát, a folyosón.

- És mit akart?-duzzogott.

- Nem tudom.- ráztam meg a fejem.- Mit akart volna? Csak megemlítette, hogy nem akart leönteni.

- Louis, nyugi.- szólt hozzá, Zayn is a beszélgetéshez.

- Nem nyugi, Zayn. Én nem fogom hagyni, hogy valami rohadék rámásszon a barátnőmre!- emelte meg a hangját.

- Nagy levegő, beszív-kifúj...- fordultam felé. A kócos csak megrázta a fejét, és nagy levegőt vett. Aztán lassan kifújta.

- 10 perc!!!- kopogtatott be, Paul. 

- Szeretlek, és kérlek ne állj vele szóba addig ameddig nem vagyok itt. Veled.- kérte, és hosszasan megcsókolt. 

- Rendben, főnök!- álltam vigyázba. 

A fiúk fellépése mint, mindig csodás volt. A közösen kiválasztott szám elejéig megint velük énekelhettem. És egészen a turné végéi így lesz. Egy nap alatt megnőtt az Instagram követőim száma, a Twitter-en is sokkal többen követnek, és egy csomó másik platformon. Elképesztően hálás voltam nekik mindenért amit értem tettek. 

- Holnap reggel hatra legyetek készen.- utasított Paul.- Hatra.- emelte ki a szót.- Nem akkor kelünk értve, Styles?- nézett a göndörre, ő pedig serényen bólogatott.- Rendben. Holnap találkozunk.

Meg sem kell említenem, hogy mennyire fáradt voltam, pedig igazán nem csináltam semmit. Viszont boldoggá tett a tudat, hogy ma új emberek ismerhették meg a hangomat, engem, és máshogy tekinthettek rám. Beállítottam az ébresztőmet reggel fél ötre, és ezután nyugodtan takaróztam be, arra számítva, hogy minden a legnagyobb rendben. A plafont vizsgáltam egy ideig, majd elnyomott az álom. 

/ Sziasztok!! :)
Tudom, hogy ez egy nagyon-nagyon unalmas rész lett, de azért remélem tetszett. Nem szokásom ide írogatni, de azért gondoltam megemlítem, hogy az imént kikerült az ''oldalamra'' egy újabb történet. ,,I WOULD'' címen megtaláljátok a profilomon.
Ha már itt tartunk, akkor viszont, ha lenne kedved, vagy szimplán unatkozol akkor írd meg a véleményed egy kommentben. Vagy esetleg azt, hogy mit nem szeretsz benne. Ha van kedvenc karaktered akkor azt is szívesen elolvasom. Köszi, hogy olvassátok!!! Rengeteget jelent nekem!
Szeretem az összes embert aki egyszer eljut velem ennek a végére <3
TPWK - Julcsi:) /

One Way Or Another /One Direction FF./ [Befejezett]Where stories live. Discover now