8.

761 39 0
                                    

2  hét telt el. Suliba járok mint, minden normális tini. Vannak barátaim. Van egy szuper családom (most a 1D-ra gondolok, akikkel együtt lakok). Van egy klassz legjobb barátom aki csodás kék szemekkel és -ha festett is- de, szőke tincsekkel rendelkezik. Harry és Mia elkezdtek randizni vagy, mi ezért a lány lehet hosszabb ideig nálunk lesz. Ma délután meghallgatásom lesz mert, jelentkeztem a suli téli bálján fellépőnek. Ez így túlzás mert, inkább Liam felírt a megkérdezésem nélkül de, nem bánom. Ha, most nem sikerül akkor majd a következőn. Ha elfelejtettem volna említeni akkor most mondom, hogy egy művészeti suliba iratkoztam be külön Liam és anya kérésére. Az intézmény kifejezetten közel is van szóval nem kell sokat "utaznom". 

- Kérsz valamit?- kérdezte a mellettem ülő Liam miközben éppen azon gondolkodtam, hogy biztos jó ötlet e ez a fellépés dolog. Persze csak akkor ha, sikerül. 

- Hangot.- sóhajtottam.

- Ne viccelj már, jobb hagod va mint Payno-nak.- pattant fel Louis.

- Ja, lekörözted Lou-t is.- szólalt meg Harry.- A hangod fenomenális! A megjelenésed pedig felrobbantja azt a színpadot. Figyelj. Ha, most te leszel a téli bálotokon a fellépő nemcsak, hogy elmegyek hanem meghívlak a saját koncertünkre. Tudod mit?! Előzenésznek. Nem! Inkább egy közös szám elejéig a bandával. Megcsinálom. Viszont ez csak akkor jár ha, úgy elképeszted azokat a tanárokat, hogy te leszel annak a valaminek a főszereplője.- lelkesedet Hazz.- Nah gyerünk, Anne. Mutasd mit fogsz énekelni.- csapta össze tenyereit és zöld szemei csillogtak az izgalomtól.

- Nyugi.- ült le a göndör fiú mellé Mia.- Igaza van. Én amúgy is megyek a meghallgatásodra. Talán Niall is.- mondta nyugtatás képpen. -Talán mind az öten eljönnek.- gondolkodott.- A lényeg, hogy én tuti ott leszek.- folytatta bíztatónak szánt szavait.

- Rendben. A szám amit énekelni fogok az.. Oké de, ígérjétek meg, hogy nem fogtok rám haragudni ezért.-néztem körbe a szobába ahol a fiúk zenéket szoktak felvenni mondhatni egy kész stúdió és, most haszálhattam arra, hogy itt gyakoroljak. Ebben a pillanatban már mind az öten ott voltak a tágasnak nevezhető kis szobában meg, Mia és én. 

- Az ,,If I Could Fly" a dal amit énekelni fog. Tőlünk!- ugrott fel Niall mivel, vele próbáltam egész héten. 

- Ahj... Azt akartam, hogy ő mondja.- villogtatta meg színészi tehetségét Zayn.- Elrontottad, Horan. 

- Mindegy. Kíváncsiak vagytok rá?- kérdeztem reményteli csillogással a szememben. Tudtam, hogy érdekli őket de, azért megkérdeztem.

- Naná!- vágták rá egyszerre. 

Kizártam mindenkit aki a szobában ült, csak Niall kezézt figyeltem, hogy mikor kapcsolja a zenét. Abban a pillanatban amikor meghallottam az első hangott kicsit átszellemültem és a falat nézve vártam a részt, hogy elkezdhesek énekelni. A legtisztábban próbáltam énekelni, hogy megmutassam leginkább magamnak, hogy igenis van helyem a sulis bálon előadni. Nem úgy mint, Liam Payne húga hanem, úgy mint, Anne Megan Payne. Meg akartam mutatni, hogy nem a húga vagyok valakinek hanem, hogy ő az én testvérem. Nem akartan, hogy miatta higgyék azt, hogy vagyok valaki hanem, azért mert, megmutattam és én is letettem valamit az asztalra. Arra a képzeletbeli asztalra amire már oly' sokan tettek le annyi mindent. Viszont ez kivétel volt. Most én akartam letenni azt a valamit amiért ÉN és, csakis ÉN küzdöttem. 

- For your eyes only...- halkultam el teljesen a végére. Az utolsó sor ami ez a dal alatt elhagyta a szám. Egész végig a közönségem szemeibe nézve próbáltam énekelni. Utoljára Louis szemeibe néztem. Nem olyan volt mindig. Nem azt az arcát láttam amikor a Tomlinson fiúnak az érzelmei nem mutatkoznak őszintén. Pedig leggyakrabban próbálta ezt mutatni. Most viszont mást mutatott. Louis egy olyan arcot mutatott meg nekem amit még senkinél sem láttam. A fiú érzékeny és, összetört énje volt. Mintha csak ő énekelte volna úgy, nézett végig rám. - Tetszett?- hajoltam újból a mikrofon felé hosszas percek után amíg elvesztem Louis kék szemeiben majd, nagy nehezen sikerült másra is ránéznem mint, például Liam meghatott arcára, Niall büszkén bólogatott, Zayn is büszkén pillantott rám (tudom, hogy ezt már nélküle írták de, ez a zene illett ide a legjobban-író), Harry pedig Miának dúdolta ezt a kifejezetten szerelmes dalt. A lélegzetem egyszerűen elakadt amikor Liam odajött hozzám és szorosan megölelt. Tudtam, hogy min van túl. Tudtam, hogy egyszer majd elérzékenyül de, hogy most és rajtam meg így mindenki előtt. Igaz több éve együtt zenélnek de, azért meglepett. - Remélem nem azért ölelsz ennyire szorosan mert, részvétet akarsz nyilvánítani a hangomnak és az esélyeimnek.- nyögtem ki végül amikor is Liam eltolt magától és könnyes szemekkel felnevetett. 

- Dehogy, csak tudod...- szipogott.- Büszke vagyok a húgomra. Azt hittem te még gyerek maradsz.- mondta ki nehézkesen, Most nem hadart úgy mint, ahogy szokott.- Emlékesztet arra a személyre aki eddig fontos volt nekem és, tudod ezt a dalt akkor írtuk mikor együtt voltam vele meg minden. Bár ha, belegondolok akkor el kell, hogy keseredjek mert, ez bizony jobb volt mint, az eredeti.- mosolyodott el. 

Mindegyikőjük mondott pár szót az én kis "előadásomról" ami, nagyon-nagyon jól esett. Vár az este, irány a színpad amin megmutathatom, hogy nem Liam húga vagyok hanem, ő az én bátyám. A nevem pedig nem azért Payne mert, a testvéremnek is hanem azért mert, én is meg tudom mutatni azt ami benem van. Ha így hát, így. 

One Way Or Another /One Direction FF./ [Befejezett]Where stories live. Discover now