28.

360 24 2
                                    

Azt hittem mindenre fel vagyok készülve, de ami ezután jött az sokkolt csak igazán. 

- Oh, hali Will.- mosolygott a magas srácra Mia.- Anne, tudom, hogy nem meséltem neked semmit egy ideje, de bemutatom a barátomat Will-t.

- Szia, Anne vagyok, Liam húga.- nyújtottam a kezem és Liam felé intettem.

- Will Jonson.- fogott velem kezet.

Egy ideig beszélgettem a fura sráccal aztán megjelent mellettem Louis.

- Louis! Sziaa!- ölelte meg Mia a kócos fiút.

- Szia, Mia.- ölelte vissza.- Hogy vagytok, mi újság?- engedte el.

- Hát... Minden rendben van, de egy valami nem világos...- gondolkodott el.- Akkor ti most nyílvásosan is együtt vagytok, vagy nem?- kérdezte kíváncsian. 

- Na látod, ez egy roppant jó kérdés!- nevetett Louis. Annyira imádom a nevetését. Mármint amikor tényleg nevet, és most tényleg nevetett. Tényleg nyálas vagyok...- Tulajdonképpen... Sokan kideríthették már, de én csak annyit mondtam mindenkinek, hogy van barátnőm. Szóval ez zavaros. Tökre igazad van, erről majd beszélek Paul-al.- bólogatott. Annyira imádom mikor ilyeneken töri a buksiját. Imádnivaló.

- Aha, és hány éves vagy?- méregette Lou-t, Will. Sajnálom, de nem szimpatikus. Most mondjátok, hogy kedves...

- 22, miért?- nézte a göndör srácot.

- Te pedig 17?- nézett rám, mintha meg sem hallotta volna Lou kérdését.

- Leszek.- bólintottam.

- Pedofil vagy?- nézett a barátomra a fura srác.

- Hülye vagy?!- értetlenkedett a kócos.- Nem!- rázta a fejét.

- Jól van... Csak azt hittem... Érted. - magyarázkodott. Aki közülünk a barom az ő. Seggfej. Nem, nem vagyok előítéletes. Épp eleget láttam, vagy hallottam.

-  Sziasztok! De rég láttalak, Mia!- köszöntötte a szöszi is.- Meg szabad öleljelek?- nézett kíváncsian a lányra aki csak bólintott és megölelte az ír fiút.- Szia, Niall vagyok.- mosolygott Will-re. Bemutatkoztak aztán már meg is jött Harry és Zayn. Basszus.

- Hello!- mosolygott a pakisztáni. Megölelte Miát és már csak Harry maradt, hiszen Liam már beszélt vele.

- Szia...sztok.- Déjá vu.

- Szia, Hazz!- mosolygott a barátnőm. Harry szemei szomorúan csillogtak és borzalmasan nagy bűntudatot éreztem. Ezért még számonkérem anyukám.

- Gratulálok. - mosolyodott el halványan Harry.- Rendben... Én most... Öhm... Elmegyek mosdóba.- motyogta.

...

- Nem vagyok pedofil... a k...va anyját!- dühöngött Louis mellettem állva miközben a hátsó bejáratnál szívta el a cigijét. 

- Gondoljon amit akar, nem bírom és kész. Egy baromnak tűnik.- vonogattam a vállam. - Basszus!!! Hívj fel, ha van valami. Bent találkozunk! Az öltözőben hagytam a pulcsim... pulcsid... Mindegy. Visszamegyek érte, ha keresel bent leszek.

- Jól van. Hagyj csak itt. Tudom, hogy te is pedofilnak tartasz! Ne is tagadd!- színészkedett.

- Nem tartalak annak.- mosolyodtam el.- Legalábbis még nem adtál rá okot.- nevettem.

- Na menjél befelé, mert nem maradsz élve, ha elhagyod a felsőm.- nevetett, és egy puszit nyomva a fejemre betuszkolt az ajtón.

Sietve mentem az öltöző felé, és átvettem a ruhadarabot. Még mindig erős Louis Tomlinson illata volt, így mosolyogva lépkedtem vissza oda ahol a többiek is voltak. Mire visszaértem már a Louis is ott volt.
Leültem mellé, és Harry-t figyeltem, aki mellesleg a másik oldalamon ült.

- Akarsz róla beszélni?- kérdeztem meg halkan. Lassan bólintott és elővette a telefonját. 

,,Majd, ha visszamentünk átmegyek hozzád. Köszi." - olvasgattam az üzenetet egy ideig aztán csak bólintottam és úgy tettem mintha mi sem történt volna.

...

Anyáék elmondták, hogy a héten ők is itt lesznek még mivel apával kisebb kiruccanást tartanak. Mi is itt leszünk még egy ideig ezért csak egy ,,Jó éjt!"-el búcsúztunk el tőlük, hisz holnap találkozunk a szállodánál. 
A kisebb gondom az volt, hogy Mia és Will ugyanott szálltak meg mint ahol mi. Mit meg nem enged magának a seggfej Will. 

- Reggel majd felkeltelek, ha gondolod.- ölelt magához Niall.

- Nem akarok megfulladni, de örök hála neked.- nevettem, és visszaöleltem.

- Jó éjt, beszéljetek. Nagyon maga alatt van...- célzott ezzel Hazz-ra, Tommo. Gyorsan megpuszilt, majd már ott sem volt.

- Legyen szép estétek, mi megyünk!- intett Will.

- Sziasztok!- mondtuk egyszerre Harry-vel. A többiek már elmentek, így csak négyen maradtunk.

- Ti..?- nézett ránk Mia is hasonló arckifejezéssel, mint Will.

- Mi? Mi felmegyünk beszélgetni, mert mostanában sokat veszekszem Lou-val, és Harry jobban ismeri.- rögtönöztem. Lehetett volna roszabb is.

- Értem... de minden rendben köztetek?- érdeklődött. Megmaradt a réginek, köszönöm Istenem!

- Hogyne, csak néha zakkant kicsit. Tudod... sok a stressz meg minden.- magyaráztam össze-vissza és gyengéden tolni kezdtem a szobám felé a göndört.

- Hát, igen... Ilyen ez a celeb élet. - húzta el kicsit a szájat. Mi baja van?! Elindultak arra amerre mi, ezért sejtettem, hogy nekik is erre van a szobájuk.
És nem tévedtem. A legeslegjobb része mégis az volt, hogy pontosan a mellettem lévő szobába mentek. Szuper!- Ti egy szobába vagytok beosztva?- kérdezte a barátnőm a franciaágyra pillantva.

- Mi?! Nem.- nevettem.- Egyedül vagyok.- mondtam, majd kicsapva az ajtót beléptem rajta Harry-vel az oldalamon.- Jó éjt, holnap tali!- intettem, és szinte becsaptam az ajtót magam mögött. 

- Ez rohadt durva, mintha nem is ő lenne.- fakadt ki Hazz.

- Tudom. Mondd mi bánt, segítek.- ültem fel az ágyra.

- Kezdhetem? Hosszú lesz.- motyogta. Nagy levegőt vett, és még a szokottnál is lassabban beszélt. Bő húsz percig hallgattam, és a végére nagyon megsajnáltam. Még jobban, mint eddig.- Én nem léptem túl. Most, hogy láttam végképp. - motyogta végül.

Nagyon nehezen, de felvidítottam. Hajnali 1 körül visszament a szobájába, és egy szoros öleléssel próbálta megköszönni.

- Ohh, még valami!- szólalt meg az ajtóban.- Tényleg sokat veszekszetek?- kérdezte aggódóan. Válaszul csak megráztam a fejem, és figyeltem, ahogy Harry eltűnik. 

Nagy nehezen elaludtam, miután lezuhanyoztam és átöltöztem. Tisztáztam magamban, hogy minden rendben van, és kicsit reméltem, hogy Will csak egy rossz vicc. Persze nem az volt. Túl jól hangzik.

Az éjszaka folyamán felkeltem mivel valaki az ajtómon dörömbölt.

- Anne Megan Payne! Nyisd ki az ajtót!- kopogott tovább egy ír akcentussal rendelkező valaki.- Légyszi!!!- Sürgetett. Kimásztam az ágyból, és kinyitottam az ajtót. Egy ziháló Niall-el találtam szembe magam, aki kétségbeesetten szorított magához.

One Way Or Another /One Direction FF./ [Befejezett]Where stories live. Discover now