𝑆𝐸𝐶𝑂𝑁𝐷

561 62 17
                                    

~Second~

,, Měl by čekat před nemocnicí,"řekl Hoseok.,,Mimochodem se nemusíš bát, je milý."

,, Já se nebojím,"upřesnil modrovlásý a pyšně zvedl bradu. Byl spíše nervózní před seznámením s novým člověkem. Přesto je rád, když se s někým seznámí a nejsou v tom problémy.

,, A nevadí, že tě chci představit hned takhle první den, že ne?"vyhrkl červenovlásý a podíval se na kluka vedle sebe.

,, Ovšem, že ne,"usmál se Jimin a zakroutil hlavou.,, Myslím si, že stejně bych je poznal tak i tak. Rád poznám tvé kamarády."

Hoseok mu úsměv opětoval.

Po zbytek cesty si spolu povídali a smáli se. Jimin po celou dobu cítil na hrudi příjemný pocit, věřil, že si svého nového spolubydlícího oblíbí rychle. Připomínal mu jeho kamaráda, Jungkooka, jakoby mu chováním z oka vypadl. Jediný rozdíl byl v tom, že necítil v přítomnosti tak krásný pocit.

Atmosféra se však znepříjemňovala, když přišlo téma na jeho poslední návštěvu Seoulu. Ačkoliv si přísahal, že bude navštěvovat hlavní město častěji i po rozchodu s jeho bývalým přítelem, nedodržel to. První návštěva Seoulu po onom bolestivém incidentu ho zlomilo hned po tom, co potkal hnedovláska.

Nakonec došli k nemocnici, před kterou už čekal Hoseokův kamarád. Na první pohled modrovlasému nepřipadal přímo sympatický, avšak když spatřil jeho úsměv, změnil názor. Vlasy měl kaštanově hnědé, při jeho úsměvu se mu vytvořily ďolíčky. Krásný úsměv, pomyslel si stydlivě Jimin.

,, Čau, Joone,"pozdravil červenovlásý a společně s Jiminem došel k oslovenému.

,, Ahoj,"více se usmál a sjel si Jiminovu maličkost pohledem.,, Kdo je tohle?"

,, To je Jimin, můj nový spolubydlící,"odpověděl Hoseok a modrovlásý sklopil pohled.,, On v Seoulu byl naposledy před dvěmi roky a chtěl jsem, aby tě poznal."

,, Aaaha, já jsem Namjoon, ale můžeš mi říkat Joone,"představil se hnedovlásek a nabídl menšímu ruku. V tu chvíli Jimina polila úleva. Myslel si, že už to lehčí být nemůže.

,, Fajn, jsem Jimin,"úsměv mu oplatil a potřásl si s ním rukou.,, Hoseok mi říkal, že jsi doktor."

,, Jo, ale nejsem na to nijak pyšný,"uchechtl se a zastrčil si ruce do hnědé bundy.,, Mám tedy pauzu, nechtěli byste zajít do kavárny? Potřebuju kafe."

,, Jasně."

,, Chtěl jsem tam jít,"přitákal červenovlásý a pomalu se rozešel po chodníku.,, Tak pojďte, vy šneci!"

,, Takhle vtipkuje pořád?"zeptal se Jimin a následoval společně s Namjoonem Hoseoka. Přišel mu velmi optimistický. Měl rád, když se lidé smějí a jsou šťastní. Proto se nemohl udržet, když začínal být nešťastný.

,, Neustále,"souhlasil Namjoon a pokýval hlavou.,, A to je teprve slabota. Až ho poznáš více bude jako reprák."

,, Jakobys ty nebyl!"vložil do toho červenovlásý a otočil se na ně.

,, Nezavře pusu,"upřesnil tiše hnedovlásý a poté věnoval pozornost svému kamarádovi.,,Alespoň nejsem takový, jako ty. I Tae to říkal."

,, Taehyung je další náš kámoš,"vysvětlil Hoseok menšímu a zpomalil tak, aby šel stejným tempem.,, Neboj, toho taky poznáš. Momentálně je u rodiny v Daegu."Ovšem, že si vždycky přál mít co nejvíce přátel. Jenže jen těžko se mu hledalo.

,, Vy pocházíte ze Seoulu?"

,, Ne, ani jeden,"odpověděl červenovlásý a Namjoon zakroutil hlavou.,, Já jsem z Kwangju a Namjoon z Ilsanu. Taehyung odtud je, ale jeho rodina se přestěhovala do Daegu."

,, Ty taky nejsi zdejší, co?"nadzvedl obočí Namjoon.

,, Jsem z Busanu."

,, Tam jsem jednou byl, pěkné město,"vydechl hnedovlásek.

Jimin se usmál.

𝐶𝐴𝐹𝐸

,, Cappuccino jako vždy, Joone?"vyhrkl Hoseok a podíval se na otázaného.

,, Však to už znáš,"usmál se Namjoon a spojil ruce za zády.

Jimin zůstal stát s červenovlasým v řadě, aby mu později pomohl s objednávkou. Kavárna byla vyzdobena různými světýlky a obrazy, sladěná do bílé a hnědé. Miloval tohle místo, chodíval sem právě s jeho bývalým přítelem. Pamatoval si na to, jak zde mohli poprvé strávit čas osamotě a, jak se později ukázalo, hnedovlásý byl opravdu nervózní.

Dostali se na řadu rychle. Modrovlásý upřel zrak na kluka s blonďatými vlasy před sebou a kyslík se mu málem vytratil z plic. Jak si mohl myslet, že už zde nepracuje? Přece jen mu oznamoval přes zprávy, že si našel novou práci. Už podle úsměvu na jeho tváři se zdálo, že se mu zde stále líbí.

,, Kim Seokjin?"vypustil z úst hned po tom, co jeho spolubydlící zakončil objednávku čokoládovým dortíkem. Byl uchvácen, jak moc mu blonďaté vlasy slušely, nikdy si ho takhle nedokázal představit.

,, Jiminie!"vypískl blonďák. Bylo vidět, že se snaží ubránit tomu, aby se rozešel k oslovenému a pevně ho objal.,, Co ty tu? Nepsal jsi, že navštívíš Seoul."

,, Tak odtud znám to jméno,"zašeptal si pro sebe červenovlasý a přivřel oči nad jmenovkou na bílém saku Seokjina. Jimin to však ignoroval.

,, Promiň, Hyung, nenapsal jsem ti,"omluvil se a frustrovaně si prohrábl vlasy.,, Dostal jsem tady práci. Jsem fotograf u Channel."

,, Woah! Vážně?"divil se jeho Hyung a tleskl rukama.,, To ti gratuluju."

,, Děkuju,"usmál se mladší. Napadla ho otázka, která se mu honila hlavou celou cestu do hlavního města.,, Jak se má Yoongi?"

,, Ah, Yoongiii..."protáhl Seokjin a skousl si spodní ret.,, Viděl jsem ho včera. Chodí sem skoro každý den. Třeba ho tady potkáš."Byl by rád, kdyby si s ním mohl popovídat alespoň na chvíli. Přece jen se dlouho neviděli a Jiminovi až moc záleží na ostatních na to, aby se odhodlal mluvit se svým ex.

,, Píše pořád písničky?"vyptával se dál Jimin. Hoseok vedle něj a Namjoon kousek od těch třech se mohli udávit trpělivostí. Na to však dva stáří kamarádi nemysleli. Musí si toho tolik říct.

,, No, on-"

,, Jine!"ozvalo se ze dveří za vysokým blonďákem, který se otočil.,, Stojí ti tam dlouhá řada, takže se nevybavuj."

,, Ano,"vyhrkl zahanbeně Seokjin a otočil se na dva kluky před sebou.,, Omlouvám se, ale v práci se bavit moc nemůžu. Popovídáme si jindy, Jiminie."Podíval se na červenavého, který se lehce usmál ze zdvořilosti.,, A objednávka vám za chvíli přiletí na stůl, nebojte."

,, Děkujeme,"poděkoval za všechny tři Hoseok a s jeho menším spolubydlícím došli k Namjoonovi. Ten netrpělivě poklepával nohou se založenýma rukama na prsou.

,, To to trvalo,"odfrkl si a pohled přesměroval na Jimina.

,, Promiiiiň, starý kámoš,"vyšpulil rty modrovlasý a rozhlédl se.,, Půjdem si sednout?"

,, Tak stát tady asi nebudem,"zasmál se Hoseok a ti dva s ním.

_______________________________________
안녕! ಥ‿ಥ
Long time no see! 🤣 Opět se nic nestalo, ale tož... Co se dá dělat? Přesto doufám, že se vám kapitola líbila a prosím, opravte mně, pokud udělám chybu 🙏

-ᴋɪᴋɪ

1023slov❤️

Your voice [m.yg x p.jm]Kde žijí příběhy. Začni objevovat