𝑇𝐸𝑁𝑇𝐻

378 46 8
                                    

~Tenth~

,, Hobi! Jsem doma!"vykřikl modrovlasý do bytu a zul se.

,, To rád slyším!"ozvalo se se smíchem.,, Máme tu dva hosty!"

Jimin se nechápavě zamračil a rozešel se chodbou do kuchyně. Tam ho čekali u stolu jeho spolubydlící, jeho dlouholetý blonďatý kamarád a překvapivě jeho bývalý přítel. Měl v plánu už od rána jít zkontrolovat Yoongiho do jeho bytu, jelikož onen blonďák měl tentokrát prodlouženou směnu. Bohužel bylo zamčeno, a tak se vydal domů.

,, Ehm, ahoj,"usmál se a pokračoval k lednici.,,Pardon, ale mám hlad jako vlk."Bylo mu jasné, že černovlasý ho nemůže slyšet, avšak doufal, že mu to Jin nějak naznačí. Takhle se domluvili, avšak občas to nedodržovali kvůli soukromí.

,, Udělal jsem palačinky."

,, Zase?"podivil se Jimin a otočil se na červenovlasého.,, No jako samozřejmě mi to nevadí."

,, Palačinky?"vyhrkl Yoongi a Jimin přikývl.,,Pořád na nich ujíždíš?"

,, Ano,"odpověděl prostě otázaný a otevřel už zmíněnou lednici.

,, Měli jsme palačinky předevčírem,"vyslovil srozumitelně Hoseok a prohrábl si vlasy. Poté začal něco psát na papírek před ním.

Modrovlasý vytáhl z ledničky talíř s palačinkami a odložil je na linku, načež se podíval, co jeho spolubydlící píše. Pocítil lehce nepříjemný pocit. Palačinky miloval. Yoongi mu je dělal téměř každý den a oba se stali takzvanými závisláky. Doteď se Jimin diví, že nestloustli.

Hoseok podal lísteček Yoongimu a ten si ho automaticky začal číst.,, Jo, dělával,"lehce se usmál a vzhlédl k červenovlasému, přičemž zavadil pohledem i o svého bývalého přítele.,,Každý týden. Palačinky jsme jedli hrozně rád-"

,, Fajn, to stačí,"přerušil ho Jimin a vzal mu papírek.

Odtrhl kousek papíru, na kterém bylo napsané Dělával jsi mu často palačinky?, a s posledním pohledem na svého spolubydlícího se s talířem palačinek rozešel do svého pokoje. Cestou kousek papírku vyhodil do koše. Nechtěl na to vzpomínat. Yoongi byl jeho první láska, tehdy si myslel, že i ta pravá a jediná, avšak momentálně má dost hned po tom, co se vůbec někdo o jejich minulosti zmíní.

Zavřel za sebou dveře a sedl si na postel. Jednoduše se do jedné z palačinek zakousl. Snažil se ignorovat ty vzpomínky, kdy spolu jedli palačinky.

𝑀𝐸𝐴𝑁𝑊𝐻𝐼𝐿𝐸 𝑌𝑂𝑂𝑁𝐺𝐼

Černovlásý si povzdechl, když viděl, jak papírek letí do koše. Čekal jakýkoli zvrat, avšak to, že se mu jeho bývalý přítel vytratí z pohledu hned po tom, co přijde, nečekal. Není divu, vždy za ním do bytu přišel ho jen zkontrolovat a na asi dvě hodiny si popovídat. Nemohl si však nevšimnout, že je Jiminovi prostředí nepříjemné.

,, Tohle je na něj upřímně moc,"podotkl Seokjin, Yoongi si však všiml, že promluvil.,, On prostě nerad o tom mluví."

,, Yoongi,"oslovil ho Hoseok a poklepal oslovenému na ruku. Ten se na něj podíval.,,Máš ho rád?"

,, Rád? Jakože jestli ho miluju? Stále?"chtěl se ujistit a červenovlasý přikývl.,, Jsou to asi dva roky a půl. Neměl bych. Jenže narozdíl od něj na naši společnou minulost vzpomínám v dobrém."

,, Zeptej se ho prosím, jestli o tom je ochotný mluvit."

Blonďák pokýval hlavou a naznačil otázku Yoongimu.,, Jo, jsem, upřímně jsem radši, když to říkám nahlas a ne v duchu,"upřesnil Yoongi a opřel se o židli.,, S Jiminem jsme začali tak... Normálně. Vlastně to podle něj v té době bylo hrozně romantický. Potkávali jsme se v kavárně, kde Jin Hyung pracuje. Nemluvili jsme spolu, jen jsme po sobě pokukovali. Později jsme se alespoň k něčemu odhodlali a začali se poznávat. Všechno bylo v pohodě, začali jsme spolu chodit. Později..."odmlčel se a poté si promnul oči.,, Pardon, byl jsem hrozný blbec. No, později jsem začal pracovat do noci, takže jsem na Jimina neměl čas. On mi to oplatil a chodil na různé párty a ven se spolužáky. Žárlivost a strach v té době byli mými hlavními pocity. Věděl jsem, že po něm jede jeho spolužák, a tak jsem Jiminovi zakazoval někam chodit. Neposlouchal mě. Já, uhm... Jen jsem měl strach, že o něj přijdu. Bohužel jsme se začali hádat kvůli úplným blbostem, většinou jsem to započal já, jelikož jsem prostě nebyl ve své kůži. Bál jsem se, když je v blízkosti toho jeho spolužáka, ale nikdy jsem mu to neřekl. No... A tak jsem se jednoho večera dozvěděl, že mě téměř podvedl. Právě s tím spolužákem. Ten samý večer jsme se rozešli. Další den Jimin odešel,"povzdechl si a sklopil pohled.,,Jimin mi vysvětlil, že to bylo omylem, protože už byl zoufalý z toho, jak se k němu chovám. A taky z těch všech hádek. Jen kvůli tomu, že jsem mu dostatečně nevěřil a neřekl mu to rovnou."

,, Kéž by tohle Jimin slyšel,"řekl Seokjin a podíval se na Hoseoka. Černovlasý se zaměřil hlavně na jeho rty, aby věděl, co říká. Avšak k ničemu to přirovnat nedokázal.,, Yoongi mu to doteď neřekl. Má pocit, že by Jimina jen nutil do toho všeho. Třeba do toho, aby s ním znovu byl."

,, Promluvím s ním."

,, Ne,"vyhrkl Yoongi a založil si ruce na prsou.,,Tohle říká každý. Ale já si to nepřeju. Pokud chce Jimin vést život bez jediné vzpomínky na naši společnou minulost, nebudu proti. Neříkám, že bych to chtěl."Vždy mu říkali všichni, komu se s tím svěřil, ať s jeho bývalým přítelem promluví. Dokáže tuhle větu odezírat a přirovnat během vteřiny.

,, Hobi, asi by to tak pro Jimina bylo lepší. On se ještě dlouho po tom s rozchodem špatně vyrovnával. A on do toho nechce být znovu zatáhnut. Leda tak kdyby on sám chtěl."

,, A on nechce,"doplnil červenovlasý a blonďák zakroutil hlavou.,, Fajn, je to mezi nimi. Já tohle ještě nezažil."

,, Doufej, že nezažiješ,"uchechtl se nejstarší a letmo se podíval na Yoongiho, který nijak nereagoval.,, Když někoho opravdu miluješ, je těžké se vypořádat s tím, že je pryč. Tedy... Pryč od tebe. Ale musíš s tím žít a toho druhého už nechat za sebou, pokud to jde. Bohužel u mě to nejde, a tak trpím a musím počkat, až tenhle pocit skončí. Musím s ním bojovat,"prohlásil.,, Tohle mi řekl Yoongi po pár týdnech po jejich rozchodu. Ono se to jen zdá, že jejich rozchod berou na lehkou váhu, ale ve skutečnosti z toho byli oba špatní."

,, Jak dlouho že spolu byli?"zeptal se Hoseok.

,, Téměř celou Jiminovu střední. Jimin byl Yoongiho první láska a Yoongi Jiminova. Oba pořádně netušili, co se ve vztazích děje,"pobaveně se usmál Seokjin a na chvíli odvrátil zrak.,,Pamatuju si, jak za mnou přišel Jimin s tím, že jestli je špatně, když za Yoongim nemůže přijít kvůli zkouškám. Koukalo se na ně dosti zábavně."

,, To věřím,"přitákal Hoseok a také se na Yoongiho ohlédl. Ten se díval z okna, co mají v kuchyni.,, Spokojil se se ztrátou sluchu?"

,, Ovšem, že ne,"odpověděl otázaný a zakroutil hlavou.,, Brečel hned první den, kdy dočista ohluchl. Zároveň panikařil, protože nevěděl, co bude s jeho prací a vůbec s ním samým. Samozřejmě to není dobré pro záchvaty, které prožívá. Takže byl ještě víc vyděšený, když zvracel."

,, Ale ty taky, ne?"řekl červenovlasý a starší přikývl.,, Je to pochopitelné. Rok nic neslyší. Nemůže poslouchat text, který napsal, nemůže poslouchat prostě nic."

,, Neříkej mu, že jsem ti tohle řekl, ale..."povzdechl si blonďák.,, Chybí mu hlavně Jiminův hlas."

_______________________________________
안녕! 😌
Ano ano, tady máte něco ohledně Yoonmin vztahu z Yoongiho strany ^^ Bohužel se však zdá, že Jimin o tom mluvit nechce... Jestli bude chtít někdy v budoucnu, to je otázkou času ¯\_(ツ)_/¯ Jinak doufám, že se příběh líbí a není potřeba ho mazat ('°̥̥̥̥̥̥̥̥ω°̥̥̥̥̥̥̥̥`)❤️✨

-ᴋɪᴋɪ

1182slov❤️

Your voice [m.yg x p.jm]Kde žijí příběhy. Začni objevovat