𝐹𝑂𝑈𝑅𝑇𝐼𝐸𝑇𝐻

231 28 11
                                    

~Fourty~

,, Takže jste spolu spali?"nadzvedl obočí Taehyung a letmo se na teď již svého bývalého fotografa podíval.,, Ty se nezdáš."

,, Nespali,"uchechtl se Jimin a malinko bouchl Taehyunga do ramene. Ovšem tak, aby mu nějak nenarušil řízení.,, Taky jsem si myslel, že na to dojde, ale nakonec sám přestal. Bylo to velmi... milé? Já nevím, mě samotnému to nepřipadalo vhodné."

,, Jo, to chápu,"přitakal tmavovlasý a pokýval hlavou.,, A jste spolu teda?"

,, No..."zamumlal otázaný a začal si odtrhávat kousek nehtu na malíčku.,, Já nevím. Řekli jsme si, že se stále milujem, ale o vztahu nepadlo ani slovo. Ale vypadá to nadějně."

,, Jsem ti říkal, že k sobě patříte,"lehce se usmál mladší.,, Jsem za vás rád. Vyšlo vám to."

,, Jo. Co Jungkook? Letí s tebou?"vyhrkl Jimin doufaje v to, že uslyší pozitivní odpověď.

Úsměv mu však kleskl, když se ten Taehyungův vypařil. Neodpověděl, a tak se modrovlasý chlapec rozhodl se už neptat, jelikož mu to došlo, a tak odvrátil pohled ven z okna. Jeli zrovna do nemocnice za Yoongim z práce, aby se model mohl se všemi rozloučit, avšak ačkoliv s některými modely a zaměstnanci rozloučení bylo až k pobavení, on se nesmál. Jimin to bral tak, že se s nimi nerad loučí, když neví, za jak dlouho se s nimi znovu uvidí. Teď mu však došlo, že se zřejmě loučí i s chlapcem, který mu zamotal hlavu.

Po chvilce ticha si povzdechl a spustil:,, Nabídl jsem mu to, ovšem že. Jenže když slyšel o tom, že mám v plánu se s Mirou rozejít, myslel, že on je ten jediný důvod. Že náš rozchod zavinil on. A tak odmítl, zároveň myslel i na vás, chce tu s vámi zůstat. A bojí se, že by náš vztah nebyl ani v Americe ideální, že na něj nebudu mít čas a nebudem se tolik vídat, stejně jako teď. Podle něj mi nejde o něj, ale o vztah."

,, A rozešel ses s Mirou?"zeptal se Jimin a podíval se na něj.

,, Jo, neklapalo by to tak i tak,"odpověděl Taehyung a zamrkal.,, Já jsem jen chtěl být s ním. Jenže stát se modelem úspěšné značky jsem si přál odjakživa a teď mám šanci. Řekni mi, Jimine... je sobecké odletět za svým snem a nechat tu někoho, koho pravděpodobně miluju?"

,, Jungkook to jistě chápe. Jen... nepřemýšlí, než něco řekne,"řekl Jimin.,, Je to na tobě. Jak jsi řekl: stát se modelem světové úspěšné značky byl tvůj sen. Myslím si, že na tvém místě by spoustu lidí udělalo to samé a je na jejich partnerech, jak se rozhodnou. Je mi líto, že Jungkook odmítl, ale nemysli si, že se vidíte naposled."

,, No jo."

Zaparkoval u nemocnice. Rozloučili se a Jimin vystoupil z auta. Během toho, co jeho bývalý model vyjížděl na hlavní cestu, vešel do nemocnice. Následovalo několik chodeb, schodů a dveří, aby se dostal k Yoongimu. Byl tu o šest hodin později, Yoongi do nemocnice nastoupil v osm hodin ráno. Celé dopoledne strávil Jimin s Taehyungem v práci, loučili se a řešili jeho odchod a Jiminova nového modela. Neměl tudíž čas s černovlasým chlapcem být.

Chtěl ještě před tím, než Yoongi půjde na operaci, vyřešit jejich zvláštní vztah. Potřeboval se ujistit, že ta nejistá láska mezi nimi je opravdu ta láska, která je dokáže znovu spojit. Miloval ho, opravdu moc mu chyběl ten milostný vztah, který měl se svým bývalým přítelem. Zpočátku se tomu chtěl bránit, avšak jak se dalo čekat; podlehl mu. Vlastně se dá říct, že sám sobě lhal.

Zastavil se u dveřích s číslem, za kterými měl onen černovlasý chlapec být. Byl nervózní. Proč? Protože se právě chystal naplno říct, že stále miluje chlapce, jenž mu spoustu věcí v jejich vztahu zakazoval a nedodával mu tolik pocit bezpečí? Stále si nebyl jistý, zda do toho chche znovu vstoupit. Co když se stane to samé, co předtím? Věřil, že se Yoongi změnil, doteď v něm nevyvolal žádný pocit, který by mu měl připadat nepříjemný. 

Otevřel dveře a vešel. Na posteli seděli jeho bývalý přítel a hnědovlasý doktor. Po příchodu Jimina přestali mluvit a podívali se na něj, načež pozdravili.

,, Ahoj,"pozdravil nazpátek momentálně nejmladší z nich.

,, No a zbytek už znáš,"ukončil Namjoon znakovou řečí debatu a zvedl se.,, Ještě se stavím."

Odešel z místnosti a Jimin se otočil na Yoongiho. Začal naznačovat.,, O operaci?"

,, Jo, jen mi vysvětloval pár věcí,"řekl černovlasý chlapec a poposedl si. Jimin se bez řečí posadil na postel naproti němu. Byla ustlaná, nikde žádné věci, a tak usoudil, že Yoongi s nikým pokoj nesdílí.,, Zítra v sedm začnou operovat, neměli byste sem chodit do jedné hodiny odpoledne. Bůh ví, kdy se probudím."

,, I kdybych tu byl moc brzo a ty bys ještě spal, budu na tebe čekat hodiny,"tlumočil dál modrovlasý chlapec znakovou řečí, Yoongimu to vykouzlilo úsměv na tváři.,, Potřebuju s tebou vyřešit jednu věc... jak moc mě miluješ, Yoongi?"

,, Nedokážeš si ani představit jak moc,"uchechtl se otázaný a natočil hlavu na stranu.,, A ty?"

,, Neskutečně moc. I po tom, co se stalo,"odpověděl upřímně mladší.,, Říkal jsi, že jsem tvé jediné štěstí v životě. Dokázal by sis už toho štěstí vážit?"

,, Nejsem si jistý, zda si zasloužím druhou šanci,"prohlásil starší.,, Dáš mi druhou šanci? Je mi líto, že náš vztah skončil tak, jak skončil. Slibuju, že si tě budu víc než jen vážit."

,, Hyung, teď nezáleží na tom, zda si druhou šanci zasloužíš, ale zda ti chci tu druhou šanci dát. A já chci,"usmál se Jimin a po tom mu vše přetlumočil po dlouhé době spustil ruce podél těla.

,, Takže to dáme znovu dohromady?"nadzvedl obočí a pozoroval, jak se Jimin s kývnutím na souhlasil zvedl.

Takže vstal a položil dlaně na Jiminovy boky. Ten položil jednu ze svých dlaní na chlapcův krk a přitáhl si jej do něžného polibku. Cítili tu lásku, kterou do onoho polibku dali. Konečně se líbali jako partneři, konečně nemuseli o tom druhém mluvit, jako o bývalém partnerovi, konečně byli zase spolu. A tentokrát si vnitřně slíbili, že budou jejich vztah udržovat jak nejdéle to půjde.

Jimin se odtáhl a tiše se zasmál. Podívali se na sebe.,, Jedl jsi?"

,, Jo. Jde to cítit?"uchechtl se Yoongi a druhý z chlapců pobaveně přikývl.,, Promiň."

Následně se objali, přičemž mu Yoongi pokládal polibky do vlasů.

_______________________________________________
안녕! ✨
Trochu kratší kapitola ༎ຶ⁠‿⁠༎ຶ Každopádně nás od konce dělí pouze pár kapitol a já stále netuším, co přesně dám do epilogu 💀 No nic, nějak to ještě do té doby vymyslím... Doufám, že se vám daří a máte se krásně ❤️

Zároveň jsem původně měla v plánu vydat kapitolu až zítra, ale vzhledem k tomu, že mám dneska narozky a jela jsem na YTC in Busan do kina, tak jsem se rozhodla, že ji vydám dřív :3 Mimochodem YTC in Busan bylo naprosto skvělý a dojemný zároveň 😭

-ᴋɪᴋɪ

1134slov❤️

Your voice [m.yg x p.jm]Kde žijí příběhy. Začni objevovat