,, Počkej, cože?"zamračil se Taehyung a po napití položil kávu zpátky na stůl.
,, Políbili jsme se,"zamumlal znovu modrovlasý a protřel si obličej.,, Ani nevím, jestli jsem já políbil jeho nebo on mě."Byl rád, že jeho model ho přišel navštívit, aby zároveň dal o sobě vědět, že je v pořádku. Jungkookovi neodpovídá na zprávy, sotva Jiminovi, který to však naprosto chápal. Bylo ráno, jeho přítel byl v práci a on si potřeboval promluvit.
,, A Hobi poznal, že je něco špatně?"zeptal se model a podepřel si hlavu rukou o stůl.,, Jakože že jsi nesvůj?"
,, Ne, asi ne,"povzdechl si Jimin.,, Jsem zmatený. Asi k Yoongimu stále něco cítím nebo já nevím."
,, Nechceš o tom s oběma promluvit?"navrhl Taehyung.
,, Asi bych měl, že?"řekl modrovlasý a napil se kávy. Poté zhluboka vydechl.,, Jenže Hobi Hyung se dnes večer se mnou chtěl jít podívat k fontáně kousek odsud. Nebo to moc..."
,, Chceš se radši tím déle trápit, nebo to hned vypustit z hlavy?"nadzvedl obočí tmavovlasý a narovnal se.,, Je lepší mu to říct, než bude pozdě."
,, Ale co pak? Očekáváš snad, že po tom se znovu dám dohromady s Yoongim?"
,, Ano,"odpověděl Taehyung a chlapec naproti němu mu věnoval zaražený pohled.,, Vypadá to, že k sobě prostě patříte. I po dvou letech od sebe se stále milujete."Jimin se nadechl pro slovo, avšak Taehyung jej nenechal nic říct.,, Je to tak, Jimine, miluješ ho. Nedokážeš být s Hobi Hyungem, protože není Yoongi. Hledáš Yoongiho ve všech, aniž by sis to uvědomil."
Starší poraženecky sklopil pohled a položil ruce do klína. Někde v hloubi duše uznal, že je to pravda. Nedokázal se od svého bývalého přítele odprostit, přistihl se i při tom, jak v hlavě porovnává Hoseoka s Yoongim. Snažil se sám sobě vrýt do paměti to, že je pro něj Hoseok vhodnější, jenže sám před sebou video pouze onoho černovlasého chlapce.
,, A co ty? Miluješ Jungkooka?"
Taehyung, který zrovna upil kávy, se zadusil a krátce si odkašlal.,, Takže teď budeš ty mučit mě?"uchechtl se.,, Nechceš, abych ti radši lhal?"
,, Buď upřímný."
,, On ti asi říkal, co se stalo na afterparty, že?"vydechl a spojil ruce na stole. Jimin přikývl a napil se.,, Hhh, pil jsem a to hodně. Tedy víc než obvykle, nejsem úplně na alkohol zvyklý. A trochu mi ujely myšlenky... ale nelhal jsem mu. Jen neví, že ta osoba, kterou mám rád, je on. Nevím, jestli ho přímo miluju. Jenže nemůžu být s ním, nemám mu co nabídnout, jsem mizerný přítel. A Miře nechci ublížit."
,, Myslím, že mu máš co nabídnout,"usoudil Jimin.,, A taky ty si snad myslíš, že po tobě bude chtít zlato? Ve vztahu je důležitá láska."
,, A čas. Věnovat mu pozornost,"doplnil Taehyung a na stole si začal prokřupávat prsty.,, Přijmul jsem tu nabídku z New Yorku, poletím tam už příští týden."
,, A... koho budu fotit?"vypadlo z modrovlasého.
,, Taemina,"odpověděl prostě tmavovlasý a všiml si zkleslého výrazu svého fotografa.,, Budu tě navštěvovat, slibuju. S Taeminem to zvládneš."
,, Vem s sebou Jungkooka,"prohlásil Jimin a Taehyung se lehce usmál.
,, Chci mu to nabídnout. Ale jak jsem řekl; ani v Americe bych na něj neměl dostatek času. Nechci ho tahat do médií tak, jako Miru. A taky... rozejít se s Mirou a hned na to třeba začít chodit s Jungkookem mi přijde moc unáhlené a spontánní. A nefér vůči Miře."
ČTEŠ
Your voice [m.yg x p.jm]
FanfictionI přes to všechno stále vím, že tvůj hlas je překrásný. ----------------- •Yoonmin •Boyxboy ----------------- Start: 8.1.2021 End: 24.3. 2023