~Sixteenth~
𝑇𝑊𝑂 𝑀𝑂𝑁𝑇𝐻𝑆 𝐿𝐴𝑇𝐸𝑅
Dva měsíce uběhly a Jimin si s radostí konečně znovu zvykl na hlavní město. Cítil se zde jako doma. Problém mu také už nedělá jeho denní režim, ačkoliv ví, že kvůli kontrolování jeho bývalého přítele, se kterým již má mnohem lepší vztah a komunikaci, nechodí domů podle svých představ a jeho spolubydlícího to občas dráždí.
S Hoseokem se cítí vždy nejlépe. Jejich přátelství se prohloubilo a modrovlasému většinou nemohlo uniknout, jak na něj poslední dny jeho spolubydlící kouká. Nikdy se ho však nechtěl zeptat, naopak se to snažil ignorovat. Přesto to nijak neovlivnilo atmosféru, kterou měli mezi sebou, a i nadále byl s ním rád.
,, Hyung! Hyung! Hyung! Hyung!"křičel modrovlasý a doslova vyskočil z gauče.
,, Co je?! Co je?! Co je?! Co je?!"ozýval se mu zpátky červenovlasý a už utíkal z koupelny do kuchyně.
,, Spálí se to!"panikařil Jimin a vypl troubu.,,Do háje, máš na to dávat pozor!"
Rychle otevřel troubu a vyndal z ní kuře. Zanadával a položil to na linku. Pohlédl na své ruce. Dlaně se mu zbarvily do červena a začaly štípat. Jak mohl nechat Hoseoka, aby poprvé v životě udělal kuře? Špatný nápad.
,, Do háje. Auuu,"fňukl a přitáhl si k sobě dlaně.
,, Ježiš, promiiiiň,"povzdechl si starší a pustil z kohoutku vodu. Chytl mladšího za obě zápěstí a strčil dlaně pod chladný proud vody.,,Musíš si to opláchnout. Bože, měl jsem na to dávat větší pozor. Omlouvám se."
Zatímco Hoseok Jiminovi ruku oplachoval, modrovlasý pohledem sjel na jeho tvář a nepatrně si olízl rty. Nemohl popřít to, že v sobě měl jeho spolubydlící jakési kouzlo, díky kterému si ho začal vážit až moc brzo. Myslel si, že bude trvat několik měsíců, než se z nich stanou přátelé. Vždy to tak u něj bylo, jelikož se nedokázal s nikým seznámit. Tenhle chlapec ho však přijal takového, jaký je, už od samého začátku. A on je mu vděčný.
Bytem se rozezněl zvonek a modrovlasý přerušil Hoseoka v činnosti.,, Půjdu tam, to je Yoongi."
,, Fajn, pak ti to ještě opláchnu,"usmál se starší a mladší přikývl.
Rozešel se ke dveřím, přičemž z poličky na chodbě vzal zápisník, aby měl do čeho psát, až jeho bývalý přítel vejde do bytu. Seokjin bohužel dnes nestíhal, proto volal Jiminovi, ať dohlédne na Yoongiho. Takže se domluvili, že černovlasý může do večera být v jeho bytě.
Jeho hnědovlasý kamarád je už zpět ve svém rodném městě již měsíc a prozatím nemá v plánu se vracet. Taehyung se však přiznal, že mu kolikrát psal, že se chce sejít. Bohužel to nikdy nevyšlo, jelikož jeho přítelkyně Mira jej neustále zaměstnává. Tmavovlasý si myslí, že opět žárlí už i na jeho kamaráda. Jak běžné.
Otevřel dveře a usmál se na černovlásého za nimi. Byl však překvapen, že tu s ním nikdo jiný není, přišel sám. Myslel, že ho někdo doprovodí, kdyby se náhodou něco stalo. Nemohou to takhle riskovat, takže doufá, že tohle je výjimka.
,, Ahoj,"pozdravil jej modrovlasý a ustoupil, aby mohl černovlasý vejít. V rychlosti napsal do zápisníku otázku a ukázal to před očima Yoongimu.
ČTEŠ
Your voice [m.yg x p.jm]
FanficI přes to všechno stále vím, že tvůj hlas je překrásný. ----------------- •Yoonmin •Boyxboy ----------------- Start: 8.1.2021 End: 24.3. 2023