~Twenty-fourth~
A začalo se pít. Tedy černovlasý si samozřejmě vystačil s nealkoholickým nápojem tak, jak už je zvyklý. I přes prášky nechce nic riskovat. Ovšem kontrolovat ostatní chlapce v místnosti, aby nic neprovedli, byla výzva. Jednou kvůli nim málem přišel už první den o naslouchátko.
Avšak nemohl přeslechnout žádnou Jiminovu hlásku. Tak moc mu chyběl jeho hlas, několikrát se přistihl poslouchal právě svého bývalého přítele, než aby poslouchal toho, s kým právě mluví. Snažil se, opravdu se snažil, aby se soustředil pouze na to, na co má. Nepřísluší mu poslouchat pouze svého bývalého přítele, kterému způsobil tolik bolesti.
,, Moje první pusa byla strašná,"odpověděl Namjoon Hoseokovi a položil polovypité soju na stůl.,, Vole, usoplená holka, kterou v té době nikdo neměl rád. Bylo to úplně random před školou. Ale bacha na to! Teď se tím můžu chlubit, stala se z ní modelka. Takovej glow up jste neviděli!"
,, Mí bývalí spolužáci zůstali debilama, žádnej glow up,"zasmál se červenovlasý.,, Naše třída byla problémová, plná idiotů. No jako neříkám, že já nikdy neudělal žádný průšvih."
,, Cos udělal?"zeptal se modrovlasý, který po celý večer byl po boku svého bývalého přítele. Měl nutkání mu být neustále blízko, ta radost z toho, že konečně Yoongi může slyšet jeho hlas, byla větší než kdy jindy. Možná i proto se od něj ani na metr neodtrhl.
,, Jednou jsem použil balící hlášku na učitelku,"zazubil se a pokrčil rameny.,, No takže poznámka, bo to byla přísná kráva."
,, Yahhh, já sotva balil holky na to, abych se pokusil o učitelku,"uchechtl se modrovlasý, avšak poté mu úsměv zanikl, když si znovu uvědomil, že jeho bývalý přítel je vedle něj. Odvrátil pohled.,,Nevybíráme si."
,, Tebe nikdy nepřitahovaly holky?"nadzvedl obočí jeho spolubydlící a napil se alkoholu.
,, Ehm, ani ne-"
,, Takže jsi gay? Nejsi bisexuál,"upřesnil Namjoon a otázaný nejistě přikývl.,, Bože, my tě za to neukamenujem, pokud si to myslíš."
,, Podle mého stejně může i hetero člověka přitahovat stejné pohlaví,"zauvažoval Hoseok, přičemž se zpříma díval na Jimina.,, Alespoň jednou."
Ten pokrčil rameny a zvedl se.,, Půjdu na chvíli na vzduch, hrozně tady prdíte."
,, No promiň?!"vyjekl hnědovlasý, zatímco modrovlasý přistoupil ke dveřím na balkón.,, Já si v životě neprdl."
,, Teď už ano,"ušklíbl se Jimin a proklouzl dveřmi ven.
,, Má pravdu,"ozval se po dlouhé chvíli Yoongi a také vstal.,, Jste prasata."
,, Co prosím?"zamračil se Namjoon a podíval se na svého pacienta.,, Nejsem prase. Bacha, abych ti to nasluchátko nevzal."Hoseok se také uchechtl.
,, To nebylo vtipný,"usoudil starší a rozešel se ke dveřím balkónu.
Vyšel ven a spatřil svého bývalého přítele opírajícího se o zábradlí. Mlčky se opřel lokty vedle něj a společně se zadívali na měsíc. Oboum svítil jasně do očí, příjemný vítr jim čechral vlasy. Byla krásná klidná noc.
Ani jeden si však nebyl jistý, zda je dobrý si vychutnávat tuhle krásnou chvilku s tím druhým vzhledem k jejich minulosti. Přece jen nebyla růžová tak, jak si ji před tím představovali. Mysleli si, že budou spolu žít šťastní bez problémů, bez hádek. A ono se to naneštěstí úplně obrátilo proti nim. Může za to všechno pouze Yoongi?
,, Hele..."prolomil ticho a modrovlasý mu věnoval veškerou pozornost.,, Přemýšlím už rok nad operací. Odstraní mi to záchvaty."Opětoval mu pohled.,, Vím, že ti není příjemné, když se vidíme, a už vůbec ne, když spolu mluvíme. I ve spojitosti s minulostí-"
,, Ne, Hyung, takhle-"
,, Nech mě domluvit,"řekl černovlasý a druhý z chlapců semkl rty k sobě.,, Musíš se o mě i s Hyungem starat a já vám nechci být na potíž. A... Chci, aby jste to pro mě přestali dělat. Zaplatím si operaci a už vás nebudu otravovat. Ty si budeš žít opět bezstarostný život, stane se z tebe výborný fotograf a na mě zapomeneš. Stejně jako doteď."
Jimin si povzdechl a sklopil pohled dolů z balkónu.,, Když na chvíli zapomeneš na to, co se dělo, dá se to vydržet. Ačkoliv to není lehký."
,, Já vím, omluvám se. Vím, že mi neodpustíš, nemusíš mi to připomínat,"řekl Yoongi a narovnal se.,, Jsem na tebe pyšný."
,, Proč?"
,, I přesto, že jsem tě tak mučil, dokázal ses soustředit na svůj sen a jdeš si za ním. Začínáš v jedné z největších módních značek v Koreji,"lehce se usmál a modrovlasý se na něj znovu podíval.
,, Stále jsem začátečník, kdykoli mě můžou vyhodit,"prohlásil Jimin a pokrčil rameny.,, Sám víš, že se k něčemu úspěšnému musí člověk dopracovat. Do něčeho takového musíš vložit své všechno. A vždy to něco stojí."
,, Ty jsi tak vyrostl, až mě to děsí,"zasmál se starší.
,, Yahhh, musíš mě furt vnímat jako malého neznalého sedmnáctiletého kluka?"sykl pobaveně mladší a lehce poplácal ho po rameni.
,, Když ti bylo sedmnáct, sotva jsi věděl, co je polibek, teď děláš, že jsi vyspělejší než já."
,, Co- To není pravda!"
,, Jojo, jasné, kecy,"protočil oči Yoongi a otočil se celým tělem na svého bývalého přítele. Ten to po něm zopakoval.,, Doteď si pamatuju, jak jsi mě prosil o to, abych tě naučil líbat dřív, než dojde na naše poprvé."
,, To nene!"
,, To jojo!"
,, Fajn! Ale to ty jsi odmítl, že to určitě bude v pohodě, pak ses mi při našem poprvé smál,"ohradil se Jimin a píchl ukazováčkem staršího do hrudi.,,Nemůžu za to."
,, No ty chudáčku,"usmál se Yoongi.,, A tos mi ještě vyčítal to, že si pamatuješ jen utržky, bo jsem tě opil. Nechceš třeba zdůraznit i to?"
,, Jsem opilý i teď,"zašeptal náhle Jimin a přiblížil se k Yoongimu.
,, Bože, úplně zbožňuju ty tvoje změny nálad v opilosti,"zamumlal a odvrátil pohled.,, Seš jak holka, když má krámy."
,, A ty toho nevyužiješ?"zazubil se modrovlasý a něžně chytl černovlasého za paži.
,, Ne. Nechci ti ublížit, litoval bys toho."
,, Woaaaah, tak ohleduplný,"žasl Jimin a položil si druhou ruku na jeho hruď.
,, Jiminie,"vydechl starší a kloubky na rukou pohladil mladšího po tváři.,, Tak rád znovu slyším tvůj hlas."Když ucítil, že se oslovený zapřel do jeho doteku, ruku stáhl.,, Ale nenechám tě pode mnou vzdychat proti tvé vlastní vůli v opilosti. Ani nic podobného."
Odstoupil a poté vešel dovnitř do bytu, přičemž tam Jimina nechal stát samotného.
___________________________________________
안녕! 🔥
Jeeeežiš, to trvalo roky 🤣 Ale co si budem, IBIB bude trvat desítky let 💀-ᴋɪᴋɪ
1034slov❤️
ČTEŠ
Your voice [m.yg x p.jm]
FanfictionI přes to všechno stále vím, že tvůj hlas je překrásný. ----------------- •Yoonmin •Boyxboy ----------------- Start: 8.1.2021 End: 24.3. 2023