𝑆𝐸𝑉𝐸𝑁𝑇𝐻

432 48 20
                                    

~Seventh~

,, Jeone, Jeone, Jeone."

,, Co je?"uchechtl se chlapec s hnědými vlasy dlouhými téměř stejně jako Hyunjin. Jeho hlas vycházel z mobilu na lince.,,Poznali jsme se náhodně."

,, Jasnééé, nenabaloval jsi ho?"ušklíbl se Jimin a rozklepl vajíčko na pánvičku.,, Znám tě. Je u tebe normální, když nabaluješ kluky přímo v práci."

,, Je něco špatného na mé práci? Myslím, že na práci v baru? Fajn, možná to není zas tak častý, ale pořád to je práce!"

,, Bože, co bych dělal, kdyby tam můj kámoš tančil u tyče místo těch děvek?"povzdechl si pobaveně modrovlasý a vajíčko osolil.,, Nebo to jste se nepoznali, když jsi tančil?"Ve skutečnosti je Jiminův kamarád Jungkook barman v nejnavštěvovanějším baru v Busanu. Prvně se Jiminovi nelíbilo, že má takovou práci, avšak si musel zvyknout.

,, Já netančím, do háje!"vykřikl Jungkook a Jimin mohl slyšet, jak do něčeho bouchl.,,Prostě přišel do baru s tím, že mu odešel fotograf. A tak se opil. Chodíval častěji a my se seznámili. Nic víc."

,, Nevypadá, že by byl na kluky, Jeone."

,, Díky, tos mi pomohl,"vydechl.,, A navíc jsem neřekl, že se mi líbí."

,, Ale naznačuješ to,"opáčil Jimin a opřel se o linku. Jeho spolubydlící by se měl vrátit během pěti minut. Bohužel se mu protáhla práce, a tak je Jimin doma sám už téměř hodinu.

,, Pff, a co ty vůbec? Už jsi někoho novýho potkal i během těch tří dnů nebo jak dlouho tam jsi?"

,, Co ti na to řeknu?"olízl si rty otázaný a zadíval se na fotku jeho blízkého kamaráda na displeji mobilu.,, Dvakrát jsem se viděl s Yoongim. Tedy... Poprvé to byla náhoda. Jenže včera jsme se sešli."

,, S Yoongim? To jako fakt?"chtěl se ujistit hnědovlásý a modrovlasý jen zamručel na souhlas.,, Woah! Jak se má?"

,, On... Kooku, on je hluchý,"řekl starší z těch dvou a uslyšel, jak mladší zalapal po dechu.,,Jo, prý už asi rok. Meniérova choroba či co."

,, Neznám, co to je?"

,, Tož... Člověk trpí záchvaty závratě a tím ohluchne. Pár věcí okolo toho mi řekl kamarád mého spolubydlícího, který je doktor na ušním. Yoongi k němu občas chodí. Chtěl mě představit Yoongiho doktorovi na ORL, kam chodí nejčastěji. Yahhh, jakoby mi všichni přáli, abych znovu spadl do té propasti mé nehezké společné minulosti s Yoongim."

,, Takhle jsi celou dobu mluvil, jakoby ti ho bylo líto,"uznal Jungkook, odpovědí mu bylo otrávené mlasknutí.,, Fajn, promiň, ale přece jen se k sobě chováte mile. Máte štěstí, většina lidí po rozchodu se k sobě takhle nechovají."

,, Máš asi pravdu,"řekl modrovlasý a ztlumil sporák.,, Jinak jsem viděl i Jin Hyunga. V kavárně."

,, Jak se má on? Poslední dobou přemýšlím, že bych znovu do Seoulu zajel. Domlouval jsem se na tom s Taehyungem,"prohlásil Jungkook.,,Říkal, že za mnou přijede asi v pátek, takže by mě rovnou autem svezl do Seoulu."

,, Páni, jsi v tom až po uši,"uchechtl se Jimin a nevěřícně zakroutil hlavou.

,, Je mi jasné, na co myslíš, ale není to rande!"bránil se hnědovlásý. Jeho hlas se náhle ozýval, jakoby byl ve velké místnosti.,, Má př-"

,, Jeone, ty jsi na záchodě?"vyhrkl starší a ohlédl se na vajíčka, které byly téměř hotové. Poté, co uslyšel pobavený smích jeho kamaráda a tiché žbluňkání, se mu všechno potvrdilo.,, Jeon Jungkooku, děláš si ze mě srandu?"

,, Co? Každý se potřebuje někdy vychcat a já si nepočkám, až zavěsíš,"opět se rozesmál a podle zvuku spláchl.,, Každopádně mě příště nepřerušuj! Tohle je důležitý."

,, Tak co je?"

,, Taehyung už někoho má,"povzdechl si až viditelně zklamaně mladší.,, Nějaká Mira. To vůbec nezní ani korejsky, ani hezky."

,, Yah, tak to mě mrzí. Ale stejně tvoje jméno zní líp,"usmál se, když znovu uslyšel smích. V tu chvíli se bytem rozlehlo prásknutí dveří.,,Hobi?!"

,, A Jin!"ozvalo se nazpátek.

,, Jin?"Nechápal hnědovlásý.,, Jin je tam s tebou?"

,, Právě přišel s mým spolubydlícím,"vysvětlil Jimin a nahlédl do chodby, ze které se vynořil Hoseok i s jeho starým kamarádem za zády.,,Zrovna volám s Jungkookem."

,, Jungkookie?"podivil se nejstarší a přispěchal k mobilu na lince.,, Vojíne?"

,, Ano ano, generále?"

,, Yah, dlouho jsme se neviděliii!"podotkl Seokjin a podíval se na Jimina.,, Můžu si to převzít na chvíli?"

,, Posluš si,"lehce se usmál modrovlasý a pozoroval, jak blonďák mizí s jeho mobilem v ruce v obýváku. A tak se otočil na svého spolubydlícího.,, Jak je možný, že jste přišli spolu?"

,, Stavil jsem se v kavárně,"odpověděl Hoseok a podal mu kelímek s kávou.,, Jin udělal kávu pro nás tři. Zrovna končil. Dlužíš mi dvacku."

,, Příště nic nekupuj,"připustil Jimin a už se chtěl rozejít do pokoje pro peněženku.

,, Ne, prosimtě, dělal jsem si srandu!"

𝐿𝐴𝑇𝐸𝑅

,, Ale to ho museli vyhodit,"upřesnil Hoseok a dlaní bouchl do stolu.

,, Ne, on nakonec odešel sám,"uchechtl se blonďák a Jimin si vyřízené promnul oči.,,Ale! Ten bastard dostal práci v Daegu a pracuje jako sekretář právníka."Ti tři seděli už víc než hodinu seděli u jídelního stolu a pili lehký alkohol. Avšak stále nad sebou měli dostatečnou kontrolu.

,, To není fér,"zamračil se Jimin.

,, To teda! To já jsem tam měl sedět! Víte, jak by bylo úžasný mít stůl a na něm jmenovku 'Kim Seokjin, sekretář právníka bla bla bla'? Celý svět by mi záviděl!"

,, Hyung, jmenovku by měl ten právník, ne ty."

,, Nech ho v tom!"opáčil červenovlasý a kývl k nejstaršímu.,, Něco by z něj mohlo být."

,, I ten jeho vysněný zmrzlinář,"pobaveně protočil oči modrovlasý a napil se alkoholu.

,, Však za chvíli budu mít krásný zmrzlinový vůz a budu bohatší než ty,"vysmíval se Seokjin Jiminovi a založil si ruce na prsou.,, Zmrzlinář určitě vydělává víc, než nějaký fotograf. Nebo prodavač v papírnictví."

,, Svatý Yoongi, co vždycky vydělával víc,"zamumlal nejmladší a opřel se o židli.

,, Když ho zmiňuješ, právě mi píše,"ušklíbl se blonďák a ukázal mu displej mobilu.,, Hned mu to všechno řeknu."

Zatímco se Seokjin mračil do onoho mobilu, modrovlasý se podíval na svého spolubydlícího. Vypadalo, že si ti dva sedli hned na první pohled. Za to byl Jimin velmi rád. Bál se, že to v Seoulu nebude takové, jaké si pamatoval. Nakonec se mu ulevilo, že si našel hned tři kamarády a znovu potkal své staré známé.

,, Do prdele,"zaklel nejstarší tiše a vstal.,,Musím rychle za Yoongim."

,, Co je mu?"zeptal se okamžitě Jimin a také se zvedl.

,, Má zase záchvat."

_______________________________________
안녕! 🙏
JEŽIŠ, JÁ JSEM TAK ZLÁ, TO MĚ MRZÍ 🤣 Dobře, pardon, don't worry, kapitola bude snad co nejdřív :33

-ᴋɪᴋɪ

1051slov❤️

Your voice [m.yg x p.jm]Kde žijí příběhy. Začni objevovat