,, Taemine, já tě prosím,"vydechl zoufale Jimin a zpříma se na svého modela podíval.,, Posledních pár fotek, nedělej pitomosti."
,, V tomhle se cítím, jak idiot, nediv se mi,"opáčil s úšklebkem černovlasý chlapec a znovu zapózoval.,, Chci už domů."
,, Nedostaneš se domů, pokud nebudeš spolupracovat,"upřesnil fotograf a pořídil pár posledních fotek.
Po dlouhých pěti minutách se posadil na židli k notebooku a foťák odložil hned vedle. Tento den byl moc zdlouhavý. Tedy vlastně to byl úplně obyčejný den, jenže Jiminovi nervozitou mohly prasknout žíly. Snažil se uklidnit, aby nebyl na svého modela příliš tvrdý a nijak se s ním nehádal.
,, Jdu si na oběd naproti,"oznámil a vyšel z místnosti.
Jimin ani nestihl odpovědět, a tak si dal nohy na stůl a vzal do ruky mobil. Bylo to mezi nimi mnohem lepší, než na začátku jejich spolupráce. Není to až tak, že by se vrátili do starých kolejí a byli opět velmi blízcí kamarádi. Tiše byl rád, že se již nepropalují pohledem a ta podivná atmosféra je přešla.
Přes videohovor vytočil svého bývalého spolubydlícího a doufal, že to vezme. Se svou novou přítelkyní, Seokjinem a jeho kamarádkou si vyrazili do Itálie, jsou tam dnešním dnem již tři dny a až teď si udělali čas na to s Jiminem volat. A je dobré říct, že se všichni domnívají, že vztah mezi Seokjinem a jeho kamarádkou Dianou nebude pouze přátelství.
,, Ahooooj,"usmál se hned po tom, co se všichni čtyři na obrazovce objevili. Seděli zřejmě někde v restauraci.,, Co se dělo, že jste mi nemohli zavolat dva dny?"
,, Spoustu věcí, ti všechno řeknem, neboj,"odpověděl Hoseok a obmotal si ruku kolem pasu své přítelkyně.,, Každopádně co ty a Yoongi? Už to přišlo?"
,, Netuším, nepsal mi,"řekl Jimin a opřel mobil o sklenku, která zde ležela už od rána.,, Myslím, že to přijde až odpoledne. Doufám, že už budu doma."
,, Máš hodně práce dneska?"zeptal se Seokjin.
,, Ani neee, jen to dneska jaksik nejde. Taeminovi se nelíbí outfit,"uchechtl se a opřel se o židli.,, Jungkook dnes dělá šesnáct hodin v kuse."
,, Fakt? Jak to zvládá?"
𝐿𝐴𝑇𝐸𝑅
Dorazil domů po třetí hodině. V bytě pokaždé vládlo ticho, až mrazivé. Jimin si na to však po čase zvykl, jelikož přeci jen jeho příteli by bylo naprosto zbytečné si například poslouchat písničky. Dříve když ještě bydlel s Hoseokem, nebyl tolik zvyklý na ticho.
Zul se a rozešel se menší chodbičkou do obýváku. Už jen díky tomu, že byt byl sladěný do bílé a šedé, vypadal útulněji a dopřával tomu tichu příjemný pocit. Proto bylo snadné si zvyknout. A pochopitelně se mu každým krokem připomínaly různé vzpomínky, avšak tentokrát mu to vůbec problém nedělalo.
Když svého přítele nenašel v obýváku, udělal pár kroků a podíval se do kuchyně hned vedle. Tam jej našel, zrovna krájel rajče tak, že neviděl ke dveřím. Nyní blonďatý chlapec měl nutkání jej překvapit a obejmout ho zezadu, avšak shodli se na tom, že to Yoongimu není příjemné, když má pocit, že je doma sám.
Jimin k němu přistoupil a zaťukal mu na rameno. Černovlasý chlapec se na něj otočil, přičemž se naštěstí nelekl, a s úsměvem jej objal.,, Dneska jsi přišel brzo,"podotkl a malinko se odtáhl. Věnoval mu polibek na tvář.
,, Taemin měl nervy,"naznačil mladší s uchechtnutím. Chvíli se pouze pozorovali, načež Jiminovi klesl úsměv, nakonec se políbili a znovu objali. Oba moc dobře věděli, o co jde. Jakoby spolu mluvili očima.
ČTEŠ
Your voice [m.yg x p.jm]
FanfictionI přes to všechno stále vím, že tvůj hlas je překrásný. ----------------- •Yoonmin •Boyxboy ----------------- Start: 8.1.2021 End: 24.3. 2023