~Sixth~
,, Hej, Jimine!"zakřičel Hoseok přes celý byt a rozešel se do pokoje osloveného.,, Nebudu na tebe volat půlhodiny, notak."
,, Hned přijdu,"zamumlal Jimin a odtrhl zrak z notebooku na dveře mířící na chodbu.
,, Co čteš?"zeptal se červenovlasý a stoupl si za spolubydlícího. Ruce si položil na jeho ramena.,,Meniérova choroba? To měl známý mého otce."
,, Měl?"
,, Jo, umřel na předávkování sedativy,"povzdechl si Hoseok a dál četl text.,,Ale on za to nemohl. Měl problémy se zrakem a špatně si přečetl, kdy prášky brát."Nahnul se více k obrazovce a prstem ukázal na jeden z řádků.,, Tady máš všechny prášky. Tedy většinu. Ztrátu sluchu nemůžeš nijak vyléčit, ale vyléčíš záchvaty, které ztrátu sluchu způsobují."
,, To jsou dosti složitý názvy,"usoudil modrovlasý a více se o židli opřel.,, Antiemetika, trankvilizéry a další, které ani nemůžu přečíst. Bože..."
,, A proč to čteš?"
,, Tož můj bývalý tohle má,"vydechl otázaný a prohrábl si vlasy.,, Dneska mi to řekl a Namjoon kvůli tomu se mnou chtěl mluvit. Je to jeho doktor na ušním, ale prý většinu informací má doktor na ORL, kde Yoongiho taky vyšetřují."Ani neví, proč se o něj tak moc zajímá. Přísahal, že tahle kapitola života je už za ním. Přesně kvůli tomuhle se obával svého bývalého přítele znovu vidět; všechno by mu připomněl.
,, Chováte se k sobě hezky i po rozchodu, jak vidím,"podotkl Hoseok a narovnal se, načež Jimin se nezmohl na nic jiného, než na přikývnutí.,, Cítíš k němu stále něco?"
,, Ovšem, že ne,"odpověděl modrovlasý a vstal.,, A prosím, nebudem se o něm bavit tak často."Ve skutečnosti k němu vlastně jakousi náklonnost stále cítil. Lhal by, kdyby řekl, že Yoongiho nemá alespoň trochu v hloubi duše rád, jako před lety. Sám se tomuhle citu snaží vyhnout.
,, Fajn, promiň."
,, No, v kolik že zítra půjdeš do práce?"změnil téma mladší z chlapců a zavřel notebook.,,A zároveň chci vědět, v kolik přijedeš domů. Mohl bych tě seznámit s Jin Hyungem."
,, Jooo, to bude super, přijde mi hrozně sympatický,"souhlasil Hoseok a pokýval hlavou.,, Ty se seznámíš s mým kámošem a já s tvým, to je mi náhoda."
Jimin se usmál.
𝑁𝐸𝑋𝑇 𝐷𝐴𝑌
,, To, že na mě čekáš, neznamená, že u toho budeš kouřit,"podotkl modrovlasý a chlapec s blonďatými vlasy dlouhými těsně pod čelist se na něj otočil.,, Kolikrát ti mám říkat, že ti to s cigaretou nesluší?"
,, Zřejmě hodněkrát,"odpověděl upřímně jeho kamarád a cigaretu ledabyle odhodil do koše.,,Zároveň jsem ji sotva dokouřil a tys přišel."
,, Tak to mě asi neobejmeš, co?"uchechtl se Jimin a roztáhl ruce. Hyunjin pobaveně protočil oči a objal ho.,, Rád tě vidím."
,, No já tebe ne, ta modrá ti moc nesluší,"řekl mladší a odtáhl se.,, No nic, pojď. Mám naspěch, takže tě seznámím s tím Taehyungem a odejdu. Dneska musíš ještě jednoho nováčka, nikdo se ho nemohl ujat. Tak jsem si myslel, že ti asi nebude vadit práce navíc, ne? Máš něco po práci?"
,, Popravdě ano, jen záleží v kolik budu končit."
,, Možná tak o hodinu později,"pokýval hlavou Hyunjin a rozešel se s Jiminem k budově.,,Teda... Jestli to stihneš dřív, není problém, ale musíš nahlásit vedoucímu focení, že odcházíš. Potřebuješ vyfotit dva modely, mezi tím bude přestávka samozřejmě, pak bych tě provedl po budově, následuje pozdní oběd, vytiskneš fotky a doneseš opět vedoucímu. Zbytek ti řeknu pak."Modrovlasý se nestačil divit, kolik práce má. Myslel si, že to bude jednoduché, jako na střední, avšak se ukázalo, že to tak zřejmě nebude. Nevěděl, jak to má do tří hodin stihnout.
ČTEŠ
Your voice [m.yg x p.jm]
FanfictionI přes to všechno stále vím, že tvůj hlas je překrásný. ----------------- •Yoonmin •Boyxboy ----------------- Start: 8.1.2021 End: 24.3. 2023