𝐹𝐼𝐹𝑇𝐻

508 52 36
                                    

~Fifth~

Sobota uběhla rychleji, než Jimin čekal, a než na to stačil pomyslet, byla neděle. Celý den byl s Hoseokem doma, což je velmi sblížilo. Červenovlasý dokonce ukázal svou pozitivnější stránku a donutil modrovlasého smát natolik, až mu tekly slzy. S Namjoonem se však neviděli, ovšem se Jimin s ním domluvit musel.

A tak právě vešel do kavárny, kde se měl setkat s jeho bývalým přítelem. Poté vyrazí do parku a straví odpoledne s hnědovláskem. Jen doufal, že všechno stihne a nedorazí o něco později. Nevěděl, jak dlouho s černovláskem vydrží, obával se však, že moc dlouho ne.

Zklamaně si povzdechl, když zjistil, že jeho starý kamarád v práci dneska není. Čekal, že tady bude a alespoň trochu mu svou přítomností pomůže. Od pátku se neozval.

Našel svého bývalého přítele sedět na stejném místě, jako před dvěma dny, tentokrát svůj zrak neupíral do notebooku, ale ven z velkoformátového okna. Jimin si olízl rty a rozešel se k němu. Popravdě se dlouho na tohle psychicky připravoval. Jeho spolubydlící ho ujišťoval, že vše bude v pořádku. Jenže on tomu ani zdaleka nevěřil.

,, Ahoj,"pozdravil ho a posadil se naproti němu.

,, Ahoj."

,, Promiň, dlouho se nesmím zdržet, ještě něco mám,"vychrlil ze sebe rychle modrovlasý, ačkoliv moc dobře věděl, že se s Namjoonem má sejít za hodinu a půl.,, Takže... Smím se zeptat, proč jsi mě pozval do kavárny?"Cítil se ještě více nervózně, když si všiml, že se mu Yoongi dívá přímo na rty, nikoli do očí.

,, P-Proč jsem tě pozval do kavárny?"zopakoval a Jimin přikývl.,, Chtěl jsem... Ti jen něco říct vzhledem k tomu, že jsi myslím říkal, že jsi tady dostal práci. Zároveň si myslím, že bys to měl vědět,"odmlčel se, zatímco modrovlasý znovu přikývl.,, Předem se ti chci omluvit za to předevčírem, že jsem vypadal, jakobych byl duchem nepřítomný, ale mám pro to dobrý důvod. Víš, co je Meniérova choroba?"

,, Ne, v životě jsem o ničem takovém neslyšel,"přiznal otázaný. Cítil, že se mu ruce začínají potit. Děsil se už teď z toho, co mu chce chlapec naproti němu říct.

,, T-Takže... Ne?"chtěl se ještě ujistit černovlasý a modrovlasý zakroutil hlavou.,, Je to... Choroba, která zahrnuje hodně příznaků. A... Uhm, jedním z nich je ztráta sluchu,"vysvětlil a pevně se Jiminovi podíval do očí.,, Jsem hluchý, Jimine."

Mladší lehce vykulil oči a šokovaně si prohrábl vlasy. Jeho přítel že je hluchý? Jak se to stalo? Vždyť přece byl úplně normální, když ho viděl naposledy. Vysvětluje to tedy jeho chování v pátek, kdy se po dlouhé době viděli. Proč mu o tom nenapsal dřív? Mohl se mu svěřit a Jimin by okamžitě přijel.

,, A-Ale... Jak jsi..."

,, Co jak?"vyhrkl Yoongi a opřel se o židli.,, Jak jsem občas věděl, co říkáš? Umím odezírat ze rtů."

,, Ale proč jsi mi o tom nenapsal? Proč mi to říkáš až teď? Musel jsem se tě urazit nebo... Já nevím, cítím se dost hloupě,"fňukal modrovlasý. Avšak až po chvilce si uvědomil, že jeho bývalý přítel nemohl vědět, co říká.,, Tak fajn... Proč jsi mi o tom neřekl dřív?"

Černovlasý se zamračil, poté se jeho obličej znovu uvolnil.,, Promiň, tohle... Asi budeš muset napsat."Vytáhl z kapsy své mikiny papírek s propiskou a podal obojí Jiminovi, který začal psát svou otázku.,, Dlouhé nebo složité věty nedokážu odezírat. Lidé mi tedy občas píšou to, co říkají, na papírek či mi větu zopakují po slovech, což vypadá dosti divně."

Your voice [m.yg x p.jm]Kde žijí příběhy. Začni objevovat