~Thirty-seventh~
𝑇𝐴𝐸𝐻𝑌𝑈𝑁𝐺
,, Ale čauu,"usmál se Jungkook po tom, co otevřel dveře, před kterými stál jeho tmavovlasý kamarád.,, Pojď dál."
Taehyung mu úsměv oplatil a vstoupil dovnitř. Mezitím se zul, Jungkook bez dalších slov odešel do kuchyně a schoval soju, které již hodinu sám popíjel. Nechtěl, aby si o něm Taehyung myslel, že je alkoholik či cokoliv podobného, avšak to, že se každý den dívá na opilé lidi, jak si většinou užívají alkoholu, mu prostě nedalo a chtěl svou nejistotu ještě z přehlídky konečně zapít. Bylo pro něj však mnohem těžší se po tom setkat právě s tímto chlapcem, který mu ten večer věnoval pusu na líčko a přiznal city k někomu jinému, než je jeho přítelkyně, čímž Jungkookovi pomotal hlavu.
,, Co máš v plánu dělat?"zeptal se hnědovlasý a otočil se na staršího, který v tu chvíli již stál ve dveřích mezi kuchyní a chodbou.
,, Dal bych si víno,"přiznal Taehyung a zastrčil si ruce do kapes od kalhot.,, Můžem si pustit televizi a povídat si. Nebo už máš alkoholu v sobě dost?"Jungkook se kousl do rtů a Taehyung se uchechtl.,, Ano, Jungkooku, cítím to z tebe."
,, Promiň, dlouho jsem neměl. Potřeboval jsem ho."
,, Nemusíš se omlouvat, v dnešní době je to přirozené. Napít se sám,"usoudil model a opřel se bokem o linku pozoruje Jungkooka, jak vytahuje z horní skříňky červené víno. Když se snažil otvírákem víno otevřít, tmavovlasý chlapec si všiml, že se mu třepou ruce. Nervozitou. Cítil se špatně, že se v tento moment jeho kamarád cítí pod tlakem kvůli jedinému gestu na afterparty.,,Nemusíš se cítit nervózně, Jungkookie. Neměl to být účel toho, co se stalo na afterparty."
,, Nejsem nervózní,"odvětil barman, aniž by se Taehyungovi podíval do očí.
,, Dobře."
Když ani nadále mladšímu nešlo víno otevřít, starší si flašku převzal a jedním pohybem na první pokus jej otevřel. Poté jen mrknul na Jungkooka a rozešel se do obyváku. Ten ještě nějakou minutu stál v kuchyni. Protřel si obličej, načež do dlaní zamumlal větu: seber se, Jungkooku. Nakonec vzal skleničky a vydal se za Taehyungem. Měl před očima to, co se stalo na afterparty, stále viděl a cítil těch pár centimetrů mezi jejich obličeji. Bylo to více než zvláštní.
V tichosti se posadil vedle něj a na stůl položil obě skleničky, přičemž do ruky vzal ovladač a zapnul televizi, kde zrovna byl pro ně neznámý film. Jungkook se však neobtěžoval hledat něco, co alespoň jeden z nich zná, jelikož očekával, že si budou povídat. Bohužel sám netušil, o čem začít mluvit, přeci jen spolu komunikovali téměř každý den do pátku, mluvili o všem možném. Není o čem dalším mluvit, žádná novinka, nic.
,, Proč jsi zničehonic přijel?"vyhrkl hnědovlasý chlapec a podíval se na druhého chlapce, který si k sobě vzal jednu ze skleniček, před čímž je obě samozřejmě naplnil vínem.
,, Nechceš mě tu?"
,, To ne, tak to nemyslím,"odpověděl Jungkook a zakroutil hlavou. Taehyung nadzvedl obočí.,,Tae, tak si zkus být na mém místě. Dny se mnou nemluvíš, pak mi jen tak zavoláš, jestli se nemůžeš stavit na večer. Nemyslíš si, že je to pro mě celkem překvapující?"
Taehyung se usmál a opřel se o opěradlo.,, Děláš jakoby ti to vadilo. Chci ale, abys přestal neustále přemýšlet nad tím, co se v pátek stalo. Myslel jsem, že mě uvidíš rád, avšak místo toho se mě zřejmě bojíš."
,, Nebojím, jen nemůžeš dělat, jakoby se nic nestalo a jít dál. Máš přítelkyni, svěříš se mi s tím, že ji už tolik nemiluješ, že cítíš náklonost k někomu jinému, narušíš mi můj osobní prostor a dáš mi pusu na tvář. Tohle je věc, o které bychom se mohli bavit."
,, Fajn, za to narušení osobního prostoru a pusu se omlouvám, bylo to ode mě neslušné,"uznal model a olízl si rty.,, Byla to má chyba. Jsme si kvit?"
,, Seš strašnej."
,, Já vím."
Oba se na sebe usmáli a napili se.
𝐽𝐼𝑀𝐼𝑁
Po tom co vešel do bytu, vydechl úlevou, když spatřil, že se svítí. Obával se, že by Hoseok opět nemusel dojít domů, ačkoliv řekl, že se uvidí. Zároveň však nevěděl, co od něj čekat. Promluví si? Nechají to být? Nebudou spolu mluvit? Sdílí byt, nedokázali by se ignorovat. Chtěl tuto situaci vyřešit v klidu, bez zbytečných hádek a s pochopením ze strany jeho spolubydlícího.
,, Jimine?"ozvalo se bytem a oslovený zpozorněl. V rychlosti se zul, vysvlékl si bundu a došel do obyváku, kde na gauči ležel červenovlasý chlapec a díval se na televizi. Po tom, co Jimin do obyváku vešel, však zvedl pohled od obrazovky.,, Ah, jsi doma."
,, Jo."
,, Nechceš se se mnou dívat na horor?"navrhl Hoseok.
,, Já nevím. Asi ne,"řekl Jimin a opřel se lokty o gauč.,, Půjdu si lehnout, nejsem úplně vyspaný."
,, Ty se se mnou nechceš dívat kvůli tomu, co se stalo v kavárně, je to tak?"zamumlal Hoseok a Jimin opět znejistil.,, Hele, já to chápu. Poslední dobou se vůči tobě chovám strašně. Chtěl bych ti to vynahradit. Třeba, že bychom někam zašli."Jimin sám netušil, zda by něco takového hned po ukončení jejich 'vztahu' bylo vhodné. Chtěl tomu dát volnější průběh, než se vše vrátí do normálu.
,, Hyung, nechám si to projít hlavou,"povzdechl si modrovlasý a lehce sklopil pohled.,, Nezlob se na Yoongiho prosím. Za nic nemůže. Ani ty jsi neudělal nic špatně."
,, Už chápu, neboj,"řekl červenovlasý.,, Stává se, že i po rozchodu se lidé milují, jen jsem to zprvu... nedokázal jsem si to uvědomit."Sedl si a Jimin k němu zvedl pohled.,, Znamená pro tebe hodně, že?"Otázaný mlčel, avšak i přesto si oba dokázali odpověď domyslet.,, Tak proč za ním teda jednoduše nezajdeš a nepromluvíš si s ním o tom?"
,, Jak víš, že jsem nad tím přemýšlel?"
,, Nevím,"lehce se uchechtl Hoseok.,, Asi by to momentálně bylo to nejlogičtější, co můžeš udělat."
,, Udělám to, slibuju,"slíbil a narovnal se.,, Jdu si teda už lehnout-"
,, A po tom, co jsem odešel..."přerušil jej ještě starší a jeho spolubydlící se tedy zastavil v pohybu.,,... byl Yoongi v pohodě? Neublížil jsem mu nějak moc?"
Jimin zaslechl tu lítost v Hoseokově hlase. Pouze zakroutil hlavou, popřál mu dobrou noc a odešel do svého pokoje. Zavřel za sebou a začal se převlékat do pyžama. Nedokázal se rozhodnout, zda je vůbec správné s Yoongim mluvit o tom, co k sobě cítí, či dokonce o případném obnovení vztahu. Po předešlé zkušenosti si nebyl jistý vůbec ničeho, co se okolo něj motalo. Nechtěl udělat nic, čím by se minulost opakovala.
Lehl si do postele a vzal do ruky mobil. Aniž by se pokoušel nad tím nějak přemýšlet, v rychlosti napsal Yoongimu, zda by se nemohli zítra sejít. Věděl, že kdyby nad tím moc přemýšlel, rozmyslel by si to. Ale tentokrát by mohl zkusit se znovu sblížit se svým ex.
_______________________________________________
안녕! 🔥
That was fast, right? (☞ ͡° ͜ʖ ͡°)☞ Dva dny po poslední kapitole jsem dopsala tuhle a už pracuju na další, jsem na sebe pyšná 😌 Každopádně vám musím oznámit, že se pomalu, ale jistě blížíme ke konci ༎ຶ‿༎ຶ A já stále nemám napsaných dost kapitol v další knížce 😭-ᴋɪᴋɪ
1173slov❤️
ČTEŠ
Your voice [m.yg x p.jm]
FanfictionI přes to všechno stále vím, že tvůj hlas je překrásný. ----------------- •Yoonmin •Boyxboy ----------------- Start: 8.1.2021 End: 24.3. 2023