𝐸𝐼𝐺𝐻𝑇𝐸𝐸𝑁𝑇𝐻

354 39 35
                                    

~Eighteenth~

Pokojem se rozeznělo vyzvánění příchozího hovoru jednoho z chlapců, kteří leželi v jedné posteli. Ovšem v bezpečné vzdálenosti, aby to modrovlasému vyhovovalo. Ten si však leda cos může pamatovat vzhledem k jeho opilosti.

Otevřel oči a pohled mu okamžitě padl na záda jeho bývalého přítele, který nemohl vyzvánění bohužel slyšet. V překvapení oči vykulil a prohlédl se. Jistota, že je oblečený, ho trochu uklidnila. Nemohl dopustit, aby se mezi nimi něco zvrtlo.

Natáhl se pro svůj mobil a zvedl hovor aniž by si přečetl, kdo volá.

,, Ano?"

,, Musíš ihned přijít,"poznal Taehyungův hlas.

,, Cože?"zamručel Jimin a protřel si pravé oko.

,, Jeden fotograf onemocněl a nemá kdo fotit jeho modela, který to nutně potřebuje. Budeš muset přijít ty,"vysvětlil tmavovlasý.

,, Tae, já mám dneska volno,"povzdechl si o dva měsíce starší a vstal.,, A mám kocovinu."

,, Ale šéf tě tady chce a nechtěj ho naštvat,"uchechtl se Taehyung.

,, To bude mít radost, až tam přijdu s kocovinou,"protočil oči Jimin a dal si ruce v bok.,, A zároveň tu mám Yoongiho, nemůžu ho nechat-"

,, Hele, to ho zřejmě nezajímá. Řeknu mu to, ale budeš mít tak asi půlhodinu na to, abys dorazil, ju? Ty fotky potřebují ještě dnes,"prohlásil tmavovlasý.

,, Fajn, čau a dík."

,, Za nic."

Tipl hovor a protřel si čelo. Poté se podíval na spícího Yoongiho. Jak vůbec mohl dovolit, aby spali v jedné posteli? Mohl prosit o to, aby Yoongi vedle něj spal? Nebo je opravdu až takový, že se na Jiminův názor vůbec neptal a prostě mu usnul v posteli? Pak by si tam přeci modrovlasý nelehl. Musel jsem být vážně opilý, usoudil.

Vydechl a jemně s jeho bývalým přítelem zatřásl. Ten se však jen zavrtěl, a tak to zkusil modrovlasý ještě jednou. Vlastně ani nevěděl, zda se ho má zeptat na včerejšek či raději ne. Neměl mu co říct, vždyť se právě probudili spolu v jedné posteli. To je to, co modrovlasý nechtěl.

Černovlasý otevřel pomalu oči a beze slov se podíval na Jimina, který mu naznačil větu 'Musím do práce'.,, Teď?"zeptal se a otázaný přikývl.,, Do kdy tam budeš?"Mladší pokrčil rameny.,, Je ti ale jasné, že jsi mě pozval na večeři?"

,, C-Cože?"

,, Včera jsi mě dost naštval a pak jsi řekl, že mě zveš ven. Těsně před tím, než jsi usnul,"vysvětlil Yoongi a promnul si oči.,,Do šesti bys měl být doma, ne?"

,, Jo,"zamumlal Jimin téměř nesrozumitelně a natáhl se pro lísteček s propiskou na nočním stolku. Zavolám Jinovi. Ukázal lísteček svému bývalému příteli a on si jej převzal.

,, Fajn,"vydechl černovlasý.

𝑳𝑨𝑻𝑬𝑹

,, Jak mám ksakru všechno stihnout?"zanadával si pro sebe Jimin a frustrovaně si prohrábl vlasy.

,, Přinesl jsem ti kávu,"řekl tmavovlasý vedle něj a podal mu zmíněný nápoj.,, Nějak to zmákneš, ale myslím, že tu budeš dýl."Taehyung se sám nabídl, že bude svému fotografovi vždy po ruce, jelikož momentálně nemá žádnou práci. Mohl jít domů, avšak nakonec zůstal, aby Jiminovi pomohl.

,, Jak dlouho?"vyhrkl ihned modrovlasý a podíval se na onoho modela, přičemž si převzal kávu. Obával se, že poruší slib, že bude poté na něj Yoongi naštvaný. To nechtěl. Už tak se cítil mizerně, protože Yoongimu něco takového slíbil.

,, Já nevím, možná tak o hodinu déle?"odhadl Taehyung a pokrčil rameny. Společně šli do studia, kde by podle jeho slov měl čekat model vyšší hodnoty.,, Jak se vůbec má Jungkook? Dlouho jsme si nepsali."

,, Prý se nic zajímavého nestalo, takže tak... Dobře?"uchechtl se starší a brčkem se napil nápoje.,, Stalo se mezi vámi něco?"

,, Já vlastně ani nevím, naposledy jsme se chtěli domluvit, že bych si vzal dovolenou a zajel za ním na pár dní, protože jsme si slíbili, že mi v Busanu ukáže pár míst. Zároveň bychom si mohli užít spoustu zábavy a tak..."povzdechl si a ihned zpozoroval úšklebek svého fotografa.,, Co je?"

,, Tobě chybí, že?"řekl Jimin.

,, Ovšem že,"protočil oči otázaný a odvrátil pohled.,,Chtěl jsem to probrat s Mirou, zda by ji to nevadilo. Mám však pocit, že slyšela, když jsem s Jungkookem volal a mluvil o tom, protože začala vymýšlet, kam bychom mohli tento a příští týden jet. Je hrozně žárlivá."

,, Proč se s ní tedy nerozejdeš?"zeptal se menší a Taehyung se na něj podíval.,, Promiň, já jen, že bych nesnesl žárlivého partnera."

,, Občas taková není, je velice milá,"upřesnil.,,Poznali jsme se na střední, takže jsme spolu již dva roky. Začala být taková až po pár měsícech."

,, Yoongi byl něco podobného."

,, Jak se vůbec má?"

,, Včera se kvůli mně trochu vytočil, ale jinak vypadá v pohodě,"odpověděl modrovlasý a pokrčil rameny.,, Takže jsem mu prý slíbil, že s ním dneska zajdu ven. Proto chci skončit co nejdřív."

,, Jo takhleeeeee, rande?"ušklíbl se a starší jej ihned propálil nenávistným pohledem.,, Jo promiň. Ex. Bývalý přítel. Zakázáno o něm mluvit. Zakázáno tě nechat si s ním začít. Hluchý. Velký špatný."

,, Ono to není o tom, že je hluchý!"Jimin se malinko zasmál a bouchl chlapce do ramene.,, Naposledy mě prostě neudělal dostatečně šťastným, pochybuju, že se to za dva roky změnilo."

,, Jimine, za dva roky se může člověk změnit mnohem víc, než si dokážeš představit. Já jsem toho svědkem,"prohlásil Taehyung a usrkl si nápoje.,, Neříkám tím, že by ses k němu měl vrátit a zkusit, zda je to, co říkám, pravda. Pokud to cítíš tak, že s ním již nechceš nic mít, je to tvoje rozhodnutí."

,, Ty seš dobrej psycholog,"pobaveně řekl Jimin.

,, To už radši model než psycholog. Jsme zde."

Menší chlapec zaklepal na dveře před nimi a poté vstoupil dovnitř. Bohužel, když viděl, kdo je momentálně ten třetí v místnosti, jeho nálada rychle klesla.

___________________________________________
안녕! ✨
Heyyyy, guess who's back s novou kapitolou (☞ ͡° ͜ʖ ͡°)☞ Je tu vůbec ještě někdo? 🤣

-ᴋɪᴋɪ

935slov❤️

Your voice [m.yg x p.jm]Kde žijí příběhy. Začni objevovat