𝑆𝐸𝑉𝐸𝑁𝑇𝐸𝐸𝑁𝑇𝐻

408 44 39
                                    

~Seventeenth~

,, Neliješ to do sebe moc rychle?"promluvil černovlasý a opřel se o gauč. Modrovlasý však zakroutil hlavou a na ex vypil sklenici už druhé láhve vína.,, Jimine, já tě nedokážu udržet. Před chvílí jsem blil."

,, A to je problém?"vyhrkl Jimin a nalil si další skleničku. Jeho bývalý přítel jen protočil oči a odvrátil pohled, nedokázal rozpoznat, co říká.,,Jo, promiň. Napsat."

Yoongi nedokázal popřít to, že se Jimin v opilosti občas chová hrozně. Snažil se ho držet ještě v takovém stavu, aby neudělal či neřekl žádnou blbost. Věděl, že by to ve střízlivosti opravdu nechtěl. Nepotřeboval si to u Jimina více zkazit jejich momentální vztah. Přijde mu, že se nedokážou dostatečně příjemně a vhodně bavit jen kvůli minulosti. Jejich rozchod ovlivňuje téměř vše.

Staršímu chlapci poklepal na rameno a podal mu papírek se stejnou otázkou, jako před chvílí vyslovil. Pro chlapce bylo však těžší vyluštit, co vlastně jeho bývalý přítel napsal. Byly zde přebývající čárky a nerovné znaky, které se pomalu nedaly přečíst.

,, Nech si to, jo?"obořil se na něj a vrátil mu papírek.,, Yah, jsi hrozný, když jsi opilý."

,, Vážně?"

,, Vážně, dřív jsi takový nebýval,"upřesnil a Jimin sklopil pohled.

,, Tak jaký jsem byl?"zeptal se zrazu. Jaký byl? Vlastně stejný, i když... Vše mu přijde narychlo. Jakoby měl i povinnost se rychle osamostatnit. Chvíli váhal, avšak nakonec napsal znovu svou otázku na onen papírek a podal jej Yoongimu.

Ten si olízl rty a pokusil se papírek neskrčit.,,Citlivý a... Teď mi přijdeš sebejistý. Až moc jsi dospěl, Jimine, a to mě štve."

,, Proč?"

,, Protože... Uh, to je jedno. Jsi opilý, nepochopil bys to,"prohlásil černovlasý a pohlédl ven z okna. Byla již téměř tma. Ani on si nedokázal představit, že bez Hoseoka zde mají spolu vydržet celou noc. Ještě k tomu, když je jeden z nich opilý.

Jimin něco řekl, avšak Yoongi již nepotřeboval vědět, co mu řekl. Nechtěl to vědět. Potřebuje zůstat s klidnou hlavou, jinak dovolí Jiminovi něco, co se nesmí stát, ačkoliv by to chtěl až moc. Musí se jen modlit, že i jeho samotného to jednou přijde stejně, jako opilého chlapce vedle něj. Vždyť dělá, jakoby žádný vztah mezi námi nebyl!

Pod nos mu opět modrovlasý strčil papírek, který si převzal. Můžu jít spát?,, Proč se mě ptáš?"

,, Pusa."

,, Chceš... Pusu?"zamračil se nechápavě Yoongi a otázaný přikývl.,, Co to ksakru- Proč?"

,, Dobrou noc."

,, Chceš pusu na dobrou noc?"vyhrkl netrpělivě černovlasý, ačkoliv si pořádně nebyl jistý, zda tohle opravdu jeho bývalý přítel řekl. Ten však opět přikývl.,, Jimine, to není vtipný."

Chlapec uraženě našpulil pusu a vzal si zpět papírek, načež začal psát novou větu. Přesně tohle měl na mysli. Něco takového po něm prostě nemůže chtít, vždyť- Za chvíli z toho může zešílet. Sám se musí snažit, aby se Jiminovi díval do očí, nikoli na rty, jelikož ho přímo nutily k tomu, aby jej znovu políbil. Věděl však, že to nemůže.

,, Nechceš jít spát bez pusy?"zeptal se Yoongi doufajíc, že Jimin přijme. Zakroutil hlavou a podal mu lísteček. Hyung, chci pusu na dobrou noc jako před dvěma lety, prosím.,, Přestaň být takový. Příště se na tebe upřímně vykašlu a budeš hlídat sám svou hranici alkoholu."

,, Hej!"

,, Ty- Yahhhh, to je zbytečný,"povzdechl si starší a mladší začal v rychlosti psát novou větu. Opět ji ukázal staršímu chlapci. Nemůžu za to, že tady se mnou musíš trčet a být hlídán. Nebyl bys tu, kdybys nebyl hluchý.,, Takže mi teď vyčítáš, že jsem hluchý? Myslíš, že si za to můžu sám?!"Jimin znovu zakroutil hlavou.,, Jo, jasně."

Zvedl se a odkráčel si to do koupelny. Chtěl se zavřít, avšak Jimin ho doběhl a mezi dveře strčil nohu. Litoval svých slov i během pouhé sekundy. Nechtěl černovlásému nijak ublížit, ani ho urazit, přece jen nemůže za svou ztrátu sluchu. Příčina Meniérovy choroby je neznámá, takže lidé postiženi touto nemocí si ani nemohou uvědomovat, co udělali špatně. Stejně tak i Yoongi.

,, Promiň."

,, Promiň? To je vše, co mi na to řekneš?"vyhrkl starší a snažil se lehce odkopat nohu jeho bývalého přítele.,, Ty jen nevíš, čím vším si musím prožívat, takže mi laskavě nevyčítej, že jsem byl zoufalý a ohluchl. Zkus si sám na den ohluchnout a poznáš, jak moc by ti chyběly hlasy, které chceš tak moc každý den slyšet. A představ si, že já tohle prožívám už téměř druhým rokem!"Ztratil nervy, zatímco ho modrovlasý poslouchal a držel se, aby se neslitoval nad tím, jak je Yoongi i teď zoufalý a snaží se nespustit slzy.,, Jimine, vážně vypadni s tou nohou z těch dveří! Nemám na to nervy!"

Okřiknutý se zhluboka nadechl a vší silou otevřel dveře dokořán. Poté přistoupil k překvapenému černovlásému chlapci a objal jej kolem ramen. Ten zůstal omámen tím, co právě Jimin udělal, přece jen... Naposledy ho objal před dvěma roky, oba chápali, že Jimin si chce dodržovat menší odstup. A Yoongi musel jen respektovat, že s ním již nechce mít nic společného.

,, Jimine,"vydechl překvapeně. Chtěl ho obejmout zpátky, avšak nakonec zaváhal a lehce ho od sebe odstrčil.,, T-To bys nem-"Zasekl se, když se mu oslovený znakovou řečí omluvil, a odvrátil pohled. Očkem se na něj však znovu podíval, když mu Jimin opět něco naznačil. Půjdem ven. Zítra.,, Ven? To už je na tebe moc, běž spát."

,, Prosím,"vyhrkl modrovlasý a prosebně se podíval na staršího.

,, Tak fajn."

,, Díky!"vypískl mladší a vydal se ke dveřím.,,Jsem ti vděčný!"

Yoongi nadzvedl obočí. Jimin jen zakroutil hlavou a odešel do svého pokoje.
_______________________________________
안녕! ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ
Já vím, je to dlouhá doba a krátká kapitola, ALE TAK SE PŘECE ZAČNE DÍT I NĚCO ZAJÍMAVĚJŠÍHO 🤣 Potřebujem prostě- No, protože Yoonmin no (☞ ͡° ͜ʖ ͡°)☞

You know what I mean ( ͡° ͜ʖ ͡°)


Trochu je musíme... Popostrčit ( ͡° ͜ʖ ͡°)

-ᴋɪᴋɪ

909slov❤️

Your voice [m.yg x p.jm]Kde žijí příběhy. Začni objevovat