~Ninth~
,, Jiminie?"
,, Hm?"
,, Nechceš jít už spát?"Hnědovlásý se zvedl a došel ke stolu, u kterého seděl jeho přítel.,,Je už pozdě. Měl bys to nechat na zítřek."Právě to byly dvě hodiny, co se blonďák snažil naučit téměř sedm stránek z sešitu chemie. A stále uměl nazpamět jen čtyři.
,, Hyung, nemůžu,"povzdechl si onen blonďatý chlapec a neodtrhl pohled od svého sešitu.,,Je to pro mě dost důležité."
,, Důležitější než spánek a tvůj přítel?"nadzvedl obočí netrpělivě starší a objal ho zezadu kolem ramen.,, Budeš mít na učení ještě zítra čas."
,, Potřebuju všechno vědět nazpamět do detailu,"upřesnil podrážděně mladší a prohrábl si vlasy.,, Tak běž spát beze mě, za chvíli už vážně půjdu taky."
,, Ty ale víš, že při usínání tě chci mít u sebe,"opáčil hnědovlásý a začal krk svého přítele obsypávat polibky.,, Notak, Jiminie, lásko, nechtěj, abych se naštval."Vlastně blonďákovi přišlo, že se poslední dobou hádají nějak často. Většinou kvůli úplným zbytečnostem, ale také si začínal myslet, že je to kvůli blížícím se zkouškám. Neměl na svého přítele čas.
,, Prosím, Hyung, zkoušky jsou už pozítří. Jak se mám učit, když po mně neustále něco chceš? Ruší mě to."
Starší chlapec se od něj odtáhl a prudce mu zavřel sešit.,, Já že po tobě neustále něco chci? A že tě to ruší? Jimine, já jen dohlížím na to, abys byl vyspaný,"prohlásil a jeho sešit hodil přímo do tašky vedle stolu.,, Tak promiň, že chci pozornost!"
,, Yoongi, jenže takhle si známku nevylepším-"
,, Ale máš na to ještě zítřek, měl jsi vždycky na to tolik času, jen ty ses najednou dneska rozhodl, že se musíš učit,"zamračil se hnědovlásý.,, Zatěžuje tě snad trávit čas s přítelem?"
,, Tady jde o mou budoucnost,"řekl blonďák a celým tělem se na židličce na něj otočil.
,, Hhh, zlato, ty víš, jak to dopadlo minule."Olízl si rty starší a pohladil mladšího po tváři, kam před pár dny přistála facka.,, A také zajisté víš, že to nechceme prožít ani jeden znovu. Takže mě neštvi a pojď spát."
𝑃𝑅𝐸𝑆𝐸𝑁𝑇
,, Jimine,"ozvalo se a modrovlasý se malinko zavrtěl.,, Jimine, vstávej."
,, Hm?"vypustil oslovený a začal otevírat oči.,,Já usnul?"
Blonďák se zvedl a uchechtl se.,, Usnuli jste oba,"podotkl a Jimin pohledem přejel jeho spícího bývalého přítele.,, A to jsem byl pryč jen hodinu."
,, Hodinu?"podivil se Jimin a podíval se na sešit na zemi plný otázek a vět.,, Kde jsi byl tak dlouho?"
,, Šel jsem ještě na nákup, Yoongi tady moc věcí nemá,"vysvětlil a pomohl modrovlasému na nohy.,, I když... Popravdě se už bojí jíst. Neustále se drží toho, že pokud nebude jíst, nebude zvracet. Taková pitomost."
,, Mohl jsi mi říct dřív, že je hluchý a má závratě. Přijel byl a pomohl bych ti s ním. Přece jen jsem s ním bydlel dva roky a znám ho téměř jako své boty."
,, O tom to není,"zamručel Seokjin a posbíral sešit, prášky a propisku ze země. Dal je na noční stolek.,, Prostě potřebuje hodně pozornosti. Jen zřídka kdy ho můžeš nechat samotného. Říkal jsem, že se jednou málem udusil jen kvůli tomu, že ztratil rovnováhu a nedokázal se přetočit ani na bok. Nebo také nedával pozor a vzal si víc prášků, než je třeba. Bohužel nikoho jiného, než mě, nemá. Je jen málo lidí, kteří s ním zůstali i po tom, co dočista ohluchl."Narovnal se a více černovlásého přikryl.,, Ah, promiň, je to tvůj bývalý. Nechci tě tímhle zatěžovat. A už vůbec si nemysli, že tě nutím k tomu, abyste byli zase spolu."
,, Jsem zvyklý, s Hobim se také často bavíme o minulosti,"přiznal Jimin a s jeho starším kamarádem opustili místnost.,, A ty víš, že Yoongiho beru jako blízkého člověka. Jen mě mrzí, že mi nikdo o tom neřekl dřív."
,, Řekl bych ti to, kdyby Yoongi chtěl. Myslel si, že by ses o něj už nezajímal."
𝐹𝐸𝑊 𝐷𝐴𝑌𝑆 𝐿𝐴𝑇𝐸𝑅
,, Yah, Taehyungu!"okřikl tmavovlásého modrovlasý a odvrátil zrak od foťáku.,, Mám naspěch, tak se nehýbej!"
,, Já mám taky naspěch, tak foť,"vrátil mu to Taehyung a zastrčil si ruce do kapes.,,V Busanu mám být v šest. Cesta autem tam trvá čtyři hodiny."
,, Nemluv,"přikázal mu Jimin a vyfotil jej.,,Nechápu, proč ho nenecháš jet vlakem. Přijel by dřív."
,, Navrhl jsem mu, že pro něj přijedu a vezmem to přes Daegu, kam půjdem spolu na večeři,"vysvětlil Taehyung a změnil pózu. V Jiminovi hrklo. Ví, že je jeho kamarád v tom až po uši, avšak stále musí myslet na to, že ten, koho tolik obdivuje, už má vztah. Jungkook z toho byl malinko zklamaný, o tom není pochyb.
,, Na večeři? A-Ale přece-"
,, Přátelsky, prosimtě,"ušklíbl se a protočil oči.,,Má přítelkyně to nějak překousne. Bude muset."
,, Bude muset?"zopakoval Jimin a naposledy ho vyfotil.,, Jak to myslíš?"
,, Ona je hodně žárlivá. Ale také upřímná. Jednou mi řekla, že mě podezírá z toho, že jsem homosexuál. A ne, nejsem. Prostě jsem na lidi milý, no ne?"uchechtl se tmavovlasý a sedl si na zem, načež Jimin chápavě pokýval hlavou.,,No a tak mě kdysi nechtěla pustit s Hobim do kina. S ní se prostě musí opatrně."
,, Můj bývalý byl taky takový,"povzdechl si modrovlasý a narovnal se.,, Ale pořád ještě snášel to, že chodím ven se spolužáky. Později tedy ne, prostě zničehonic mě nikam nechtěl pustit. Hádali jsme se kvůli blbostem."Vlastně ještě nepadlo téma o jeho bývalém příteli. Trochu se mu ulevilo, avšak si stejně uvědomil, že pokud chce mít Taehyunga, jako nejlepšího kamaráda, není tu důvod mu o Yoongim neříct.
,, S tvým bývalým jste v kontaktu?"
,, Co si budem?"nakrčil nos otázaný a vzal foťák do rukou.,, Asi rok po našem rozchodu mu zjistili nemoc. Dozvěděl jsem se to teprve nedávno, takže... Jelikož jsme se rozešli v dobrém, pomáhám mému kamarádovi se o něj starat."
,, Co má za nemoc, zda se můžu zeptat?"vyptával se dál Taehyung, čímž přiváděl jeho fotografa do menších rozpaků.
Chvíli tedy váhal nad odpovědí.,, Má nemoc, kvůli které nemůže zůstat sám. Potřebuje mít někoho hned po ruce."
,, Yahhhh, promiň, že jsem se ptal,"omluvil se Taehyung.
,, To nic."
,, Moje máma byla slepá,"podotkl a Jimin odvrátil zrak od foťáku.,, Potřebovala hodně pozornosti. Musel jsem si některé dny vzít volno, protože se nedokázala orientovat v novém domě."
,, To mě mrzí."
,, Aaaale, znovu viděla o pár měsíců později,"lehce se usmál vyšší a vstal.,, Každý si něco musíme protrpět."
,, To je pravda,"přitákal modrovlasý.,, K životu to prostě patří."
_______________________________________
안녕! 😅
Zapomněla jsem zmínit, že jméno Mira-takhle se jmenuje Taeho přítelkyně-je opravdu korejské jméno a patří do těch nejhezčích korejských jmen 😌-ᴋɪᴋɪ
1054slov❤️
ČTEŠ
Your voice [m.yg x p.jm]
FanfictionI přes to všechno stále vím, že tvůj hlas je překrásný. ----------------- •Yoonmin •Boyxboy ----------------- Start: 8.1.2021 End: 24.3. 2023