𝑁𝐼𝑁𝐸𝑇𝐸𝐸𝑁𝑇𝐻

315 38 20
                                    

~Nineteenth~

,, Jdu si dolů do bufetu pro fazolové nudle, jo?"oznámil chlapec s černobílým melírem a podíval se na svého dnešní fotografa, který nijak nereagoval a dál si prohlížel fotky na notebooku.,,Jimineeee, jdu si pro-"

,, Já tě slyším, do háje, tak si pro něj běž,"zavrčel oslovený. Chlapec tedy odešel a v místnosti zůstali jen Jimin a Taehyung, který seděl na stole vedle notebooku.,, Doufám, že se cestou zpět někde ztratí."

,, Proč seš na něj takový?"zeptal se mladší a odložil mobil, na kterém doteď koukal na Instagram.,,Je to dobrý model."

,, Ale totální debil,"upřesnil otázaný a podepřel si rukou hlavu o stůl.

,, Takže se znáte?"

,, Bohužel."

,, A kdo to je? Udělal ti něco?"vyptával se dál Taehyung. Jimin však na to nijak neodpověděl a dál si prohlížel fotky jeho dnešního modela. Mladší protočil oči, přitáhl si nohou k sobě židli, na kterou se posadil, otočil si svého fotografa čelem k sobě a chytl jej za zápěstí.,, Jimine, kdo je to?"stál si za svým a starší sklopil pohled.,, Hele, jsme kámoši, jasný? Sice se známe jen pár dní, ale já tě jako kámoše beru. Takže se neboj mi to říct, bude to naše tajemství."

,, Tajemství to být nemusí,"zamumlal Jimin a podíval se na chlapce před sebou.,, S Taeminem jsem chodil na střední, byl to můj nejlepší kámoš. Jenže nelíbilo se mu, že chodím s Yoongim, navzájem se už od začátku nenáviděli. Začal mi vnucovat, že bych se měl s Yoongim rozejít. Jednoho večera jsme se příště opili a... Malinko mu ujel jeden polibek. Přísahám, že to byl jen polibek! Ten samý večer jsem však dorazil domů, vše Yoongimu řekl a rozešel se s ním."

Taehyung chvíli mlčel, ztratila se mu všechna slova.,,To chápu. Je asi zvláštní, že ho teď vidíš, že?"

,, Jo, to teda,"uznal Jimin a protřel si čelo.,,Doufám, že už ho neuvidím."

,, Je mi tě líto, a proto doufám v to samé,"usmál se Taehyung a starší se uchechtl.,, Nechceš pustit nějaké písničky? Je tady hrozné ticho."

,, Joooo, vždy už joooo,"přitakal modrovlasý.

Na mobilu začal hledat různé písničky, avšak když narazil na tu jedinou skutečně bolestivou, zauvažoval. Nakonec ji však pustil a mobil odložil, načež se znovu zahleděl do notebooku. Ani moc nevnímal hlasy jemu téměř neznámé skupiny, vždy se zaposlouchal pouze do textu. Vyvolalo to v něm bolestivé vzpomínky, avšak již se naučil své slzy kontrolovat. Přece by před každým nebrečel kvůli blbé písničce.

,, Zrovna tuhle písničku znám,"vyhrkl jeho model a začal si žmoulat rukáv od mikiny.,, Nádherná melodie, nádherné hlasy, především nádherný text."

,, Četl sis ho?"

,, Samozřejmě, textař v téhle písničce hrozně krásně vyjádřil city,"řekl otázaný a Jimin pokýval hlavou.,,Kdo ji napsal?"

,, Ehm... Můj bývalý,"zamumlal Jimin, tak že to vůbec nešlo slyšet.

,, Kdo že?"

,, Yoongi,"zdůraznil a na chvíli odtrhl svůj zrak z notebooku. Podíval se na svého nového kamaráda.,,Yoongi to napsal."

Your voice [m.yg x p.jm]Kde žijí příběhy. Začni objevovat