~Twenty-fifth~
Uběhlo pár dní. Vše se rázem proměnilo v den, kdy po dlouhé době vstoupil do Seoulu: všichni byli upracovaní. Jimin byl po práci dlouho do noci většinou sám, Yoongi měl moc práce s texty a snažil se vyšplhat se na producenta, Namjoon byl často v práci jako obvykle, Seokjin taktéž, Hoseok také, Taehyung byl v práci vždy s Jiminem, díky Bohu Taeminovi se již vrátil fotograf, takže jediný Jungkook měl pokaždé čas si zavolat.
A tak vzal k sobě v pátek večer svého modela. Dopředu věděl moc dobře o čem chce s ním mluvit. Hoseok musí být dlouho do noci v práci kvůli nemocné kolegyni.
,, Jsi si jistý, že nejsi na kluky?"nadhodil starší a podíval se na mladšího, který seděl vedle něj na gauči. Ten mu ze zmatení pohled opětoval.,,No já jen, že Jungkook-"
,, Nejsem si jistý,"přerušil ho Taehyung a upil trošku ze skleničky whiskey.,, Jungkook je přitažlivý."
,, Mohl bys to na něj zkusit, ne?"uchechtl se Jimin, avšak jemu to vtipné nepřipadalo.,, Promiň, to byl vtip."
,, Mira není úplně dokonalá, ale stále je má přítelkyně a jsem s ní rád,"vysvětlil tmavovlasý a sklopil pohled.,, Jungkook je... Jungkook."Oba moc dobře věděli, že si Taehyung protiřečí. Avšak bylo zřejmé, že své přítelkyni nechce ublížit.
,, Hele, rád s tebou tráví čas, oblíbil si tě-"
,, Známe se teprve chvíli, nemůžu na to hned... Skočit,"usoudil mladší a opět se napil. Ve skleničce měl již menší množství tekutiny než starší.,,Bože, o čem to zas přemýšlím? Ne, Mira je má přítelkyně a nechci ji takhle ublížit."
,, Taky že tě k tomu nenutím, jen mi přijde, že tě zbytečně omezuje. Promiň,"řekl Jimin a zopakoval po něm gesto.,, Jsi pro něj dobrý kámoš."
,, Občas mám pocit, že i něco víc,"upustil Taehyung z úst a druhý z chlapců se na něj zmateně podíval. Vybídl ho tím, aby mu to vysvětlil.,, Yah, víš, jak jsme byli včera venku, že? Já a Jungkook."Otázaný přikývl.,, Byli jsme v kině na hororu. Jak jsem však později zjistil, nemá tolik rád horory. A už vůbec ne krváky. Takže mě každých pět minut chytal za ruku a nakonec se zeptal, jestli nemůže mou ruku držet do konce filmu. Nejen to, tiskl se ke mně."
,, Ty kráso, posera,"zasmál se modrovlasý. Hned po jejich setkání, když Jungkook přišel domů, zavolal svému nejlepšímu kamarádovi a vše pověděl. Takže to, co právě slyšel, pro něj nebyla novinka.,, A? Vadilo ti to?"
,, Ani ne, akceptoval jsem to,"odpověděl tmavovlasý a nalil si whiskey do prázdné sklenky.,,Jsem heterosexuál, avšak tyhle věci mi nevadí. Jen to bylo trochu zvláštní, stávalo se, že se přiblížil až moc, ale ihned se omluvil a opět mi dopřál osobní prostor."
,, To je pako,"usmál se Jimin a pobaveně zakroutil hlavou.,, Neber to nějak moc osobně, prostě takový je."
,, Ano, já rozhodně vypadám na to, že si to beru osobně,"ironicky protočil oči Taehyung a následně vypil sklenku na ex.,, Prostě to nech tak. Zní to, jakobych měl v plánu Miru podvést. Ne, zas takový parchant nejsem."
,, Já vím, je to tvé rozhodnutí. Promiň."
,, Je mi to jasný. Jungkook mě má rád, a tak se mě snažíš přemluvit, abych ho měl rád také a pro něj opustil Miru,"nadzvedl obočí model a založil si ruce na prsou, přičemž se znovu opřel o opěradlo gauče.,,Páni, taková romantika. To se inspirujete z nějaké knížky?"
ČTEŠ
Your voice [m.yg x p.jm]
FanficI přes to všechno stále vím, že tvůj hlas je překrásný. ----------------- •Yoonmin •Boyxboy ----------------- Start: 8.1.2021 End: 24.3. 2023