~Fourty-first~
Jimin nekontrolovaně poklepával nohou, doufal, že si toho Taemin, který seděl naproti němu, nevšimne. Domluvili se na společné kávě před tím, než spolu oficiálně začnou pracovat, ačkoliv se Jiminovi moc nechtělo. Ten si během jejich kávy zapisoval na notebooku do kalendáře směny, jelikož se s novým modelem vše měnilo. Ulevilo se mu, když zjistil, že bude moct odcházet z práce dříve.
,, Nepracuje tu náhodou ten Jin?"přerušil ticho mezi nimi Taemin a napil se cappuccina.
,, Jo, ale dneska tu není,"odpověděl s nezájmem modrovlasý chlapec a podepřel si hlavu rukou o stůl.,, Jediné, co je na tomhle pozitivní, je ten fakt, že budu moct z práce odcházet dříve."
,, Bože můj,"zabručel druhý chlapec, který zřejmě slyšel Jiminovo zamumlání, a protočil oči.,, Ty se fakt pořád zlobíš kvůli jedné puse? Jimine, noták. Změnil jsem se, můžem začít znovu."
,, Budeme udržovat pracovní vztah, nechci se s tebou sbližovat,"řekl pevně a podíval se na svého modela.,, Jak já, tak Yoongi nechceme se s tebou vídat. Kdybys nebyl můj model, věř mi, že bychom spolu už nikdy nemluvili."
,, Yoongi? Jste zase spolu?"
,, A co?"
,, Páni, vy jste to dali zase dohromady,"vydechl s úsměvem Taemin a opřel se o židli.,, Přeju vám to."Jimin pouze zamručel a chtěl svou pozornost opět věnovat svému notebooku, když vtom jeho model spustil:,, Hele, jestli si myslíš, že jsem se ti snažil vztah vymluvit a říkal ti, ať se s ním rozejdeš, kvůli tomu, abych pak měl šanci já, jsi na omylu. Spoustu věcí bylo ve vašem vztahu špatně. To zakazování, hádky kvůli malým věcem... dokonce jsi s ním měl sex ještě jako nezletílý-"
,, Tohle sem snad nebudeš tahat, ne?"zavrčel Jimin a sevřel dlaně v pěst.,, Souhlasil jsem s tím. Je to moje věc, ačkoliv mi bylo sedmnáct, skoro osmnáct."Souhlasil s tím, ovšem, avšak se nemohl zbavit té bolesti, na kterou si stěžoval následující dny. V té době během školy to nebylo vůbec ideální. Jenže měl obavy, že svému příteli nedodává to, co chce.
,, Fajn. A co to znásilnění? S tím jsi taky souhlasil?"nadzvedl obočí model a založil si ruce na prsou.
,, Taemine-"
,, A před tímhle jsem se snažil tě chránit. Když jsem o všech vašich problémech slyšel, nemohl jsem nic jiného dělat, než tě prostě nutit, abys s tím vztahem skoncoval. Byl jsi můj nejlepší kámoš, nechtěl jsem, abys takhle trpěl. Celkem pozdě sis uvědomil, že toho bylo dost."
,, A co se jako teď snažíš tím, že mě a Yoongiho ve vztahu podporuješ?"vyhrkl Jimin.
,, Protože vím, že nejsi takový debil, abys znovu začal vztah s někým, kdo ti takhle ubližoval a nezměnil se. Věřím, že jste se dali dohromady, protože se Yoongi nějak změnil. Jinak bys do toho znovu nešel,"vysvětlil otázaný a krátce se napil.,, Vím, že víš, co děláš."
Jimin se nadechl a poté naopak vydechl.,, Neměli bychom spolu pracovat, pokud mi budeš tohle tlouct do hlavy. U mě jsi už jako kamarád dávno skončil."
,, Tím pádem bych u tebe mohl skončit i jako model,"prohlásil Taemin a zvedl se.,, Byly to hezký čtyři dny. Řeknu šéfovi, že chci jiného fotografa, budeš pak už spokojený?"
,, Jo."
Ani jeden už nic neřekl a Taemin opustil kavárnu. Jimin si tudíž začal promazávat všechny své poznámky v kalendáři ohledně práce. Oba věděli, že jejich přátelství by nemohlo být znovu obnoveno. Oba věděli, že to jeden zkazil a druhý ho nepřestane nikdy obviňovat.
ČTEŠ
Your voice [m.yg x p.jm]
FanfictionI přes to všechno stále vím, že tvůj hlas je překrásný. ----------------- •Yoonmin •Boyxboy ----------------- Start: 8.1.2021 End: 24.3. 2023