𝑇𝑊𝐸𝑁𝑇𝐼𝐸𝑇𝐻

326 34 11
                                    

~Twentieth~

,, Máš v plánu někam jít?"zeptal se černovlasý, avšak otázaný zakroutil hlavou.,, Můžeme se jen tak procházet no."Mladší zaťukala ukazováčkem na jeho rameno a hned, jak si vysloužil od staršího pozornost, znakovou řečí se mu omluvil.,,Ale to nic. Když jsme spolu začali randit, taky jsme se naše první dvě rande jen procházeli. Pamatuješ?"

,, Jo."

,, A máš tedy maturitu?"chtěl se ujistit Yoongi a Jimin přikývl.,, Ani jsem ti nepogratuloval."Jimin však opět přikývl.,, Pogratuloval? Dobrý, už jsem se lekl."

Modrovlasý neměl co říct. Oba moc dobře věděli, že si nemůžou povídat jako ostatní. Byl to jeden z mála důvodů, proč byl Yoongi tolik nervózní. Chtěl si s Jiminem povídat o všem možném, avšak se obával, že by jeho bývalému příteli připadalo náročné vše psát a ukazovat mu to. Chyběly mu ty chvilky, chtěl vše zpátky a neztratit Jimina.

Zrazu cítil, jak mu zavibroval mobil v kapse a on jej vytáhl s domněnkou, že mu někdo napsal. Nepotřeboval vyzvánění, stačily mu vibrace, aby mohl zaregistrovat nové upozornění. Bohužel jediné, co mu nevyhovovalo, byly situace, kdy musel důležité věci-jako například doktor, schůzka, práce-řešit až odpoledne, jelikož budík mu nijak nepomůže, aby se vzbudil přesně v čas a on vše stihl.

,, Namjoon,"upřesnil. Chvíli mlčel, poté se mu obličej rozzářil.,, Možná b-budu mít naslouchátko."

,, Vážně?"vykulil oči Jimin a podíval se na svého bývalého přítele.

,, Jo,"uchechtl se starší a v rychlosti odepsal jeho doktorovi.,, Zkoušeli jsme to naposledy před téměř rokem, ale nic se nedělo. Ačkoliv se mi sluch zhoršil, naslouchátka se za tu dobu prý o něco zlepšila. Dlouho pracovali na naslouchátko pro mě, je větší šance, že uslyším."Mladší se usmál a naznačil: To je super.,, Jo, bude to lepší i pro mou kariéru."Modrovlasý vytáhl mobil a napsal krátkou otázku.,, Co záchvaty? Ty se dají také vyřešit. Operací, ale pokud ji podstoupím, ztratím sluch nadobro. Přemýšlel jsem nad ní, i když se můj sluch stále může na nějaké to procento vrátit. Nedávám tomu však moc velké naděje."

,, Takže ne?"

,, Jestli se ptáš na tu operaci, tak ne, zatím ji nechci,"řekl Yoongi a sklopil pohled.

Chvíli mlčeli. Navzájem se báli se na toho druhého promluvit. Jimin se snažil cokoliv vymyslet, avšak jej až moc zaskočilo, jak vlídně se k němu černovlasý choval. Nepamatoval si ho takového, tedy jen ze začátku vztahu, přece jen v tu dobu byli šťastní i z těch nejmenších maličkostí. Poté... To šlo z kopce. Proto si sotva zvykal na to, jak se jeho bývalý přítel chová.

Když spatřil stránek se zmrzlinou, rozzářil se a podíval se na staršího, který mu pohled oplatil. Mladší ukázal na onen stánek a zastavil se, načež se Yoongi uchechtl. Aniž by si toho Jimin všiml, malinko poskočil na místě a ukázal na Yoongiho psí oči. Připomněl mu tak, jak dětinský stále je.

,, Prstem se neukazuje, Jimine,"zopakoval po dvou letech a zmíněný se stydlivě zachumlal do tenké mikiny.,, Ale jo, dám si vanilku."

Mladší přikývl a naznačil staršímu, aby počkal. Poté odběhl ke stánku a s pozdravem nadiktoval paní středního věku dvě příchutě zmrzliny. Ani nevěděl, proč nechtěl, aby šel Yoongi s ním. Možná by to bylo blbé, kdyby mladší kupoval zmrzlinu staršímu, který je ještě k tomu hluchý? Ačkoliv té paní muselo přijít divné, že si kupuje dvě zmrzliny.

Trpělivě počkal až dotočí vanilkovou zmrzlinu po té čokoládové a poté zaplatil. Převzal si zmrzliny a už už se chtěl vydat za černovlásým. V tu chvíli ho však úplně ztratil. Pamatoval si přece, že stál u lampy přímo naproti stánku. Momentálně nebyl nikde k vidění. Prostě se mu ztratil.

Jimin se naposledy rozhlédl a poté se krátkou uličkou vydal na náměstí. Bylo zbytečné volat jeho jméno, a tak musel hledat. Nemohl jít daleko, za takovou chvilku by nestihl nikam dojít. Bylo mu spíše nepříjemně z toho, že Yoongi se kdekoliv mohl zastavit a omdlít bez toho, aby věděl kde. To na tom bylo to nejhorší.

Naštěstí jej po chvilce zahlédl stát u zlatnictví, jak pozoruje před sebou jiný panelák. Jimin vydechl úlevou a vydal se k němu.,, Hyung,"oslovil jej, ačkoliv věděl, že to neuslyší, a chytl se jeho paže. Oslovený se na něj podíval. Modrovlasý mu naznačil: Měl jsem o tebe strach.

,, Promiň,"omluvil se Yoongi a obrátil pohled znovu k obrazovce na paneláku.,, Co o mně říkají?"

Modrovlasý se zaposlouchal a sledoval Yoongiho fotku na obrazovce.

,, Je to snad konec jeho kariéry? Většina fanoušků K-popu kvůli jeho ztrátě sluchu pochybuje o tom, že by měl být textařem pro skupiny nadále. Jeho texty ubývají na smysluplnosti a již se mnohokrát stalo, že nezapadaly do písně. Společnost se obává, že již dlouhodobá ztráta sluchu ho bude stát kariéru..."mluvil dál ženský hlas a Jimin se kousl do rtů.

,, Jimine, co říkají?"zopakoval Yoongi vedle něj.

Oslovený byl lehce znepokojený, když se ho jeho bývalý přítel znovu zeptal. Nechtěl mu říct pravdu. Ačkoliv by to bylo to nejlepší, nechtěl, aby byl po zbytek jejich společného strávení času nesvůj. I pro Jimina to nebyla příjemná zpráva, jeho texty zbožňoval i po jejich rozchodu.

,, Ehm..."zamyslel se a sklopil pohled. Poté se otočil na svého bývalého přítele a naznačil konkrétní větu. Spletli se, není to o tobě.

Yoongi se na chvíli zamračil a podíval se na onu obrazovku. Nebyl tam žádný text, aby se přesvědčil.  Rozhodl se tedy věřit chlapci po jeho boku. Proč by mu lhal?

Pokýval tedy hlavou a převzal si od Jimina vanilkovou zmrzlinu.

___________________________________________
안녕! 👏
NOT ME, KTERÁ ZJISTILA, ŽE JSEM NAPOSLEDY VYDALA KAPITOLU 11. ŘÍJNA ༎ຶ‿༎ຶ Omlouvám se, že jste museli tak dlouho čekat, doufám, že to nějak zlepším-

-ᴋɪᴋɪ

932slov❤️

Your voice [m.yg x p.jm]Kde žijí příběhy. Začni objevovat