𝑇𝐻𝐼𝑅𝑇𝑌-𝐹𝑂𝑈𝑅𝑇𝐻

237 28 18
                                    

~Thirty-fourth~

,, Nech toho,"napomenul Jimin svého přítele, který nehodlal spustit oči z černovlasého chlapce, který seděl na gauči a opět něco dělal na notebooku.,, Jak by bylo tobě-"

,, Nechci ho tu,"přiznal Hoseok a dal umytou skleničku zpátky do skříně. Před tím, než odjede za svým bratrem, chtěl Jiminovi pomoct s nádobím, jenže více se soustředil právě na Yoongiho. Jimin toho měl vnitřně plný zuby.,,Nepřipadá mi v pohodě tě s ním přes noc nechat."

,, Je to jen na tři hodiny, ne přes noc. O nic nejde,"řekl modrovlasý a opřel se zády o linku.,,Bude si pracovat na notebooku, nebudem si toho druhého všímat. Jde jen o to, aby tu někdo byl, kdyby se něco stalo."

,, Nedokáže se jeden večer o sebe postarat sám?"

,, Hyung, noták,"zamručel Jimin. Jeho partner si obmotal ruce kolem jeho pasu.,, Nic se nestane."

,, To doufám. Uděláme si zítra pěkný večer?"usmál se starší a políbil mladšího na tvář.,,Půjdem k fontáně na náměstí, pustíme si film a..."

,, A uvidíme."

Usmáli se na sebe a Hoseok si něžně přivlastnil Jiminovy rty. Ten mu ovšem vyšel vstříc, nehledě na svého bývalého přítele, objal rukama červenovlasého kolem krku. Yoongi to vše však letmo sledoval.

Bylo pro něj velmi bolestivé vidět svého bývalého přítele šťastného s někým jiným, což mu potvrzovalo, že se v minulosti opravdu nechoval dobře. Nedokázal přijmout ten fakt, že momentálně patří někomu jinému, že odteď už nemá žádnou šanci vše napravit. Snažil se se posunout dál, nemůže přeci milovat jednoho a toho samého člověka až do smrti, když ta osoba o něj již nemá zájem. Avšak... Je možné ho přestat milovat, když jej vidí a mluví s ním každý druhý den?

Po tom, co se odtáhli, odvrátil pohled zpět do notebooku.,, Už půjdu,"prohlásil Hoseok a z židle si vzal svou tašku.,, Kdyby něco, volej."

,, Jo."

Krátce se políbili, Hoseok na Yoongiho pouze mávl a odešel přes chodbu do předsíně. Následně i z bytu. Nastalo trapné ticho, Jimin stál v kuchyni a odepisoval Jungkookovi, který byl viditelně stále zmatený z toho, co se stalo na afterparty po módní přehlídce. Taky že hned po tom našel Jimina a společně během pár sekund zmizeli. Po cestě domů o tom Jiminovi samozřejmě řekl.

Po chvilce se modrovlasý odhodlal a rozešel se ke gauči za Yoongim. Odložil mobil a zaťukal černovlasému chlapci na rameno, načež naznačil otázku.,, Nic zajímavýho. Jen brouzdám. Proč?"Jimin pokrčil rameny.,, Chceš si povídat?"Otázaný tentokrát přikývl.,, A o čem? Nemám ti nic co říct."Jimin znovu naznačil otázku.,, Jimine, nechci se o tom bavit."

,, Já ano-"

,, Odkdy tě zajímá, co v životě chci?"nadzvedl obočí Yoongi a modrovlasý krátce sklopil pohled.,, Jaká byla přehlídka?"

Mladšího překvapil zájem svého bývalého přítele. Na notebooku otevřel poznámky, do kterých mu popsal vše, co se tam dělo. Dokonce mu povedl o Jungkookovi a Taehyungovi. Takhle to trvalo hodinu. Yoongi hltal každé slovo, byl klidný a po předchozím rozhovoru neměl náladu se k němu vracet. Byl rád, že se s ním Jimin dělí o své zážitky a pocity z posledních dní. Stále mu však připadalo, že není úplně upřímný. Opravdu si přál tu upřímnost, kterou nedostával.

Your voice [m.yg x p.jm]Kde žijí příběhy. Začni objevovat