𝐹𝑂𝑈𝑅𝑇𝑌-𝑇𝐻𝐼𝑅𝐷

216 28 3
                                    

,, Počkej, co udělal?"zamračil se Jimin a vyčkal, až se kelímek naplní kávou.,, Jak jako byl za tebou? To nemohl stihnout."

,, Asi přeskočil plot a běžel za mnou až k letadlu, na letišti vevnitř jsem byl ještě půlhodinu před odletem,"vysvětlil model na druhé straně hovoru a poté se uchechtl.,, Udělal to jen pro to, aby mi řekl, že mě miluje."

,, Jaký romantik,"zasmál se modrovlasý a po naplnění si kelímek vzal.,, Dostal pokutu?"

,, To nevím, nepsal mi po tom."

Jimin stále přemýšlel nad plánem, který mají s jeho novým modelem. Co když to nikdo neuvidí? Bude ho muset praštit znovu? Nebyl ani jistý tím, zda to opravdu chce udělat, neměl nikdy zapotřebí svého bývalého kámoše praštit. Zároveň si nechtěl vytvořit špatnou pověst mezi zaměstnanci jen kvůli takové blbosti.

,, Řekl jsem mu, že jej přijedu navštívit, naznačil jsem mu, že nemám v plánu s ním skončit a ignorovat naše city,"prohlásil Taehyung a následně si povzdechl.,, Ale kdybychom se dali dohromady... nechci ho tahat do světa showbyznysu a vést s ním vztah na dálku. Nemůžu s ním být, ale nedokážu mu to říct."

,, Pochopí to."

,, Ne, nebudu mu nic říkat. Do té doby, dokud jsem ještě v šoubyznysu, není možné se více sblížit. I kdyby on chtěl, já mu nechci ublížit. Trpěl by."

,, Tae, je to na tobě, jen mu moc neubliž, prosím,"žádal ho Jimin a zpozoroval na chodbě svého nového modela.

,, Neboj se,"ujistil jej tmavovlasý chlapec.,, A co ty? První den s novým modelem. Zatím v pohodě?"

,, Co se stane, když mu vrazím?"vyhrkl bez přemýšlení fotograf.

,, Nic, možná ti vymění modela, pokud budeš chtít. Proč?"

,, Nevyhovujem si, ale já si nejsem jistý, jestli to chci takhle riskovat,"přiznal modrovlasý chlapec. Taemin k němu mezitím došel a pozdravil ho.,,Budu muset jít, měj se."Tipl hovor a opětoval Taeminovi pozdrav. Ten vypadal naprosto rozhodnutý udělat to, co si naplánovali. Narozdíl od Jimina.,, Jsi si jistý, že to vyjde?"

,, Jo, neboj,"protočil oči otázaný a založil si ruce na prsou.,, Tak do toho, ať to máme za sebou. Rád jsem tě viděl, velmi ti to přeju s Yoongim. Doufám, že tě někdy uvidím na úplném vrcholu všech fotografů tady."

Jimin jakoby zkameněl na místě a pozoroval, jak se na tváři modela vytvořil nepatrný úsměv. Snažil se sám sebe přemoct. Netušil, zda Taemin svá slova myslel upřímně či se ho snaží zmanipulovat. Byl zmatený, větší část jeho to z nějakého důvodu udělat nechtěla.

,, Myslel jsi to upřímně?"zeptal se, čímž se Taeminův úsměv rozšířil.

,, Lhal jsem ti někdy?"

Modrovlasý fotograf odvrátil pohled na ostatní na chodbě a olízl si rty. Za zkoušku nic nedá. Chtěl by téměř přijít o svou práci a postavení ve společnosti nebo zkusit spolupracovat s někým, koho dobře zná, ačkoliv s ním nemá dobré zkušenosti? Nezdá se, že by byl Taemin proti tomu, co momentálně dělá.

,, Dobře,"řekl nakonec a zastrčil si ruku do kapsy od kalhot.,, Zkusíme to ještě."

,, Fakt?"

,, Nebudu kvůli tobě riskovat svůj postoj mezi ostatními fotografy a modely. Zkusíme to znovu a od začátku,"navrhl Jimin a krátce se napil kafe.,,Ale vztah mezi mnou a Yoongim jde mimo tebe. Pokud začneš provokovat, vrazím ti i před ředitelem."

,, Dobře, Jimin-ssi,"zazubil se a oslovený nadzvedl obočí.,, Mlčím."

Jimin taktéž protočil oči a se svým modelem se rozešel do studia.

Your voice [m.yg x p.jm]Kde žijí příběhy. Začni objevovat