𝑇𝐻𝐼𝑅𝑇𝐼𝐸𝑇𝐻

197 24 3
                                    

~Thirtieth~

,, Neříkal jsi kdysi, že neumíš bruslit?"uchechtl se modrovlasý a pohlédl na druhého chlapce vedle sebe, když se objevili před velkým zimním stadionem v centru města.

,, Něco málo umím, neboj,"uklidnil jej Hoseok a položil mu ruku na záda, čímž Jimina pobídl, aby přešli přes cestu po přechodě, když jim auta vyhověla a zastavila.,, Pojď, to bude v pohodě."

Společně přešli cestu a vydali se ke vchodu. Mladší byl rád, že je opět v přítomnosti jeho nového partnera, avšak vnitřně byl rozrušený. Po odchodu z kavárny neměl dobrou náladu, rozhovor se svým bývalým přítelem nebyl tolik příjemný, měl pocit, že nad ním chce mít kontrolu. Díky bohu se více rozzářil hned po tom, co v později spatřil červenovlasého, který na něj hned po práci vyčkával před jejich panelákem.

Vešli dovnitř na stadion. Hoseok odskočil jim půjčit brusle, zatímco Jimin se rozhlédl po stadionu. Nebylo tu moc lidí, bylo to nezvyklé, avšak on za to byl jenom rád. Ne že by nechtěl, aby ho a Hoseoka vidělo co nejvíce lidí, či se za něj styděl, měl však radši, když se nemusel procpávat lidmi na bruslích. Ještě k tomu, když jeho momentální partner neumí jezdit po ledu. Vypadá to tudíž, že započne dlouhý večer plný učení červenovlasého ježdění na bruslích. Nemohl si stěžovat, bylo to pro něj docela romantický.

A jak si představoval, tak večer vypadal. Spoustu smíchu, romantika, blbnutí, alkohol, zkrátka velmi krásně prožitý večer. Jimin cítil, že být po boku staršího chlapce mu dělá dobře a je mu i docela příjemné o něm hovořit jako o svém příteli. Něco mu však chybělo. Nebylo to to stejné, jako když byl ve vztahu s Yoongim, postrádal v tom něco důležitého. Tušil, že je to něco důležitého, avšak nevěděl co.

Možná to bylo opravdu to, že Jimin Hoseoka přímo nemiloval? Měl by se naučit ho milovat jako svého přítele? Zajisté, jen jak toho docílit? Snažil se za ten večer najít odpověď, bohužel na nic nepřišel. Nemiloval ho, chtěl mu být však po boku jako partner. Bylo to zvláštní a komplikované, byl zmatený.

Je to vůbec správné? Nebyl si jistý, hlavně ne po tom, co slyšel od svého bývalého přítele.

𝐹𝐿𝐴𝑆𝐻𝐵𝐴𝐶𝐾

,, Na rande? S Hoseokem?"zamračil se Yoongi a Jimin frustrovaně semkl rty k sobě.,, Děláš si prdel?"

,, Ne, jdem už dneska večer,"odpověděl a sklopil pohled. Začal si hrát s prsty ve svém klíně. Nechápal, proč je tak nervózní, přeci jen jeho bývalý přítel nemůže nic udělat s tím, že se snaží si najít někoho nového. Možná to opravdu bylo tím, že ho neuposlechl. A oba moc dobře věděli, co vždy následovalo po tom, co Jimin Yoongiho neposlechl.

,, Bože, neříkal jsem ti něco-"

,, Ale ty o tom stejně nerozhoduješ, Yoongi,"opáčil mladší a znovu se podíval staršímu do očí.,, Nemáš na to právo."

,, Věř mi, že to dopadne špatně, zamysli se nad tím,"držel se stále svého. Jimin pociťoval vzrůstající vztek.,, On je tebou přímo posedlý, víš, co to vůbec znamená?"

,, Bože, tak si mě bude alespoň víc vážit než ty, a?"utrhl se na něj modrovlasý a pod stolem lehce zatnul pěsti. Trefil se přesně do toho bodu, do toho, co ani jeden z nich neměl zapotřebí řešit. Bohužel už teď si za to mohl sám, pokud mezi nimi započne hádka.

Your voice [m.yg x p.jm]Kde žijí příběhy. Začni objevovat