~Fourth~
,, Ne, to ne,"zamručel nespokojeně modrovlasý a promnul si oči.,, Budu tam první den a ty mi ani nedokážeš zařídit nováčka? Nováček alespoň nepozná, že tam jsem poprvé."
,, Notak, ten kluk tam taky není nijak extra dlouho modelem,"vydechl jeho kamarád a spolupracovník z jeho mobilu.,, Možná... Možná tak rok. Ale to je tak maximálně."
,, Pořád to je déle, než já, Hyunjine,"upřesnil Jimin a dal si ruku v bok. Cítil se dost trapně a nespokojeně, když musel spolupracovat s někým, kdo je v oné zkušenosti lepší. V každém případě.
,, No a?"
,, A jak se jmenuje?"zeptal se chlapec a vyšel z jeho pokoje.
,, Ehhh, Kim Taehyung,"odpověděl rychle Hyunjin a Jimin se zastavil ve dveřích mezi kuchyní a chodbou.,, Zároveň mu je stejně jako tobě. Takže si podle mého budete rozumět."
,, Fajn, budu muset končit,"vyhrkl modrovlasý. Bez čekání na odpověď tipl hovor a vešel do zmíněné kuchyně, kde jeho spolubydlící chystal večeři.,, Neřekl jsi mi, že Tae pracuje pro Channel."
,, Neřekl?"nadzvedl obočí Hoseok a dal na stůl talíře s jídlem.,, Aha, tak promiň. A co se děje?"
,, Nic nic, jen mi změnili modela,"řekl otázaný a sedl si ke stolu.,, Spíš mi ho někdo převzal. Takže mám teď na starost Taeho. Plus prý zřejmě ještě jednoho, ale neznám jeho jméno. Není to ještě jisté."Obával se tak, že bude domů přicházet o něco později. Hyunjin mu neřekl, zda mu ovlivní model navíc konec směny.
,, Yahhhh, takže poznáš i Taeho,"usmál se vyšší a také se posadil naproti chlapci.,, Řeknu ti rovnou, že Tae na první pohled vypadá opravdu chladně. Jeho pohled vystrašil i mně, když jsem ho viděl poprvé. Ale neboj, je velmi milý a jiný, než si ho na první pohled představuješ."
,, To rád slyším."
Jimin si vložil do úst první sousto jejich večeře a popadl do ruky mobil, který ho upozornil na novou zprávu. Nedokázal skrýt své překvapení, když zjistil od koho je ona zpráva.
Yoongi: Nechceš zajít do té samé kavárny v pondělí?
,, Někdo ti píše?"zeptal se chlapec naproti němu, čímž přinutil modrovlasého odtrhnout pohled od předmětu v jeho dlani.
,, Jo, Yoongi,"povzdechl si Jimin a polkl.,, Chce se se mnou sejít."
,, Ex přítel? Sejít?"podivil se Hoseok a Jimin na něj vrhl káravý pohled.,, Dobře, promiň."
Jimin se znovu obrátil ke svému mobilu.
Jimin: V pondělí jdu poprvé do práce. Nevím, kdy skončím, takže... Jindy??
Yoongi: Ah 🙃 Tak v neděli?
Jimin: Záleží v kolik
Yoongi: Ve dvě? Bude to jen chvilka
Jimin: Fajn :))
,, Namjoon ti náhodou neříkal v kolik se chce v tu neděli sejít?"
,, Ne, řekl, že se chce s tebou ještě domluvit,"vysvětlil červenovlasý a napil se džusu.
,, A on má celý den volno?"vyptával se dál Jimin a Hoseok přikývl.,, Fajn."
𝑁𝐼𝐺𝐻𝑇
,, Notak, ještě se napij,"žadonil tmavovlasý chlapec a láhev alkoholu blonďákovi při tom strkal pod nos. Ten však už na nic takového neměl ani trochu chuť. Ne po tom, co chvíli mluvili o intimnějších věcech.
ČTEŠ
Your voice [m.yg x p.jm]
FanfictionI přes to všechno stále vím, že tvůj hlas je překrásný. ----------------- •Yoonmin •Boyxboy ----------------- Start: 8.1.2021 End: 24.3. 2023