K.S
"Kral'la görüşme talep ediyorum."
Sarayın dış kapısındaki nöbetçilere talebimi ilettiğimde, nöbetçiler birbirlerine bakıp yavaşça kenara çekildiler ve kapıları araladılar.
"Kral sizi huzurunda bekliyor, prensim."
Beni bilgilendiren muhafıza gülümsedikten sonra hızla kapıdan içeri adımladım. Arkamdan gelen ayak seslerine önderlik ederken düşünmeden edemedim; her şey o kadar hızlı ve benden bağımsız olarak gerçekleşmişti ki şu anda elde ettiğimiz sonuç karşısında açıkçası şaşkındım. Maliye bakanının eline düştükten sonra Chunghee'nin planı devreye sokacağını biliyordum ancak tahmin etmediğim kısım babamın da planlara lehimizde dahil olmasıydı. Bunca sene beni otoriter bir şekilde baskıladıktan sonra bu yaptığı beklenmedikti. Kendi elindeki tüm askerlerin emrini Taehyung'un emrine vererek bir nevi tahtın yarısını devretmişti. Aslında Taehyung'un, tüm ordu üzerinde söz hakkı yoktu. Ordunun çoğunluğuna sözü geçse de bir kısmı bakanların emri altındaydı. Yine de, Kral'ın bizim tarafımızda olduğunu bu şekilde belli ederek geri adım atması büyük anlam ifade ediyordu ve işimizi bir nebze de olsa kolaylaştırmıştı.
Şu ana kadar büyük bir adım ilerlediğimiz doğruydu ancak asıl sorun bundan sonra başlıyordu. Kral'ı indirmek mesele değildi, şu süreçte babamın da bu konuda zorluk çıkartmayacağını biliyordum. Sorun, yönetim üzerinde büyük söz sahibi olan mecliste bitiyordu. Her ne kadar meclisteki iki büyük güçten biri ile ittifak halinde ve diğerini de etkisiz hale getirmiş olsak da risk hâlâ devam ediyordu. Bu riskleri en az hasarlı bir şekilde ortadan kaldırmak için planlarımız var: Tahtı devraldıktan sonra ilk işimiz Taehyung'un tüm ordu üzerinde söz sahibi olmasını sağlamak olacak. Böylece meydana gelebilecek herhangi bir askeri darbeyi önlemiş olacağız, ayrıca çıkabilecek planlı taşkınlıkların kontrolünü sağlamak da kolaylaşacak. Yönetimin değişmesine karşı olan bakanlar görevlerinden uzaklaştırılacak ve ülke içinde söz sahibi olduğu nüfus kontrol altına alınacak. Şu anki meclis büyük oranda etkisiz hale getirildikten sonra ülke içine yayılmış olan insan kaçakçıları, uyuşturucu şebekeleri ve daha birçok toplum düzenine ve halka zarar veren örgütü barındıran suç düzeni yerle bir edilip halka daha refah ve güvenli bir hayat sunulacak. Bu süreçte adalet sistemi de en iyi şekilde düzenlenecek ve şu anda yürürlükte olan haksız düzen yıkılacak. Çiftçiler desteklenecek ve malların saray tarafından el konulmasının önüne geçilecek. Böylece halk, daha ucuz ve sağlıklı bir şekilde beslenebilecek. Kıtlığın kontrol altına alınması sağlanacak, ilerleyen zamanlar için de üretim planları oluşturularak insanların saray tarafından üretime teşvik edilmesi sağlanacak. Eğitime, sanayiye ve sanata yatırım yapılması sağlanacak. Bu alanlarda uzmanlar yetiştirilmesi için diğer ülkelerle anlaşmalar yapılıp öğretmen talep edilecek veyahut ülkelere öğrenci gönderilmesi sağlanacak.
Halk, her konuda saraydan destek görecek. Sarayın duvarlarından içeri girildiği anda oluşan sınıf farklılığı büyük oranda ortadan kaldırılacak. Tüm bunları gerçekleştirmeye belki ömrüm bile yetmeyecek ancak, ülkenin bu alanlarda ilerleyip sonrasında eski düzene dönmemesi için elimden geleni yapmama engel değil. Benden sonra gelecek olanların bu ülkeye en faydalı olacağı şekilde yetiştirilmesini bizzat sağlayacağım. Yeterli olmadığımı biliyorum, ama en azından değişime önayak olma niyetindeyim. Böylece gitgide batmakta olan bu ülkenin nefes almasını ve güç toplamasını sağlayabilirim.
Ömrümün büyük çoğunluğunu geçirdiğim bahçeye ve saraya farklı bir gözle bakmak, sanki yepyeni bir başlangıç yaptığımın bilincindeymiş gibi parıldayan gökyüzünün altında tamamen umutlu bir şekilde yürümek heyecan vericiydi. Bir adım arkamda olduğunu bildiğim adam ve diğerleri... Her birimiz için şu saraya uzanan upuzun patikayı yürümek, uzun süre karanlık bir mağarada yürüdükten sonra aydınlığa ulaşmak gibiydi. Bundan önce aldığımız zorlu yolun hiçbir önemi yoktu, şu anda önümüzdeki tek engel bu kısacık yoldu ve burada yürümek her şeyden daha anlamlıydı. Hâlâ birçok belirsizlik vardı, hâlâ üstesinden gelmemiz gerekecek birçok sorun vardı ancak bundan sonrası bir şekilde hallolacaktı. Buna olan inancım her şeyden daha fazlaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bandit // Yoonkook
FanfictionO haydutlar çetesinin kayıp lideri Min Yoongi'ydi. Bense son anda ölümün kollarından kurtardığı bir çocuktum. 'Yoonkook Vmin Namjin'