Κεφαλαιο 45

954 104 19
                                    

Μολις κατεβηκα απο τη σταση του λεωφορειου εκανα μια βολτα στο λιμανι και μετα πηγα σπιτι. Πηρα τον Χρηστο και του ειπα να ερθει οσο πιο γρηγορα μπορει. Δεκα λεπτα μετα χτυπησε το κουδουνι. Σκουπισα τα δακρυα,εβαλα το πιο ωραιο μου χαμογελο και ανοιξα. Μολις ανοιξα με αγκαλιασε αλλα εγω τον εσμπρωξα μακρυα. Εκεινος με κοιταξε με ενα παραξενο βλεμμα.

"Εκλαιγες;",ρωτησε.

"Κοιτα δε θελω να τσακωθουμε αλλα νομιζω εχεις ψυχολογικα.",ειπα.

"Γιατι το λες αυτο;"

"Επειδη την Αγγελικη την ξερω. Και ξερω πολλα. Και δεν ειμαι τοσο χαζη τελικα.",ειπα.

"Που κολλαει αυτη;",ρωτησε.

"Παιζεις με οσες ερχονται εδω και μετα τις παρατας ομως εγω δεν ειμαι απο αυτες. Για αυτο φυγε οπως εισαι."

"Με την Αγγελικη και εμενα απλα δε δουλεψε. Και σοβαρα πιστευεις οτι αν σε εβλεπα οπως εβλεπα εκεινη θα σε γνωριζα στους φιλους μου;Εκεινη ειναι ενα 15χρονο τσουλακι."

"Πας καλα;Αλλα ελεγες στις φιλες της!"

"Να σου πω κατι;Ειμουν μαλακας. Μολις εμαθα οτι εχει αγορι την αφησα. Και πιστεψε με ειναι τσουλα. Αλλα τωρα δε θα μιλησω για εκεινη.Σε ξ-"

"Φυγε τωρα!",του φωναξα.

"Οχι δε φευγω!Ακουσε με. Απλα ακου με και μετα θα φυγω. Λοιπον σε ξερω εδω και 1 μηνα και εισαι υπεροχη. Εισαι τοσο γλυκουλα γαμωτο. Θυμαμαι οταν σε γνωρισα που κοκκινιζες τοσο ευκολα και ηθελα τοσο να σα αγκαλιασω. Νιωθω τοσα πολλα για σενα αλλα δε θελω να στα πω. Γιατι τα λογια φευγουν. Για αυτο ασε με να σου αποδειξω οτι εχω αλλαξει απο παλια. Δωσε μου μια ευκαιρια. Μονο αυτο θελω."

Και εκει ηταν που δεν αντεξα και απλα καθησα στον καναπε,πηρα αγκαλια ενα μαξιλαρι και αρχισα να κλαιω. Εκεινος καθησε κοντα μου και με πηρε αγκαλια.

"Ηρεμισε αγαπη μου ειμαι εγω εδω!",ειπε.

Εγω δε μιλησα αλλα ουτε εφυγα. Εκατσα εκει στην αγκαλια του γιατι το χρειαζομουν εκεινη τη στιγμη. Δεν καναμε τιποτα την υπολοιπη μερα. Μιλησαμε για το θεμα με την Αγγελικη και ειπε πως δε νιωθει κατι για εκεινη πια. Για να ειμαι ειληκρινης δεν ξερω αν πρεπει να το πιστεψω..

Το βραδυ κοιμηθηκε σπιτι μου.

"Σε παρακαλω μεινε οσο περισσοτερο αντεχεις στη ζωη μου!",ειπα.

"Δε μπορω να σου υποσχεθω πως θα μεινω για παντα επειδη δε θα ζησω τοσο πολυ αλλα σου υποσχομαι οτι θα ειμαι εδω ακομη κι αν δεν ειμαστε μαζι",ειπε και με φιλησε γλυκα.

Κωδικας προστασιαςWhere stories live. Discover now