Κεφαλαιο 21

1.5K 146 11
                                    

"Εε;",ειπε και φαινοταν απο το υφος του οτι ειχε φρικαρει.

"Εμμ ναι ο Πετρος μαρεσει!"

Εκεινος γελουσε.

"Που ειναι το αστειο;",ρωτησα.

"Μα...αυτος και εσυ...",ειπε ξυνωντας το κεφαλι του.

"Τι αυτος;"

"Αστο τιποτα...εγω να πηγαινω τωρα.", αφου περασαν λιγα λεπτα που κοιταζομασταν,

"Εε ξερεις εισαι ακομη εδω.",του ειπα.

"Αα ναι σωστα.",ειπε και εφυγε.

"Τι ηλιθια που ειμαι!",σκευτηκα.

Λιγη ωρα αργοτερα ακουσα την εξωπορτα να κλεινει.Φανταστηκα οτι ο Αγγελος εφυγε.Αφου ειμουν μονη στο σπιτι αποφασισα να το "εξερευνησω".

Βγηκα απο το δωματιο και πηγα στο μεγαλο διαδρομο.Παντου πορτες.Ολες ομως ηταν κλειδωμενες.Στο βαθος υπηρχε μια σκαλα.Ανεβηκα τα σκαλια τα οποια ετριζαν ανατριχιαστικα πραγμα που με τρομαζε μιας και ηταν νυχτα.Αφου ανεβηκα,το μονο που ειδα ηταν μια πορτα.Ηταν μαυρη,μεγαλη και σκονισμενη.Προσπαθησα να την ανοιξω μα ηταν και αυτη κλειδωμενη. Ομως ειχα περιεργεια και δεν τα παρατησα.Εψαχνα γυρω μου μηπως βρω καποιο κλειδι.Καποια στιγμη το ματι μου επεσε σε κατι γυαλιστερο στο πατωμα.Εσκυψα και το επιασα.Χωρις να χασω χρονο το τοποθετησα στην κλειδαρια.Ηταν το σωστο κλειδι!Μολις ανοιξα την πορτα ειδα παντου σκονη. Μα το ματι μου επεσε σε ενα παλιο μπαουλο.Το πλησιασα και εσκηψα σε αυτο.Το ξεσκονισα και για καλη μου τυχη ηταν ανοιχτο οποτε δε χρειαζομουν κλειδια και τετοια.Μολις το ανοιξα ειδα πολλα χαρτια και φωτογραφιες.Σε μια απο αυτες ειδα τον μπαμπα μου.Την πειρα στα χερια μου και την ξεσκονισα.Ο μπαμπας μου ηταν πολυ νεος και διπλα του ηταν ενα καστανοξανθο αγορακι.Καποιον μου θυμιζε...μα ναι!Ηταν ο Αγγελος.Τι δουλεια ειχε με τον πατερα μου; Γυρισα τη φωτογραφια πισω για να δω το γραφει.

"Εγω και ο Αγγελος μου!Ο γιοκας μου!"

Η φωτογραφια βρεθηκε στο πατωμα. Θολωσα.

"Τωρα που εμαθες τι καταλαβες;", γυρισα αποτομα και ειδα τον Αγγελο να με κοιταει.

"Μα πως;Εσυ;Αδελφος μου;"

Κωδικας προστασιαςWhere stories live. Discover now