Κεφαλαιο 17

1.6K 155 2
                                    

ΠΛΕΥΡΑ ΕΒΕΛΙΝΑΣ

Σε καποια στιγμη καθησα σε ενα παγκακι γιατι κουραστικα πολυ.Δεν ηξερα που βρισκομουν παντως οχι πολυ μακρια απο το σπιτι.Ειχα καλυψει τα ματια μου μετα χερια μου και εκλαιγα σιγανα.Το χειροτερο;Αρχισε να βρεχει!

"Αυτο μας ελειπε τωρα.",ψελισα και εβαλα την κουκουλα μου.

Η ωρα περασε και κανενα σημαδι απο τον Αγγελο."Σιγα μη νοιαζοταν!", σκευτηκα απογοητευμενα.

Ειχε περασει περιπου μια ωρα και ειχε σκοτεινιασει για τα καλα ενω η βροχη δεν ελεγε να σταματησει.Νυσταζα πολυ.Ετσι κουλουριαστηκα και τυλιξα τα χερια μου γυρω απο τα ποδια μου προσπαθωντας να κρατησω τα ματια μου ανοιχτα.

ΠΛΕΥΡΑ ΑΓΓΕΛΟΥ

Ετρεχα κατω απο τη βροχη ψαχνοντας εστω και ενα σημαδι της.Τα δακρυα κυλουσαν ανεξελεγκτα απο τα ματια μου.Καποια στιγμη εκλεισα τα ματια μου.Κοντοσταθηκα και αφησα τις σταγονες της βροχης να πεφτουν πανω μου.Εκλεισα με ορμη τα ματια μου και φωναξα,
"Μακαρι να μην εφευγες ποτε απο κοντα μου!"

"Σε χρειαζομαι.",ψυθηρισα.

Μεσα σε λιγα δευτερολεπτα εγινε κατι που ποτε δεν περιμενα να συμβει. Βρεθηκα στο σπιτι "δια μαγειας"!Η Εβελινα ηταν μπροστα μου στο σαλονι και μου μιλουσε αλλα δεν ακουγα γιατι προσπαθουσα να συνελθω.

"Να βαλω κατι ανοιχτοχρωμο;Οχι,οχι θα βαλω το σορτς μου!Αγγελε με ακους;"

"Τ-τιι εε;"

ΠΛΕΥΡΑ ΕΒΕΛΙΝΑΣ

"Μα καλα σου μιλαω που ταξιδευεις;"

Εκεινος με κοιταξε,χαμογελασε και με αγκαλιασε σφυχτα.

"Πας καλα μωρε;Θα με πνιξεις!",ειπα.

"Σε παρακαλω μην ξαναφυγεις!",ειπε ενω με εκανε σβουρες.

"Που να παω;Πας καλα;Τι σε επιασε ξαφνικα;",ειπα και με αφησε κατω.

Με επιασε απο τη μεση,"Συγγνωμη.", ειπε σκυβοντας το κεφαλι.

"Ναι..Αγγελε πειραζει που δεν καταλαβαινω λεξη απο οσα λες;

"Δεν πειραζει καταλαβαινω εγω!"

"Τι καταλαβες δηλαδη;",ρωτησα.

"Οτι δε μπορω να ζησω μακρια σου Εβελινα!Νομιζω σ-σαγαπω!",ειπε και με χαιδεψε γλυκα στο μαγουλο.Μετα μου εδωσε ενα φιλι στο λαιμο και με πειρε αγκαλια.

Οταν βγηκα απο την αγκαλια του τον κοιταξα σοβαρα και μετα αρχισα να γελαω.

"Πηγα να σε πιστεψω!",ειπα και με κοιταξε με ενα παραξενο βλεμμα και αρχισε να γελαει."Με τρομαξες!Ακου εκει σαγαπω!Λες και υπηρχε περιπτωση ποτε εγω και συ...",τον κοιταξα σοβαρα.

"Χαχα οχι βεβαια.Εε παω λιγο στο μπανιο και ερχομαι.",ειπε και εφυγε.

Κωδικας προστασιαςWhere stories live. Discover now