Εχει περασει σχεδον 1 εβδομαδα απο τοτε που ειμαστε μαζι με τον Χρηστο και μου εχει γνωρισει πολυ κοσμο. Ειμαι πολυ χαρουμενη μαζι του. Γενικα εχω αλλαξει απο τοτε που ηρθα εδω. Και μου αρεσει να ζω μονη μου. Ειμαι ελευθερη να κανω οτι θελω και εχω γνωρισει τοσο υπεροχο κοσμο.
"Καληνυχτα!",ειπε και με φιλησε.
"Δε νυσταζω!Θες να ρθεις να δουμε ταινια;",τον ρωτησα.
"Ναι!",ειπε.
Στην αρχη τσακωνομασταν γιατι δεν μπορουσαμε να αποφασισουμε τι θα δουμε. Τελικα ειδαμε το prom night. Με πειρε αγκαλια και τρωγαμε ποπ κορν και ηταν τοσο ωραια. Η ταινια ηταν λιγο βλακεια αλλα η στιγμη μετραει.
"Ωρα να πηγαινω.",ειπε μολις τελειωσε η ταινια.
"Μη φυγεις..κοιμησου εδω!",του ειπα και επαιζα με τα δαχτυλα του. Δεν ηθελα να το κανουμε. Απλα ηθελα να κοιμηθω με το αγορι μου.
"Καλαα..",ειπε.
Επειδη ηταν αργα πηγαμε για υπνο. Εμενα ομως δε με επερνε ο υπνος. Σκεφτομουν πως θα ηταν η ζωη μου αν δεν ειχαν γινει ολα αυτα. Θα ειχα μια φυσιολογικη ζωη. Αλλα σε ποιον αρεσει το νορμαλ;
Ηταν 3 τα ξημερωματα και χαζευα τον Χρηστο. Ειναι κουκλος. Εχει υπεροχα σαρκωδη χειλη και η μυτη του ειναι τοσο cute. Ξαφνικα ανοιγει τα ματια του και με κοιταει στην αρχη με απορια. Μετα ομως το βλεμμα του αλλαξε. Δεν ξερω πως να το εξηγησω αλλα δεν με εχει ξανακοιταξει κανεις ετσι. Το βλεμμα του εδειχνε ενδιαφερον αλλα και κατι αλλο που δε μπορουσα να καταλαβω.
"Τι ειναι ψυχουλα μου;Γιατι δεν κοιμασαι;",ρωτησε και μου χαιδεψε το μαγουλο.
"Προτιμω να σε κοιταω.",ειπα και εκεινος δαγκωσε το κατω χειλος μου και με πειρε στην αγκαλια του.
Καπως ετσι με πειρε ο υπνος.
Γυρω στις 11 ξυπνησα και ο Χρηστος ηταν ορθιος;
"Φευγεις;",ρωτησα.
"Εχω πρωινη βαρδια.Εσυ κοιμησου μικρουλα.",ειπε και μου εδωσε ενα γλυκο φιλι στο μαγουλο.
"Σε λατρευω!",ψυθηρισε στο αυτι μου.
Μετα απο περιπου 3 ωρες με ξυπνησε ο ηχος του κινητου μου και ηταν η Νικη.
"Ελα",ειπα.
"Οχι εσυ ελα στις κουκουναριες.",ειπε.
"Αχχ οχι!Νυσταζω!"
"Ελα κουκλα μου!",ειπε.
"Καλα!",ειπα και εκλεισα το τηλεφωνο.
Σηκωθηκα και δεν εφαγα καν εβαλα κατευθειαν το μαγιο μου,απο πανω μια μακρυα μπλουζα,τις σαγιοναρες μου και εφυγα.
Πηρα το λεωφορειο και εκανα πανω απο μιση ωρα να φτασω γιατι ηταν γεματο και οι κουκουναριες ηταν η τελευταια σταση.
Μολις βρηκα τη Νικη χαιρετησα τη Δωρα και μου ειπαν οτι θελουν να μου γνωρισουν μια κοπελα.
"Εβελινα απο δω η Αγγελικη.",ειπε η Νικη.
"Χαρηκα!",ειπα.
"Και γω!",ειπε. "Μου ειπαν τα κοριτσια οτι εισαι με τον Χρηστο!"
"Ναι..τον ξερεις;",ρωτησα.
"Ναι..παμε βολτα;",ειπε.
"Παμε!"
"Λοιπον..Δεν θελω να σε επειρεασω.. Αλλα ο Χρηστος ειναι ο πρωην μου."
"Και;",ειπα και η αληθεια ειναι πως ειχα αρχισει να εκνευριζομαι μαζι της.
"Βασικα το κανει αυτο σε ολες οσες ερχονται!Ειναι μαλακας πιστεψε με δε το λεω γιατι μαρεσει ακομη.Ειμασταν μαζι σχεδον ενα μηνα περυσι και ειμαι με καποιον αλλον εδω και 8 μηνες. Απλα προσεχε.",ειπε.
"Τι εννοεις το κανει αυτο σε ολες οσες ερχονται εδω;",ρωτησα προσπαθωντας να φανω ηρεμη.
"Παιζει μαζι μας..Μου εκανε ασχημα πραγματα και μεχρι πριν 3 μηνες ελεγε στην κολλητη μου οτι με αγαπαει. Τα ελεγε και σε μενα αλλα τον εκανα μπλοκ παντου. Παραλιγο να με χωρισει το Πασχα που ειχα ερθει. Εμενα με συμφερει να εισαι μαζι του γιατι θα με αφησει ησυχη με το αγορι μου αλλα φαινεσαι καλη κοπελα και εκεινος δεν αξιζει τιποτα. Θελει τα παντα και στο τελος δεν περνει τιποτα.",ειπε.
Μα πως θα αρεσα εγω σε εκεινον. Η κοπελα που εβλεπα μπροστα μου ηταν οσα δεν ειμαι εγω. Υπεροχα μπλε ματια,μακρυα ξανθα μαλλια και σωματαρα. Τι εχω εγω που δεν εχει εκεινη;
Ετρεξα να παρω τα πραγματα μου απ τα κοριτσια για να τον βρω. Η επομενη μου κινηση ηταν να φυγω απο αυτο το μερος.
YOU ARE READING
Κωδικας προστασιας
Teen FictionΗ 16χρονη Εβελινα αναγκαζεται να φυγει απο το σπιτι της γιατι ο μπαμπας της λεει πως δεν ειναι ασφαλης. Εκει που παει να μεινει γνωριζει τον Αγγελο.