Κεφαλαιο 14

1.6K 153 15
                                    

Εγω γελασα,ντυθηκα και κατεβηκα κατω για πρωινο.Για αλλη μια φορα ο Αγγελος δεν φορουσε μπλουζα.

"Δεν ξερω πως το 'χετε στο χωριο σας αλλα εμεις φοραμε μπλουζα.",ειπα γελωντας.

"Καλα μωρε...αν θες βγαλτη και συ δε με πειραζει.",ειπε χαλαρος.

"Ναι πειραζει εμενα ομως!",ειπα και τον κοιταξα με ενα δολοφονικο βλεμμα.

"Εισαι πολυ παραξενη!Το ξερεις;"

"Ναι ειμαι!Ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια μα τωρα πειναω και θελω να φαω.",ειπα και ενω πηγα στην κουζινα ο Αγγελος εβαλε το χερι του στον τοιχο ως εμποδιο ωστε να μην μπορω να κανω βημα.

"Εννοω οτι οταν ειμαι σοβαρος σε πειραζει και οταν ειμαι χαλαρος παλι σε πειραζει!Δηλαδη τι θες πια;",ειπε ενω με πλησιασε.

"Θες αληθεια να μαθεις τι θελω;",ειπα ενω τον πλησιασα και τωρα ενιωθα την αναπνοη του να με γαργαλαει.

"Ναι θελω!",ειπε ενω εβαλε τα χερια του στη μεση μου.

"Μμμ...Να φαω!"

"Μονο το φαϊ εχεις στο μυαλο σου!"

"Χαχα αφου πειναω!Εξαλλου τι πιο ωραιο απο το φαϊ;"

Εκεινος γελασε πονηρα.

"Η μετριοφροσυνη σου με σκοτωνει!",του ειπα και πηγα στην κουζινα για να φαω.

Αφου εφαγα κεικ ειδα τον Αγγελο να πληκτρολογει κατι στο κινητο του.

"Τι κανεις εκει;",ειπα προσπαθωντας να διακρινω τι κανει.

"Να μη σε νοιαζει.",ειπε απορροφημενος στο κινητο του.

"Μααα..."

"Πολυ αερα δεν πειρες μικρη;"

"Δεν ειμαι μικρη."

"Εισαι και πολυ καλα θα κανεις να πας πανω γιατι θα ερθει ο Πετρος.",ειπε ενω εβαλε το κινητο του στην τσεπη του.

"Ααωω ο Πετρουκος!",ειπα γεματη χαρα.

"Ναι ο Πετρουκος για αυτο μη διανοηθεις να κατε-"

Πριν ολοκληρωσει την προταση ανεβαινα τις σκαλες και αρχισα να μονολογω.

"Να βαλω κατι ανοιχτοχρωμο;Οχι οχι θα βαλω σορτς!"

"Εε τι σορτς και βλακειες;

"Και τι πειραζει να βαλω σορτς;"

"Ναι ναι να βλεπει να ποδια σου ο λιγουρης."

"Και σενα τι σε νοιαζει;"

"Βρε αντε τρεχα πανω και μη σε δω με κανενα σορτς αλλιως θα σε πεταξω εξω απο δω!"

Εγω ανεβηκα πανω.Η αληθεια ηταν οτι δε θα εβαζα σορτς αλλα κατι χειροτερο!

Κωδικας προστασιαςWhere stories live. Discover now