Κεφαλαιο 39

1K 105 6
                                    

Ειχαν περασει 3 μερες και δεν ειχα ξαναπερασει απ τον Χρηστο. Για να πω την αληθεια φοβομουν. Και καλα εκανα.

Σημερα ειχαμε κανονισει να παμε να φαμε με τη Νικη και τη Δωρα. Η Δωρα ειναι κολλητη της Νικης. Για να ειμαι ειληκρινης μου τη δινει λιγο επειδη την πεφτει σε οτι κινειται αλλα δεν ειναι κακια.

Ειχαμε πει να παμε στο εστιατοριο κατα τις 9:30 και αργοτερα να παμε για ποτο. Ετσι εβαλα ενα μαυρο σορτσακι και μια ασπρη μπλουζα μονο απο δαντελα η οποια ηταν κοντη.

Για να παω στο εστιατοριο επρεπε να περασω απο το λιμανι. Τον ειδα απο μακρια και η καρδια μου αρχισε να χτυπαει και τα ποδια μου ετρεμαν. Εκεινος δε με ειχε δει. Καθησα σε ενα παγκακι για λιγο και μετα σηκωθηκα.

"Σου παει πολυ αυτη η μπλουζα!",του ειπα.

"Εμενα ολα μου πανε!",ειπε χαμογελωντας. Και το χαμογελο του ηταν πανεμορφο.

"Οντως!",ειπα.

"Και σενα. Γιατι εισαι πολυ ομορφη.",μου ειπε.

Εγω πηγα να φυγω.

"Κοκκινιζεις πολυ ευκολα.",ειπε και εγω πηγα ξανα κοντα του."Γενικα φαινεσαι πολυ ντροπαλη κοπελα."

"Ειμαι παρα πολυ ντροπαλη.."

"Το ξερω.",ειπε και μου χαιδεψε το μαγουλο.

Η καρδια μου αρχησε παλι να χτυπα.

"Και θελω μα βρεθουμε αλλα δεν προλαβαινω γιατι δουλευω και το πρωι.."

"Οποτε θες πες μου.",του ειπα.

"Που πας τωρα;",ρωτησε.

"Καπου.",ειπα και εφυγα.

Η καρδια μου δεν ειχε σταματησει να χτυπαει και τα ποδια μου ετρεμαν. Δεν μπορω να καταλαβω τι μου συμβαινει.

Μολις εφτασα στο εστιατοριο τα κοριτσια ηταν εκει.

"Εισαι κατακοκκινη τι εγινε;",ρωτησε η Δωρα.

"Εγω λεω να μη το συζητησουμε!",ειπα.

"Ενταξει!Λοιπον εχω να σας πω πολλα!",ειπε η Δωρα.

Και μιλουσαμε για εναν τυπο που γνωρισε. Πραγματικα δεν την καταλαβαινω. Ειναι τοσο ομορφη κοπελα. Ξανθια,καστανα ματια και υπεροχο σωμα. Οποιος ωραιος της τυχει,του καθεται.

Μετα πηγαμε σε ενα κλαμπ αλλα για καποιο λογο δεν ενιωθα καλα.

"Τι εχεις μικρη;",ειπε η Δωρα.

Μολις το ειπε εγω ετρεξα στην αμμουδια που ηταν απεναντι και επλυνα το προσωπο μου. Εκεινη με ακολουθησε.

"Δε θα σε ξαναρωτησω τι εχεις επειδη δεν θες να μου πεις και ξερεις το καταλαβαινω..",ειπε και με πηρε αγκαλια.

Εγω αρχισα να κλαιω.

"Ελα μαζι μου",ειπε και με πηρε απ το χερι.

Μετα απο λιγο φτασαμε σε ενα μικρο σπιτι.

"Εδω ειναι το σπιτι μου..Μικρο το ξερω αλλα εδω ερχομαι μονο το καλοκαιρι. Οι γονεις μου ειναι εξω οποτε ειμαστε κομπλε.",ειπε.

"Που ειναι το μπανιο;",ρωτησα.

Εκεινη μου εδειξε και μπηκα μεσα. Επλυνα το προσωπο μου και μολις πηγα να το σκουπισω αρχισα παλι να κλαιω. Βγηκα απ το μπανιο και η Δωρα περιμενε απ εξω.

"Καντο να σταματησει δε θελω να κλαιω αλλο κουραστηκα!"

Και αυτο ειναι το τελευταιο που θυμαμαι απ το χθεσινο βραδυ.

Κωδικας προστασιαςWhere stories live. Discover now