Κεφαλαιο 2

2K 181 2
                                    

"Δε με νοιαζει ποιος εισαι! Το μονο που με νοιαζει ειναι γιατι στο διαολο ειμαι εδω!",ειπα θυμωμενα ενω καθησα στον καναπε.

"Το ξερεις οτι ολα αυτα γινονται για σενα κοριτσακι;",ειπε ενω καθησε στον αλλο καναπε.

"Τι γινεται για μενα;Γιατι κανενας δε μου λεει;",ειπα και καλυψα το προσωπο μου με τα χερια μου.

Εκεινος δεν ειπε τιποτα.Μονο τραβηξε κατι απο την τσεπη του μπουφαν του.Οταν ειδα το τραβηξε κοκαλωσα.Ηταν ενα οπλο.Φοβηθηκα και το αιμα μου ερεε 10 φορες πιο γρηγορα απο οτι πριν.

"Εισαι σιγουρη οτι ειμαι ασφαλης εδω;",ειπα κοιταζοντας το οπλο με φοβο.

Εκεινος γελασε.Δε μπορουσα να φανταστω πως αυτος ο κρυος ανθρωπος μπορουσε να γελασει.Ηταν κρυος απο την πρωτη στιγμη.Εγω ομως ειχα ξεχασει πως ηταν να γελαω εδω και πολυ καιρο.

"Γιατι γελας;",ειπα ενω σηκωθηκα απο τον καναπε.

"Μη φοβασαι κοριτσακι.Δεν θα σου κανω κακο.Ειμαι εδω για να σε προστατευσω.",ειπε και περιεργαζοταν το οπλο του.

"Πρωτον μη με λες <<κοριτσακι>> Δευτερον απο τι να με προστατευσεις;"

Εκεινος σηκωθηκε και με πλησιασε

"Μπορεις να σταματησεις να μιλας; Απλα σταματα!",ειπε διχως να απαντησει στην ερωτηση μου.

Καθησα παλι στον καναπε και εκεινος χαθηκε στον σκοτεινο διαδρομο.Εγω ξαπλωσα στον καναπε και λιγο πριν με παρει ο υπνος εκεινος επεστρεψε και εγω εκανα πως κοιμομουν.Αν και νομιζει πως κοιμαμαι με κοιταει ακομη με μισος,το ειδα απο τα μισανοιχτα ματια μου.Μετα πειρε μια κουβερτα και με σκεπασε.

Ο ηλιος ειχε βγει αλλα ο Αγγελος ειχε ξυπνησει πολυ πριν ξημερωσει.


ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΑΣ Αρεσε:)
Μικρο αλλα δεν εχω καθολου χρονο!!:/

Κωδικας προστασιαςWhere stories live. Discover now