Κεφαλαιο 19

1.6K 148 10
                                    

"Τι εκανες μολις τωρα;",ειπε εξαγριωμενος.

"Θες να το ξανακανω;",ειπα καπως φοβισμενη μα ο θυμος με ειχε κυριεψει.

"Για τολμα!",ειπε.

Εγω πηγα να το κανω μα κατεβασα το χερι μου.Επεσα στο πατωμα και εβαλα τα χερια μου στο προσωπο μου για να καλυψω τα δακρυα μου.Εκεινος δεν εκανε τιποτα.Απλα εφυγε και εκλεισε την πορτα δυνατα.

"Παλι σκατα τα κανα.",ειπε ξεφυσωντας.

Λιγο αργοτερα ακουσα την πορτα να κλεινει οποτε μαλλον ειχε φυγει ο Πετρος.Εγω δεν σταματουσα να κλαιω ωσπου ακουσα το στομαχι μου να γουργουριζει.Σκουπισα τα δακρυα μου και σηκωθηκα.Ανοιξα αποφασιστηκα την πορτα και κατεβηκα τα σκαλια.

"Φαγητο εχει στο ψυγειο.",ειπε ο Αγγελος μολις με ειδε.

Εγω τον αγνοησα και πηγα στο ψυγειο. Αφου εφαγα πηγα στο σαλονι οπου ηταν ο Αγγελος.Εγω εκατσα στον αλλο καναπε και εκανα σαν να μην υπηρχε ενω επαιζα με τα μαλλια μου.

"Τι τωρα δε θα μας μιλας κιολας;",ειπε με λιγη ειρωνια.

Εγω δεν ειπα τιποτα και συνεχισα να μπλεκω τα μαλλια μου με τα δαχτυλα μου.

"Ειπα κατι!",φαινοταν νευριασμενος με τη σταση μου μα εγω συνεχιζα.

Λιγο αργοτερα σηκωθηκα και αρχισα να ανεβαινω τις σκαλες.Εκεινος ετρεχε και μπηκε μπροστα μου μα εγω δεν τον κοιτουσα.

"Ωραια ενταξει ειμαι βλακας αλλα πες κατι!",αν και τον λυπηθηκα δεν του εδωσα σημασια.Να πονεσει οπως πονεσα και γω!

Αφου τον προσπερασα ανεβηκα τις σκαλες και πηγα στο δωματιο μου.

"Χμ ετσι εισαι;Τωρα θα δεις!",τον ακουσα να λεει και χτυπησε την πορτα μου μα απαντηση δεν πειρε.

Ανοιξε την πορτα και εγω καθομουν στο κρεβατι αλλα δεν τον κοιταξα.Μετα καθησε διπλα μου χαλαρος και γυρισα να τον κοιταξω.Δεν φορουσε μπλουζα.

"Αχχ τι ωραια ηρεμια!",ειπε και ειχα μεινει αφου ηταν χωρις μπλουζα αλλα προσπαθησα να μη το δειξω.

Το αποκωρυφωμα ομως ηταν οταν ο Αγγελος...

Κωδικας προστασιαςWhere stories live. Discover now